زمان مطالعه: 1 دقیقه
8 خاصیت بی نظیر گردو برای سلامت

8 خاصیت بی نظیر گردو برای سلامت

گردو از جمله های دانه های گیاهی است که در کنار مزه مناسب از فواید بسیاری برای سلامتی برخوردار است. مقاله...

 

گردو از جمله های دانه های گیاهی است که در کنار مزه مناسب از فواید بسیاری برای سلامتی برخوردار است. مقاله «خواص گردو – 8 خاصیت گردو برای سلامتی» شما را با مهمترین خواص گردو مانند «خواص گردو برای لاغری»، «خواص گردو برای قلب  و مغز» و «خواص گردو برای پوست

 اگر برای داشتن پوستی جوان و شاداب به دنبال انواع کرم‌های ضد چروک هستید بهتر است این آیتم را با دقت بیشتری بخوانید. اگر نمی‌خواهید دست روزگار به این زودی‌ها پوست شما را پر از نقش و نگار کند گردو میل کنید. به خاطر این که گردو حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که پوست را جوان نگه می‌دارند.
 باید بدانید که مصرف 25 گرم گردوی تازه حدود 15 درصد نیاز روزانه‌ی ما به ویتامین E را تأمین می‌کند. حتماً هم می‌دانید که ویتامین E ویتامین جوانی است. یعنی چین و چروک را از پوست دور می‌کند. علاوه بر این گردو حاوی آنتی اکسیدان های بسیار قوی می‌باشد که اثرات منفی رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کنند. رادیکال‌های آزاد مولکول‌هایی هستند که به سلول‌های پوست آسیب می‌رسانند و باعث پیری آن‌ها می‌شوند. توجه داشته باشید با مصرف گردو علاوه بر ویتامین E، ویتامین‌های دیگری مانند ویتامین B، پتاسیم، آهن، مس و روی نیز عایدتان می‌شود.

به اندازه گردو بخورید

 نه تنها گردو بلکه هر ماده‌ی غذایی مفید دیگری را هم به اندازه میل کنید. اگر چه گردو خواص زیادی دارد و برای سلامتی ما بسیار مفید است اما نباید در مصرف آن دچار افراط شوید. مصرف روزانه 30 گرم از این ماده‌ی غذایی کافی است. با وجود این که چربی‌های موجود در گردو جزو چربی‌های مفید محسوب می‌شوند اما در هر حال این ماده‌ی غذایی چرب است و باید در مصرف آن دچار افراط نشوید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «8 خاصیت بی نظیر گردو برای سلامت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 8 خاصیت بی نظیر گردو برای سلامت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.