زمان مطالعه: 4 دقیقه
ویزای 190 استرالیا چیست و چه شرایطی دارد؟

ویزای 190 استرالیا چیست و چه شرایطی دارد؟

ویزای 190 استرالیا یکی از ویزاهای اسکیل ورکر این کشور است که سالانه افراد زیادی از این طریق به استرالیا مهاجرت می‌کنند.

ویزای 190 استرالیا یکی از ویزاهای اسکیل ورکر این کشور است که سالانه افراد زیادی از این طریق به استرالیا مهاجرت می‌کنند. استرالیا جزء یکی از کشورهای پیشرفته جهان است که امکان مهاجرت را برای افراد مختلف، فراهم کرده است. از آنجایی‌که این کشور به نیروی کار متخصص نیاز دارد؛ ویزای کار، یکی از محبوب‌ترین نوع ویزا در این کشور به شمار می‌رود. متقاضیانی که در زمینه خاصی تخصص دارند؛ با استفاده از ویزای کاری می‌توانند به‌راحتی به استرالیا مهاجرت کرده و کار بسیار مناسبی در حوزه تخصصی خود پیدا کنند.

با اینکه اخذ ویزای کاری استرالیا بسیار راحت است؛ اما انجام این کار مراحل و شرایط خاص خود را دارد. افراد متقاضی باید حتماً این شرایط را داشته باشند تا اداره مهاجرت استرالیا به آن‌ها ویزای کاری اعطا کند. پس قبل از انجام هر کاری، لازم است که اطلاعات جامعی درباره ویزای 190 استرالیا و شرایط آن کسب کنید. در این مطلب تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ویزای 190 استرالیا چیست؟

همان‌طور که گفتیم؛ یکی از محبوب‌ترین ویزاهای استرالیا، اسکیل ورکر یا همان ویزای کار نام دارد. ویزاهای اسکیل ورکر انواع مختلفی دارند. هرکدام از این ویزاها، ویژگی‌ و خصوصیات خاصی دارند. به همین دلیل افراد متقاضی ویزای کار، باید با آن‌ها آشنا شوند تا بر اساس شرایط و علاقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

ویزای کاری 190 استرالیا یکی از انواع ویزاهای اسکیل ورکر است که بر اساس امتیازدهی به کارگران ماهر و متخصص تعلق می‌گیرد. این ویزا مختص کارگران ماهری است که از طرف دولت استانی و یا قلمرو استرالیا، به کار معرفی شده باشند. کسانی که برای دریافت ویزای 190 کشور استرالیا واجد شرایط باشند؛ علاوه بر داشتن مجوز کار، می‌توانند اقامت دائم را نیز اخذ کنند.

امتیازات ویزای 190 استرالیا بر اساس چه فاکتورهایی مشخص می‌شود؟

اداره مهاجرت استرالیا ویزای 190 اسکیل ورکر را بر اساس امتیازبندی خاصی به متقاضیان ارائه می‌دهد. بسیاری از متقاضیان با این سؤال روبرو می‌شوند که امتیازات ویزای 190 استرالیا بر اساس چه فاکتورهایی مشخص می‌شود؟ دولت استرالیا برای محاسبه نمره آزمون ویزای 190 اسکیل ورکر، فاکتورهای متعددی تعیین کرده که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • سابقه اشتغال حرفه‌ای متقاضیان
  • سطح مهارت زبان انگلیسی
  • داشتن تخصص در حوزه کاری خود
  • گذراندن دوره تحصیل در استرالیا
  • میزان نیاز به آموزش تخصصی
  • امتیازات وابسته

هرچه عملکرد شما در این فاکتورها بهتر باشد؛ طبیعتاً نمره بهتری خواهید گرفت. البته برای اطلاع کامل از جزئیات امتیازبندی، بهتر است که به سایت پارسی کانادا مراجعه کنید تا به‌صورت جزئی‌تر با نحوه امتیازبندی آشنا شوید.

برای دریافت ویزای 190 استرالیا چه شرایطی لازم است؟

اخذ ویزای 190 کشور استرالیا به شرایط خاصی نیاز دارد؛ یعنی شما برای اینکه بتوانید این ویزا را اخذ کنید؛ باید شرایطی که اداره مهاجرت استرالیا در نظر گرفته را داشته باشید. از جمله مهم‌ترین و برجسته‌ترین شرایط اخذ ویزای 190، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اولین شرط دریافت ویزای 190 این است که شغل شما در لیست اعلام شده از طرف اداره مهاجرت استرالیا، وجود داشته باشد.
  • حداقل 65 امتیاز در آزمون ویزای 190 اسکیل ورکر کسب کنید.
  • سن شما باید در بازه 18 تا 44 سال باشد.
  • از طرف یک دولت، ایالت و یا مرکزی دعوت شده باشید.
  • بعد از اینکه مدارک خود را تکمیل کردید و تأییدیه ارزیابی را گرفتید؛ باید فرم EOI استرالیا را ارسال کنید.
  • روی زبان انگلیسی تسلط لازم داشته باشید. هرچه این مهارت بیشتر باشد؛ امتیاز بیشتری خواهید گرفت.
  • تأییدیه سلامت و احراز هویت از دیگر شرط‌های اخذ ویزای 190 است.
  • باید از طرف دولت، ایالت یا مرکزی نامزد استفاده از این ویزا باشید.

هزینه‌های اخذ ویزای 190 استرالیا چقدر است؟

معمولاً بیشتر کسانی که برای اخذ ویزای کاری 190 استرالیا اقدام می‌کنند؛ با این سؤال مواجه می‌شوند که هزینه‌های اخذ این ویزا چقدر است؟ طبیعتاً اخذ هرگونه ویزایی برای متقاضیان، هزینه‌هایی را در پی خواهد داشت که ویزای 190 استرالیا هم از این قاعده مستثنی نیست. بهتر است بدانید که به دلیل نوسانات بازار ارز در کشورهای دیگر، نمی‌توان قیمت دقیقی برای اخذ ویزای 190 در نظر گرفت؛ اما به‌صورت تخمینی می‌توان گفت که هزینه اخذ ویزای کاری 190، حداقل 1670 دلار است.

لازم به ذکر است که باید برای مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای کاری، هزینه‌های دیگری هم پرداخت شود که برای اطلاع از هزینه‌های دقیق آن‌ها می‌توانید با مشاوران پارسی کانادا مشورت کنید.

اخذ ویزای 190 استرالیا چه مزایایی به همراه دارد؟

کسانی که بتوانند ویزای 190 کشور استرالیا را اخذ کنند؛ از مزیت‌های بسیار زیادی بهره‌مند می‌شوند. به همین دلیل است که تعداد متقاضیان این ویزا روزبه‌روز بیشتر می‌شود. موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزیت‌های ویزای 190 اسکیل ورکر هستند که حتماً باید با آن‌ها آشنایی داشته باشید.

  • با اخذ این ویزا می‌توانید به‌صورت دائم و نامحدود در استرالیا زندگی کنید.
  • در صورت علاقه به ادامه تحصیل، می‌توانید در رشته خود تحصیلات عالی را ادامه دهید.
  • ویزای 190 به شما امکان استفاده از کمک‌های اجتماعی را خواهد داد.
  • بعد از 5 سال کار در استرالیا، می‌توانید برای شهروندی و دریافت پاسپورت استرالیا درخواست دهید.
  • اگر خانواده و افراد درجه یک از لحاظ مالی به شما وابسته باشند؛ می‌توانید آن‌ها را با خود به استرالیا ببرید.
  • برای دریافت این ویزا به کارفرما نیاز ندارید.

سریع‌ترین راه برای اخذ ویزای 190 استرالیا

متقاضیان مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای 190، باید مراحل خاصی را برای دریافت ویزا طی کنند. این کار ممکن است مدت‌زمان زیادی طول بکشد. اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسری این کار را انجام دهید؛ باید سریع‌ترین روش ممکن یعنی مراجعه به مؤسسه‌های مهاجرتی را انتخاب کنید.

مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا با در اختیار داشتن بهترین و حرفه‌ای‌ترین مشاوران و وکلای حوزه مهاجرت، می‌تواند در کمترین زمان ممکن ویزای موردنظر شما را اخذ کند. این مؤسسه با ارائه انواع خدمات مهاجرتی، اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا را برایتان آسان می‌کند.

سخن نهایی

استرالیا انواع ویزاهای کار را به متقاضیان ارائه می‌دهد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، ویزای 190 استرالیا است. این ویزا شرایط و مزیت‌های خاص خود را دارد که در این مطلب به‌طور کامل آن‌ها را بیان کردیم.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ویزای 190 استرالیا چیست و چه شرایطی دارد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ویزای 190 استرالیا چیست و چه شرایطی دارد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.