زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه کیک سیب

طرز تهیه کیک سیب

کیک سیب را می‌توانید به سادگی در خانه تهیه نمایید و برای صبحانه یا عصرانه‌ای خوشمزه در فصل زمستان سرو کنید.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

کیک سیب یکی از کیک‌های خوشمزه صبحانه یا عصرانه است. همانطور که از اسم این کیک مشخص است مواد اولیه آن از سیب تشکیل می‌شود که میوه‌ای فیبردار و پرفایده است. در ادامه با آسمونی باشید تا طرز تهیه کیک سیب را آموزش ببینید.

کیک سیب

مواد لازم برای تهیه کیک سیب

آرد یک و نیم لیوان
شکر 1 لیوان
سیب 5 عدد
وانیل 1 ق چ
بیکینگ پودر 2 ق چ
کره 200 گرم

طرز تهیه کیک سیب

فر را با حرارت 180 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود. کره نرم شده را با شکر بزنید تا مخلوط کرم رنگ و کشدار شود. حالا تخم‌مرغ‌ها را اضافه کنید.

آرد، بیکینگ پودر و وانیل را مخلوط کنید و کم کم به مایه کیک اضافه کنید و هم بزنید تا مایه کیک یکدست شود. سیب‌ها را پوست بگیرید و به تکه‌های کوچک خرد کنید.

ته قالب کاغذ روغنی بگذارید. نصف سیب های خرد شده را ته قالب بریزید و روی آن 1 قاشق شکر بپاشید، نصف مایه کیک را روی آن بریزید و پخش کنید.

باقی مانده سیب‌های خرد شده را روی مایه کیک بریزید، روی آن 1 قاشق شکر بپاشید و باقی مانده مایه کیک را روی آن بریزید و پخش کنید.

قالب کیک را درون فری که از قبل با حرارت 180 درجه سانتیگراد روشن کرده اید به مدت 45-60 دقیقه قرار دهید تا بپزد. پس از پخت اجازه دهید کیک خنک شود سپس از قالب خارج کنید و سرو نمائید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه کیک سیب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه کیک سیب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.