زمان مطالعه: 3 دقیقه
خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ توسط بهترین شرکت بازاریابی ایران!!

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ توسط بهترین شرکت بازاریابی ایران!!

امروزه مشاوره دیجیتال مارکتینگ خدمتی بسیار کاربردی است که می تواند نیاز کارفرمایان را برطرف کند

امروزه مشاوره دیجیتال مارکتینگ خدمتی بسیار کاربردی است که می تواند نیاز کارفرمایان را برطرف کند به این دلیل که خدماتی شامل مشاوره سئو، مشاوره برندینگ و مشاوره تبلیغات هستند. با توجه به اینکه این سه روش در دسترس همه نیست، تیم رزسا راه رسیدن به هدف را برای شما کوتاه کرده تا علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود بازخورد بهتری هم از تبلیغات دریافت کنید.

دوران جدید مشاوره دیجیتال مارکتینگ

در دوران همه گیری بیماری کووید19 تجارت آنلاین دست خوش تغییرات شگرفی شد. به گفته سانجی گوپتا، معاون شرکت گوگل در هند: «کسب و کارها از زمان شروع قرنطینه، چهار سال تغییر را به چهار ماه کاهش داده اند.» ساتیا نادلا مدیر عامل مایکرسافت نیز در مورد گزارش سه ماهه مایکروسافت می گوید: «ما در دو ماه شاهد تحول دیجیتالی دو ساله بودیم.» رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نیز می گوید: «تا تابستان سال 1400 تعداد کسب و کارهای مجازی نسبت به دوران پیش از همه گیری حداقل 30 برابر شده است.» گزارش سالیانه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور نیز این اظهارات را تایید می کند. این هجوم کسب و کارها به سمت تجارت آنلاین نشان دهنده ظرفیت گسترده ای است که در این بازار بزرگ وجود دارد. بازاری که مردم با عادت های دیجیتالی خود به آن رونق داده اند و پیشگامان بازار آنلاین نیز هوشمندانه به دنبال رفع نیازهای آن ها هستند. هرچه قدر که بازار آفلاین به دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی، قرنطینه و تعطیلی‌های پی در پی آسیب دیده است، دنیای دیجیتال موجب نجات بسیاری از کسب و کارهای دیگر از ورشکستگی و رشد کسب و کارهای مجازی بوده. با این حال ورود به بازار تجارت الکترونیک چندان هم ساده به نظر نمی رسد. دلیل این امر، کسب و کارهایی هستند که هنوز به دنیای اینترنت وارد نشده اند. در ادامه قصد داریم ابتدا نگاهی به چالش‌های پیش روی این کسب و کارها در تجارت آنلاین بیاندازیم و در نهایت راه حل‌های خود را ارائه کنیم. یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ می تواند در کسب و کار اینترنتی شما در زمینه های مختلف مانند طراحی سایت، سئو سایت، تولید محتوا شمارا رشد دهد و این مورد یکی از اصلی ترین وظایف یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ می باشد.

به گفته آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا تجارت آنلاین برای کارآفرینان چالش برانگیزتر است؛ چراکه معمولا آن‌ها افرادی تخصص محور در حوزه کاری خود هستند. آن‌ها دنبال فروش نیستند. دنبال خلق کردن هستند. اکثرشان ایده‌هایی دارند که هر روز به محقق کردنش فکر می‌کنند. البته آن‌ها هم درک می‌کنند که به پول نیاز دارند و برای به دست آوردن آن ناچارند بفروشند؛ ولی برای بسیاری از کارآفرینان تفاوتی ندارد که در بازار آنلاین بفروشند یا در بازار آفلاین. برای آن‌ها مهم این است که بتوانند کسب و کارشان را توسعه دهند، افراد بیشتری را جذب کنند، اشتغال ایجاد کنند و ایده‌های حوزه تخصصی خودشان را پیاده سازی کنند. مشکل اینجاست که نمی‌دانند چگونه باید این راه را طی کنند. گاهی دست به دامان روابط انسانی برای فروش می‌شوند. گاهی تبلیغات پخش می‌کنند و گاهی هم نمایندگی جذب می‌کنند. مشاوره دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به این متخصصین کمک کند تا از دنیای دیجیتال برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند. زودتر رشد کنند و زودتر به اهداف خود برسند و از سردرگمی رهایی یابند.

سردرگمی گروهی از مالکان کسب و کار این است که دوست دارند تجارت آنلاین را شروع کنند؛ ولی نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند. شاید تصور می‌کردند که باید یک سایت داشته باشند. آن‌ها حتی سایت خود را هم راه‌اندازی کردند؛ اما به فروش قابل قبولی که تجارت آنلاین را توجیه پذیر کند نرسیدند. بی تردید کسب و کار آنلاین به یک نقشه راه نیاز دارد. نقشه ای که از کلیات تا جزء به جزء و مرحله به مرحله عملیات دیجیتال مارکتینگ را مشخص کند. مشاوره دیجیتال مارکتینگ به این افراد کمک می‌کند تا نقشه راه دیجیتال مارکتینگ خود را تدوین کنند و گام به گام آن را دنبال کنند. شما حتی می توانید نتایج هر اقدام را ارزیابی کنید و برای تشکیل جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ اینجا کلیک کنید و به سرعت اشکالات را پیدا کرده و روند کار را بهینه کنید.

مشاوره برندینگ

مشاوره برندینگ را می توان کلید موفقیت در اثربخشی بهتر تصمیمات مدیریتی دانست. برای متوجه شدن به اهمیت مشاور برندینگ باید ابتدا بدانید که چرا برندینگ اهمیت دارد؟ برندینگ در اصل هویتی برای محصول یا خدمات کسب و کار شما محسوب می شود. به بیان ساده تر برندینگ اقدامتی است که شما را در ذهن مخاطبانتان جای می دهد و دارای ابعاد مختلفی بوده، بنابراین می توان گفت نیاز به مشاور برندینگ برای شرکت ها به خصوص استارتاپ ها احساس می شود. وظیفه ی مهم برخی شرکت ها که خدمات مشاوره برندینگ را ارائه می دهند؛ ازجمله راهکارهای برای طراحی برند، کمپین های تبلیغاتی بوده که شما را به هدف اصلی بیزینس تان یعنی کسب سود بیشتر سوق می دهد.

چرا مشاوره برندینگ؟

استراتژی های برندینگ هر کسب و کار اینترنتی مشخص می کند که آن بیزینس چگونه، کجا، چطور و با چه کسانی ارتباط برقرار کند و هدف برندسازی و پیام کسب و کار به مراتب مشخص می شود. لازم است برای پیاده سازی استراتژی های برند سازی با نظارت یک بیزینس کوچ و یا مشاوره برندینگ اینجا کلیک کنید تا به درستی تعریف و پیاده سازی شوند. برندسازی می تواند ارزش ویژه ای برای برند کسب و کار و خدمات شرکت به وجد آورد. مهم ترین و اساسی ترین اقدام برای راه اندازی هر کسب و کاری، برندسازی به حساب می آید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ توسط بهترین شرکت بازاریابی ایران!!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ توسط بهترین شرکت بازاریابی ایران!! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.