زمان مطالعه: 4 دقیقه
جشنواره "بازم تابستون اومد" پلازیو  آغاز شد

جشنواره "بازم تابستون اومد" پلازیو آغاز شد

با خرید از پلازیو مشتری این اختیار را دارد که براساس ضمانت هفت روزه بازگشت و تعویض کالا در صورتی که از محصول رضایت کافی نداشت محصول را به پلازیو ارجاع نماید.

فروشگاه اینترنتی پلازیو، بستر خرید و فروش آنلاینی است که از اسفندماه سال 1399 مصادف با ولادت حضرت علی (ع) فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با معرفی کالاهای برتر ایرانی و خارجی و ارائه خدمات نوینی مانند خرید خارجی و بی‌واسطه، از جدیدترین خدمات فروش محصول رونمایی کرده است.

اصالت کالا و انتخاب محصول از به‌نام‌ترین برندها در اولویت فروشگاه آنلاین پلازیو قرار دارد؛ چنانکه همه محصولات خارجی پلازیو از ضمانت و گارانتی معتبر برخوردار بوده و از مجاری قانونی و بدون هیچ دخل و تصرفی وارد کشور می‌شود. امکان خرید بین‌المللی از هر جای دنیا، حمل و نقل سریع بین مرزی و دامنه انتخاب متنوع از خدماتی است که پلازیو برای مشتریان خود فراهم کرده است. گستردگی کالاهای داخلی و خارجی باعث شده تا پلازیو ظرف مدت کوتاهی بتواند تبدیل به یک مرجع قابل اعتماد خرید و فروش شود. با این حال، پلازیو تنها به این ویژگی بسنده نکرده و در حوزه ارائه خدمات پس از فروش نیز به بهترین شکل وارد شده است.

با خرید از پلازیو مشتری این اختیار را دارد که براساس ضمانت هفت روزه بازگشت و تعویض کالا در صورتی که از محصول رضایت کافی نداشت محصول را به پلازیو ارجاع نماید. چنین ضمانتی موجب جلب اطمینان مشتریان شده و فضای قابل اعتمادی را برای خریداران فراهم می‌کند. تحویل آسان محصول، اطلاع‌رسانی به موقع درباره نحوه انتقال کالا و دادن حق انتخاب به مشتری از خدمات پلازیو به خریداران است.

پلازیو در این مسیر فروشندگان را نیز فراموش نکرده و با دریافت کمترین کارمزد و تسویه حساب سریع، روز به روز دایره اعتماد فروشندگان را وسیع‌تر می‌کند. اعتماد و دلگرمی بزرگترین مزیت رقابتی است که اساس فروشگاه اینترنتی پلازیو بر آن بنا شده و در واقع کوتاه‌کننده فاصله بین مشتریان و فروشندگان است.

انبارداری رایگان برای فروشنده‌های بزرگ و دریافت کمترین هزینه‌های حمل و نقل نیز از دیگر اقداماتی است که پلازیو بر آن اصرار دارد. به حداقل رسیدن هزینه انبارداری و بهبود کیفیت خدمات لجستیک از اهدافی است که پلازیو قصد دارد طی چند ماه آینده با تحقق آن به یکی از تامین‌کنندگان شایسته در بین فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شود. قطعا پلازیو از طریق این راهکارها و خدمات می‌تواند موقعیت ممتازی را برای فروشندگان فراهم کند تا کالاهای خود را به بازار داخلی و کشورهای حوزه منا معرفی کنند.

خریدهای خارجی و بی‌واسطه نیز از دیگر خدمات قابل توجه این فرروشگاه اینترنتی است. این خدمات به خریدارانی که دارای کارت بانکی بین‌المللی نیستند کمک می‌کند تا به کمک این فروشگاه خرید خود را انجام دهند.

تلاش‌های پلتفرم پلازیو با هدف به حداقل رساندن فاصله بین فروشندگان و خریداران در سراسر ایران و جهان همچنان ادامه دارد. این مجموعه برنامه‌های بسیاری را در رسیدن به این هدف بنا کرده است. یکی دیگر از این برنامه‌ها، برگزاری جشنواره‌های ویژه‌ فروش است؛ جشنواره‌ای است که بتواند یادآور نیازهای مشتریان به آن‌ها و البته  عرضه محصولات باکیفیت باشد. جدیدترین جشنواره تابستانی پلازیو با عنوان "بازم تابستون اومد" از 19 تیرماه آغاز شده و تا 17 مردادماه ادامه دارد.

این کمپین تابستانی با ارائه قیمت‌های رقابتی و تخفیف‌دار یکی از بی‌نظیرترین فرصت‌ها را برای مشتریان علاقه‌مند به استایل‌های خاص و مشتاقان سفر و گردشگری فراهم کرده است. 

فرصت را از دست ندهید!

با آغاز روزهای گرم تابستان حتما شما نیز به فکر افتاده‌اید تا از فرصت کوتاه گشت و گذار بهره ببرید. جدیدترین جشنواره پلازیو با فروش متنوع‌ترین محصولات تابستانی از جمله ملزومات گردشگری و زیرانداز، انواع تیشرت زنانه و مردانه، اکسسوری‌ و عینک آفتابی، کفش و کتانی، خوشبوکننده و دئودورانت، کرم و ضد آفتاب و هزاران مدل از محصولات تابستانی دیگر آغاز شده است. این جشنواره با بیشترین تنوع کالاهای اصل و تولیدی برندهای مطرح فرصت طلایی برای مشتریانی است که بهترین‌ها و به‌روزترین‌ها حرف اول را در سبد خرید آن‌ها می‌زند.

جشنواره
جشنواره

یکی از این محصولات پرطرفدار، بلوز زنانه است که از کاربردی‌ترین پوشاک خانم‌ها در بهار و تابستان به شمار می‌رود. دلایل متعددی باعث محبوبیت بلوز در دنیای مد و پوشاک بانوان شده است؛ به‌عنوان مثال شست‌وشوی آسان، سبکی و لطافت و همچنین رنگ‌ها و طرح‌های متنوع.

مهم‌ترین ویژگی که از یک بلوز زنانه انتظار می‌رود از آن برخوردار باشد، راحتی و آرامش است و انتخاب جنس مناسب پارچه در برآورده شدن این انتظار نقش بسزایی دارد. پارچه‌ای که در دوخت بلوز به کار می‌رود نباید دچار آب‌رفتگی یا وارفتگی شود. همچنین بهتر است الیاف پارچه دارای حداقل مواد پلاستیکی و نایلون باشد. اگر ترجیح شما استفاده از بلوز به ‌عنوان یک لباس خانگیست، بهتر است جنس آن از الیاف طبیعی انتخاب شود. از آنجا که بلوز هنگام خواب و استراحت یا در زمان بیداری ساعت‌ها بر تن شماست، لازم است جنسی را انتخاب کنید که با عبور جریان هوا بین پارچه و پوست و همچنین جذب رطوبت بدن، احتمال التهاب و خارش پوست را به حداقل برساند.

در خرید بلوز در فصل تابستان بهتر است مبنا را بر انتخاب رنگ‌های روشن بگذارید. با توجه به اینکه قدرت جذب گرما در رنگ‌های تیره بیشتر از رنگ‌های روشن است احتمالا با انتخاب بلوز مشکی گرمای بیشتری را در فصول گرم احساس خواهید کرد. به غیر از این، معجزه رنگ‌ها را در نظر داشته باشید، رنگ‌های شاد در روحیه شما تاثیرگذار بوده و موجب شادی و نشاط شما می‌شود.

اگر مایل به استفاده از سایر رنگ‌های گرم و سرد همزمان در استایل خود هستید، بهتر است بدانید که رنگ‌های روشن، بیشتر مناسب افرادی است که بالاتنه ظریفی دارند. در مقابل، افراد دارای بالا تنه درشت و سرشانه‌های حجم‌دار می‌توانند با پوشیدن رنگ‌های تیره‌تر، تعادل را در اندام فوقانی خود برقرار کنند.

توجه داشته باشید که بلوز مانند هر لباس دیگری، نباید خیلی تنگ یا گشاد انتخاب شود. لباسی برای شما ایده‌آل است که هنگام پوشیدن آن در حرکات خود احساس آرامش داشته باشید.

برای خرید انواع بلوز زنانه و دیگر محصولات جذاب تابستانی با قیمت‌های ویژه‌ جشنواره‌ای می‌توانید به صفحه کمپین تابستانی پلازیو مراجعه کنید و خبرهای مربوط به کمپین را از صفحه اینستاگرام پلازیو دنبال کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «جشنواره "بازم تابستون اومد" پلازیو آغاز شد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره جشنواره "بازم تابستون اومد" پلازیو آغاز شد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.