زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهاجرت استان کبک کانادا

مهاجرت استان کبک کانادا

درباره استان کبک کانادا استان کبک که با نام ” la belle province ” ( ایالت زیبا ) توسط محلی هایش شناخته می شود،...

درباره استان کبک کانادا

استان کبک که با نام ” la belle province ” ( ایالت زیبا ) توسط محلی هایش شناخته می شود، بزرگترین استان کانادا با جمعیتی بالغ بر 7,600,000 نفر می باشد. کبک استانی پرطراوت و چند فرهنگی است و اغلب با عنوان ” اروپای آمریکای شمالی ” شناخته می شود. همچنین کبک به خاطر جنگل های وسیع، تپه های گرد و مسیرهای آبی بی شمارش مشهور است. در حقیقت کبک بیش از 1,000,000 دریاچه و مسیر آبی دارد که باعث می شود آب تازه بیشتری نسبت به استان های دیگر کانادا داشته باشد. کبک تنها استانی است که زبان رسمی آن فرانسوی است. مرکز آن شهر کبک سیتی (Quebec City) است (670,000 نفر). مونترآل (Montreal) دومین شهر بزرگ کانادا ( 3.6 میلیون نفر ) و دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان در دنیا، نیز در استان کبک قرار گرفته است. دیگر شهرها در نزدیکی رود سنت لوارنس واقع شده اند ( که کبک و مونترآل را به اقیانوس اطلس متصل می کند ) و شامل ترویس ریویرس ( 48419 نفر )، شربروکس ( 152100 نفر )، چیکوتیمی- جنکوئر (162500 نفر) و گتینو (62339 نفر) می شوند. از پایان جنگ جهانی دوم، بیش از 650,000 مهاجر از بیش از 80 کشور به کبک خصوصا شهر چند فرهنگی مونترآل، نقل مکان کرده اند.

شرایط دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک به نسبت برنامه های اقامتی دیگر کانادا بسیار آسان است

مهاجرت استان کبک کانادا
مهاجرت استان کبک کانادا
مهاجرت استان کبک کانادا

شرایط مهاجرت استان کبک کانادا

- بدون مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه اقامت کانادا را دریافت می کنید - به راحتی میتوانید در کانادا به عنوان شهروند دائم زندگی کنید - هیچ گونه قید و شرطی کارآفرینی مانند برنامه های دیگر کانادا ندارد - پروسه آسان و مدارک بیشماری لازم ندارد - اقامت را به شما و همسر و تمام فرزندان تا 22سال اعطا می کند - شرط اقامت در استان کبک را ندارد - سرمایه گذاری بعد از دریافت نامه قبولی خواهد بود - نیاز به تحصیلات دانشگاهی برای متقاضی ندارد - محدودیت سنی برای اقدام ندارد

چرا مهاجرت به کبک؟

بسیاری از بهترین مناطق شهری و روستایی و بهترین امکانات شغلی در کبک وجود دارند کبک دید شما را به زندگی تغییر می دهد و کمک می کند به هدف خود در زندگی دست یابید.

طرق مهاجرت به کبک:
  • سرمایه گذاری
  • کارآفرینی
  • خود اشتغالی

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت سرمایه گذاری کبک:

1- داشتن حداقل دارایی خالص برابر 2.000.000 دلار کانادا (مانند سند ملک به نام خود یا همسر، سهام، پول نقد، اوراق مشارکت یا سپرده، دارایی شرکت در هر کجای دنیا( 2- سرمایه گذار باید به مدت حداقل 2سال تجربۀ مدیریّت و مسئولیّت کاری خود را درامور اجرایی، برنامه ریزی، کنترل منابع مالی و نیروی انسانی در یک فعالیت قانونی را نشان دهد، مانند : -مالک شرکت ثبت شده در ایران ، دبی و ... -پزشک، داروساز، جراح دارای مطب یا مدیر و سهامدار بیمارستان -کاسب دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه یا صنف مربوطه -وکیل دادگستری دارای دفتر وکالت -سهامدار یا عضو هیات مدیره شرکت تولیدی، خدماتی، پیمانکاری، واردات-صادرات و ... -مالک هتل، مجموعه ورزشی، آژانس مسافرتی -مدیر ارشد شرکت دولتی یا خصوصی -کشاورز یا مزرعه دار

شما می بایست حداقل 2 سال از پنج سال گذشته در حرفه های ذکر شده در بالا فعالیت داشته باشید. در مواردی نیز باید دو نفر یا بیشتر کارمند رسمی بیمه شده و حسابرسی مورد تایید داشته باشید. (سازمان مهاجرتی گنجی دارای کارشناس املاک آشنا به سیستم مهاجرت کانادا - حسابرس مورد تایید - مترجم حرفه ای و معتبر با سابقه قبولی پرونده های قبلی می باشد که ضمن عقد قرارداد با آنها آشنا خواهید شد و تا لحظه دریافت اقامت کانادا، همراه شما بوده .)

شما می بایست مبلغ 1.200.000دلار کانادا سپرده در طی 5 سال یا سود بانکی آن برابر 350هزار دلار کانادا (طبق نرخ بهره روز کانادا) را به دولت کانادا پرداخت کنید. دو راه مختلف برای واجدین شرایط استفاده از برنامۀ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک، وجود دارد. سرمایه گذاران می توانند از طریق پرداخت کل مبلغ سرمایه گذاری (سرمایه گذاری کامل)، یا با گرفتن وامی ازطرف مؤسسات مالی کانادا (تأمین مالی سرمایه گذاری)، سرمایه گذاری الزامی خودرا کامل کنند.

الف. سرمایه گذاری کامل: واریز سپردۀ ثابت 1.200.000 دلار کانادا از طرف سرمایه گذار. در پایان یک دورۀ 5 ساله ، این مبلغ به طور کامل، بدون هیچگونه سودی به سرمایه گذار باز گردانده می شود. در ضمن این سرمایه گذاری به طور کامل توسط دولت کبک تضمین و گارانتی است.

ب. تأمین مالی سرمایه گذاری: سرمایه گذار میتواند مقدار سرمایه گذاری الزامی خود را از طریق یک وام از پیش تأیید شده، بطور قابل توجهی کاهش دهد. این مبلغ پیش پرداخت، در پایان دورۀ 5 ساله، به سرمایه گذار باز نخواهد گشت. این مبلغ پیش پرداخت هزینۀ این وام بانکی 5 ساله است و هدف آن کامل کردن سرمایه گذاری الزامی 1.200.000 دلار کانادا می باشد . هیچگونه وثیقه دیگری از سرمایه گذار درخواست نخواهد شد. این گزینۀ سرمایه گذاری، مورد نظر متقاضیانی است که مایل به حفظ دارایی های خود و رشد آن در فعالیّت های تجاری دیگر می باشند

 

 

 
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مهاجرت استان کبک کانادا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مهاجرت استان کبک کانادا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.