زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی و بیماری فاطمه غرار

بیوگرافی و بیماری فاطمه غرار

فاطمه غرار یکی از خوانندگان کودک ایرانی این روزها با انتشار آهنگ جدیدش حسابی سر زبانها افتاده است . پورتال...

فاطمه غرار یکی از خوانندگان کودک ایرانی این روزها با انتشار آهنگ جدیدش حسابی سر زبانها افتاده است . پورتال آسمونی تصمیم دارد این دختر نازنین را به شما معرفی کند. در این مقاله می توانید بیوگرافی و علت بیماری فاطمه غرار را مطالعه نمایید.

بیوگرافی و بیماری فاطمه غرار
بیوگرافی و بیماری فاطمه غرار

فاطمه غرار چه کسی است ؟

دختر کوچولوی دوست داشتنی ما به دلیل بیماری استخوان مرمرین متاسفانه فک صورتش بیش از اندازه رشد کرد . همین موضوع باعث شد راه بینی اش به طور کامل مسدود شود. متاسفانه یکی از عوامل نابینایی از دست دادن حس بویایی می باشد که منجربه کور شدن می شود .

فاطمه غرار از سن 2 سالگی قدرت بینایی خود را به طور 100 درصد از دست داد . عشق و علاقه اش به خوانندگی باعث شد پای رضا شیری به داستان زندگی شیرین فاطمه خانم باز شود .

fatemeh-gharrar
fatemeh-gharrar

فاطمه غرار چگونه معروف شد

علاقه شدید فاطمه خانم به خوانندگی و روحیه قوی اش خواننده سرشناس ایرانی رضا شیری را تحریک کرد تا دختر کوچولوی نازنین را خواننده کند . با منتشر شدن اولین آهنگ فاطمه خانم تمام نگاه ها به سمتش رفت صدای زیبا در کنار احساس و وضعیت جسمانی اش باعث شد خیلی زود معروف و صد البته محبوب شود .

بیوگرافی و بیماری فاطمه غرار
بیوگرافی و بیماری فاطمه غرار

بیماری فاطمه غرار از زبان خانواده اش

پدر و مادر فاطمه با نسبت فامیلی دختر و پسر خاله ازدواج کردند همین موضوع ژنتیکی باعث شد اولین فرزندشان بعد از تولد به دلیل بیماری مرمرین فوت کند . فرزند دوم خانواده فاطمه خانم بعد از تولد مثل فرزند اول نشانه های بیماری را داشت از قبیل باد کردن شکم و … نیازی نبود دکتر با مقدمه چینی این خبر را به خانواده بدهد چراکه سه سال پیش تجربه این بیماری را برای فرزند اولشان داشتند .

fatemeh-gharrar
fatemeh-gharrar

مادر فاطمه می گوید : کار من شده بود گریه و گریه و گریه…صبح تا شب گریه می کردم تا اینکه با حرفهای همسرم تصمیم گرفتم با واقعیت کنار بیام و به خدا توکل کنم تا صبرم را زیاد کند . همه روندهای رو به رشد دخترم نسبت به دیگر بچه های هم سن و سال با تاخیر بود , خیلی دیر دندان در آورد, خیلی دیر چهار و دست و پا کرد و …. بعد از دو سالگی بیماری فاطمه اود کرد و باعث نابینایی اش شد هیچ چاره ای جز توکل به خدا نداشتیم . الان که 11 سال از تولدش می گذرد فاطمه برای من مانند یک فرشته آسمانیست.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی و بیماری فاطمه غرار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی و بیماری فاطمه غرار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.