زمان مطالعه: 5 دقیقه
تبلیغات با تلویزیون شهری

تبلیغات با تلویزیون شهری

شما هر کسب و کاری را که شروع کنید برای رونق دادن به آن کار باید شروع به تبلیغات در مورد کارتان کنید تا در...
تبلیغات با تلویزیون شهری
تبلیغات با تلویزیون شهری
شما هر کسب و کاری را که شروع کنید برای رونق دادن به آن کار باید شروع به تبلیغات در مورد کارتان کنید تا در بازار شناخته شوید و مشتری های خود را پیدا کنید اما نحوه ی تبلیغ کردن شما نیز بسیار مهم است و باید از روش درستی استفاده کنید با کمی تحقیق و تفکر حتما به تبلیغات همگانی و گسترده خواهید رسید که در سطح شهر یا حتی در سطح شهرستان ها نیز اینکار را انجام دهید تا به کسب و کار خود رونق ببخشید اما اینگونه تبلیغات نیز سخت می باشد و باید راه حل مناسبی برای آن پیدا کنید. یکی از بهترین راه ها برای رونق کسب و کار این است که از تلویزیون شهری استفاده کنید و تبلیغات با تلویزیون شهری را تجربه کنید.

این تلویزیون ها تبلیغات شما را به صورت گسترده و بدون هیچ محدودیتی انجام می دهند. تلویزیون شهری تلویزیون های بزرگی برای تبلیغات و اطلاع رسانی می باشند که در کنار چهار راه ها و جاده ها آن را مشاهده می کنید. با استفاده از  تلویزیون های شهری تبلیغات شما در مدت زمانی که میخواهید با بهترین تصویر و کیفیت پخش خواهد شد امروزه تبلیغات با تلویزیون شهری نقش بسیار مهمی در برند سازی کسب و کار دارد.

شهر ال ای دی پارسه آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه فروش تلویزیون شهری با قیمت مناسب می باشد. شما می توانید با کارشناسان ما برای خرید انواع تلویزیون تبلیغاتی ارتباط برقرار کنید.

فواید تبلیغات با تلویزیون شهری

در این قسمت می خواهیم فواید تبلیغات با تلویزیون شهری را در این عرصه ی زمانی بررسی کنیم.

تلویزیون شهری برای افزایش جاذبه و رونق کسب و کار کاربرد فراوانی دارد.

این تلویزیون ها با نصب بر روی نما یا بام مجتمع های تجاری و غیره و پخش تبلیغات و پیام های مختلف به صورت فیلم و عکس با جلوه های ویژه تاثیر فراوانی در ذهن مخاطبین می گذارد .

همچنین با توجه به ابهت وجود یک تلویزیون شهری در محیط کسب و کار مخاطبین و یا مشتریان شما به این موضوع پی می برند که شما برای کسب و کار خود اهمیت زیادی قائل هستید و میزان اعتماد آنها به شما و محصولاتتان با تبلیغات با تلویزیون شهری افزایش می یابد .

بیش از 73% از افراد مکان های خرید خود را از روی تلویزیون های شهری انتخاب می کنند و طبق آمار بدست آماده مردم حین عبور از مقابل این تلویزیون ها مکث می کنند و با استفاده از تبلیغات با تلویزیون شهری فروش شما تا 37% افزایش می یابد به کمک تلویزیون شهری محصولات شما در دید عموم قرار می گیرد.

همچنین اطلاع رسانی با جزئیات خدمات و محصولات شما امکان پذیر است و بیشتر مردم ترجیح می دهند که مکان خرید آنها مجهز به نمایشگر های بزرگ باشد.

انواع روش های تبلیغات با تلویزیون شهری

تلویزیون های شهری رسانه ای فراگیر ، مدرن و همسو با آخرین  فناوری ها و منطبق با سلیقه ی مخاطب است دارای شمار نامحدود مخاطب و بیننده به جهت عدم محدودیت در زمان پخش , محل قرار گیری و محتوای قابل پخش می باشد و امکان استفاده از سه عامل تاثیر گذار صدا , تصویر و متن با هم وجود دارد و مهمتر اینکه تبلیغات با تلویزیون شهری آگاهی از برند و یادآوری را تا حد بالایی افزایش می دهد که همه ی این موارد باعث افزایش درآمد کسب و کار شما می شود پس مسلما استفاده از تلویزیون های شهری بسیار به صرفه می باشد و در مدت زمان کمتری در بازار کار شناخته می شوید.

روش های تبلیغات با تلویزیون شهری با توجه به محل قرار گیری تلویزیون شهری و نوع نمایش تصویر وجود دارد. به طور مثال برای بسیاری از کسب و کار ها از جمله داروخانه ها ، رستوران ها نصب تلویزیون شهری بر سر در مغازه می تواند مفید می باشد.

استفاده مدرن تر تلویزیون شهری در داخل پاساژ ها و داخل ویترین مغازه می باشد. همچنین در بسیاری از همایش ها ،باشگاه ها ، مزون ها و ….. می توانید از تلویزیون شهری استفاده کنید.

انواع تلویزیون شهری در تبلیغات با تلویزیون شهری

تلویزیون های شهری بر اساس دسته بندی های مختلف می توانیم تقسیم کنیم و در تبلیغات با تلویزیون شهری استفاده کنیم. از لحاظ کاربرد تلویزیون شهری به دو نوع تلویزیون شهری داخل سالن و تلویزیون شهری خارج سالن تقسیم می شود.

تلویزیون های شهری داخل سالن برای باشگاه های ورزشی ، مزون ها ،همایش ها ،پاساژ ها و مراکز تجاری مناسب می باشند.

تلویزیون شهری خارج سالن که بر سر درمغازه ها نصب می شود و جایگزین مناسبی برای تابلو روان های قدیمی می باشد. با مقاومت بالا در مقابل نور، سرما ، وزش باد و باران مناسب برای انواع کسب و کار می باشد.

این نوع تلویزیون تمامی رنگ ها و اشکال صفحه نمایش را بصورت واضح و شفاف نمایش می‌دهد بطوری که تمامی افراد از تماشای تلویزیون لذت می ‌برند.

تلویزیون شهری را می توانید در چندین p5 ,p8 p3 , p13 ,p10با توجه به نیاز و هزینه‌ تان تهیه کنید.

parsepm
parsepm
چگونه تبلیغات با تلویزیون شهری موجب رونق کسب و کار می شود؟


تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و چرخ های صنعت بی وقفه می گردند. هر روز محصولاتی تازه وارد بازار کار میشوند تا راه رسیدن به هدف های ما کوتاه تر و آسان تر گردد . برای موفق شدن در کسب و کار تبلیغات بهترین کار است چون با شناختن محصولات خود به افراد میزان فروش نیز افزایش خواهد یافت اما بهترین نوع تبلیغات برای کسب و کار شما چیست؟ یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن دقت کنید. در زمان های گذشته بیشتر از روزنامه و مجلات برای تبلیغات استفاده می شد قلب تپنده ی فروش , تبلیغات است برای همین تولید کنندگان مبلغی را صرف آن می کنند اما در عصر امروز تبلیغات دیگر تبلیغات تلویزیون و روزنامه نیست.بلکه دنیای امروز روش های نوینی را برای رونق بخشیدن به کسب و کار ایجاد کرده است بهترین راه برای موفقیت در کسب و کار بعد از ارائه یک محصول ایده آل چگونه دیده شدن و استفاده از تبلیغات با تلویزیون شهری است. همانگونه که گفتیم امروزه یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات استفاده از تلویزیون های شهری است که مزایای زیادی دارد و باعث می شود کسب و کار شما به صورت گسترده دیده شود طبق تحقیقات انجام شده 52% از مشتریان با مشاهده ی تبلیغات می توانند در فواصل زمانی بلند مدت پیام تبلیغاتی را به یاد داشته باشند و علاوه بر این استفاده از تلویزیون های شهری در تبلیغات مقرون به صرفه است. حافظه تصویری افراد بسیار قوی است پس از تبلیغات با رسانه ای مانند تلویزیون باعث می شود در آینده این افراد به شرکت و سازمان شما مراجعه کنند و میزان فروش شما نیز با تبلیغات با تلویزیون شهری افزایش می یابد پس یکی از اصلی ترین عامل ها در کسب و کار تبلیغات می باشد و باید دقت بالایی در انجام آن داشته باشیم.این رسانه تبلیغاتی نه تنها در تهران بلکه در کلیه شهرستان ها از جمله مشهد، تبریز، شیراز، بندر عباس ، کیش ، گیلان ، مازندران ، رشت ، بوشهر و کلیه شهرستان های دیگر قابل نصب می باشد.

همه موارد ذکرشده در بالا موجب می شود تبلیغات با تلویزیون شهری یکی از روش های مناسب برای کسب درامد باشد. شما می توانید با براورد قیمت تلویزیون شهری و دریافت مشاوره رایگان اطلاعات لازم را از فروشگاه شهر ال ای دی کسب کنید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تبلیغات با تلویزیون شهری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تبلیغات با تلویزیون شهری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.