زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه جذاب و نافذ سخن بگوییم؟

چگونه جذاب و نافذ سخن بگوییم؟

چگونه جذابتر سخن بگوییم؟ راز زیبا سخن گفتن چیست؟

بنام یگانه عالم

بسیاری از عزیزان میپرسند چگونه جذاب تر و نفوذپذیر تر صحبت کنیم؟
قدرت تکلم یک مهارتی است که میتوانید با تمرین آن را بدست بیاورید. اولین قدم‌ این است که شما هر حرفی را با فکر برنید تا بعدا در مورد آن صحبت ها حسرت نخورید و با خود نگویید ای کاش این حرف را به زبان نمی اوردم.

دومین قدم به آنچه که بیان میکنید عمل کنید و باور داشته باشید تا صحبت شما بر دیگری تاثیر بگذارد و از جملات مثبت استفاده کنید تا انرژی کلمات بر شما و شنونده اثر بگذارد، و سعی کنید از اصطلاحات و کلمات قابل فهم در هر طبقه تحصیلی استفاده کنید. چون بعضی از افراد فکر میکنند که اگر از کلمات انگلیسی و یا اصطلاحاتی که برای هر کسی قابل فهم نیست استفاده کنند جذاب تر است.

در هنگام صحبت کردن با دلیل و مدارک صادق صحبت کنید. گاهی از اشعار، گاهی از  ایات قرآنی و همراه کردن احساسات و گاهی هم با عوض کردن تن صدایتان توجه مقابل را دریافت خواهیدکرد. در هنگام صحبت کردن مطالب شما بصورت شعاری و کلیشه ای نباشد بلکه منطبق با زندگی واقعی باشد.

خودتان را برای شنیدن نظرات موافق و مخالف اماده کنید و همیشه باصبر و بردباری رفتار کنید.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چگونه جذاب و نافذ سخن بگوییم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه جذاب و نافذ سخن بگوییم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.