زمان مطالعه: 4 دقیقه
بدون ضرر با تتر پولدار شوید | آموزش نحوه خرید و فروش تتر ارزدیجیتال

بدون ضرر با تتر پولدار شوید | آموزش نحوه خرید و فروش تتر ارزدیجیتال

این روزها تتر به عنوان سومین ارز دیجیتال وارد میدان شده و به عنوان پراستفاده‌ترین ارز شناخته شده است.

این روزها هرکسی مقدار سرمایه‌ای که دارد می‌خواهد آن را دوبرابر یا حتی چندبرابر کند. ارزهای دیجیتال بهترین راه برای سرمایه‌داران و کسانی که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان بیشترین درآمد را داشته باشند به حساب می‌آیند. تا قبل از ظهور تتر (Tether)، ارز دیجیتال بیت کوین نقل تمامی صرافی‌ها و بازارها بود و پس از آن نام اتریوم بیشتر شنیده شد. اما این روزها تتر به عنوان سومین ارز دیجیتال وارد میدان شده و به عنوان پراستفاده‌ترین ارز شناخته شده است.  شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که تتر چه تفاوتی با بیت کوین دارد و چرا بین مردم محبوبیت بیشتری دارد. البته، برخی از اقتصاددانان با خرید و فروش تتر به میزان بالا دچار نگرانی‌هایی شدند که بازار  ارزهای دیجیتال  به دلیل پایین آمدن ریسک و ثبات مالی از هم بپاشد. اگر می‌خواهید از تتر و شرایط خرید و فروش آن بیشتر بدانید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

تتر چیست و به چه کار می‌آید؟

تتر در واقع یک نوع ارز دیجیتال که از اهمیت بالایی برخوردار است. به تترها استیبل کوین می‌گویند و این  ویژگی نشان از ثبات بالاتر و نوسان‌ کمتر این ارز دارد. در واقع تتر به پشتوانه دلار خرید و فروش می‌شوند. به عبارتی با هرگونه نوسان در بازار ارز دیجیتال، تتر ثبات قدم و ارزش خود را حفظ می‌کند. افرادی بر روی تترها سرمایه ‌گذاری می‌کنند کمتر دچار ضرر و زیان خواهند شد و به همین دلیل به این ارزها استیبل کوین می‌گویند. در واقع شما با خرید تتر اسکناس دلار برای خود سرمایه‌گذاری خواهید کرد. پایدار بودن ارزش تترها سبب شده آنها به عنوان دارایی دنیای واقعی به شمار بیایند و سرمایه‌گذاران بدون پذیرفتن ریسک یا ضرری اقدام به خرید آن کنند. متصل بودن تتر به دلار سبب شده که پشتوانه‌ محکمی برای این ارز دیجیتال باشد و تتر دایه دار ثبات و ایمنی در بازار ارزهای دیجیتال است. در نظر داشته باشید که معامله با ارزهای دیجیتال از طرف دولت‌ها هنوز پشتیبانی نشده و ریسک بالایی دارند. به همین دلیل تترها باثباتی که دارند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مزایا و معایب خرید تتر چیست؟

با محبوبیت هر چه بیشتر تتر در بین مردم، نگرانی‌هایی هم از سوی اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران پیش آمد که احتمال افت ارزش این ارز دیجیتال وجود دارد. البته، باید گفت که Tether پشتوانه 60 میلیارد دلار ی توکن دارد و این حجم از پول از میزان بانک‌های ایالت متحده آمریکا هم بیشتر است و جایی برای نگرانی وجود ندارد. اما از مزایای تتر نمی‌توان غافل بود که در ادامه به مزیت‌های خرید و فروش این ارز دیجیتال اشاره خواهیم کرد.

ثبات قیمتی تتر

بازار ارزهای دیجیتال پر از نوسان و تغییرات لحظه‌ای است و اگر می‌خواهید بیشترین سود را داشته باشید به خرید و فروش رمز ارز تتر بپردازید. به طوری که اگر قیمت دلار بالا برود ارزش تتر شما هم افزایش پیدا می‌کند. در حالی که بیت کوین با نوسانی کوچک می‌تواند چندین هزار دلار صعود یا سقوط کند. تتر برای افرادی که مقدار محدودی اسکناس دارند و می‌خواهند از تورم فرار کنند می‌توانند تتر خریداری کنند و در کیف پول ارز دیجیتال خود آن را نگهداری کنند و نگران سرقت یا پایین آمدن ارزش آن نباشند.

کوتاه بودن زمان انجام تراکنش

اگر تتر خریداری کرده‌اید باید بدانید که به راحتی می‌توانید پول خود را برداشت کنید. در حالی که برای ترید دلار در صرافی های خارجی زمان زیادی لازم است که مقدار مبلغ موردنظر برای شما واریز یا برداشت شود. تصور کنید که برای انجام چنین عملیاتی به روز تعطیل یا آخر هفته بربخورید و این تراکنش‌ها بسیار زمانبر‌تر خواهد شد. در حالی که می‌توان رمز ارز را در چند دقیقه جا به جا کرد و از نوسانات قیمتی آن سود برد.

کم هزینه بودن کارمزد تراکنش

امکان سریع تراکنش‌های ارز دیجیتال از یک طرف پایین بودن هزینه این جا‌به جایی‌ها از طرف دیگر باعث می‌شود که خرید تتر همچنان محبوب‌ترین ارز باشد. به عبارتی برای انتقال تتر بین کیف پول های دیجیتال‌تان هیچ کارمزدی کسر نمی‌شود . البته توجه داشته باشید برخی از بلاکچین‌هایی که بستر این تراکنش‌ها هستند باعث کسر شدن مقدار کمی (کمتر از یک دلار) برای هزینه کارمزد می‌شوند. البته، در سایت تتربند می‌تواند بدون هیچ گونه کارمزدی پول خود از طریق کیف پول دیجیتال انتقال دهید.

حاشیه امن

یکی از ویژگی‌های مهم تتر این است که می‌توانید دست نگه‌دارید و اصلا آن را در بازار معامله نکنید. برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است احساس کنند که بازار ارزهای دیجیتال ناپایدار است، در این مواقع می‌توانید برای فروش تتر اقدام کرده و پول آن را نقد کنید. سپس بعد از ثبات در بازار ارز دیجیتال بخرید.

چگونه ارز دیجیتال باید خرید؟

بسیاری از افرادی که با خرید و فروش تتر آشنا نیستند ممکن است از اطلاع نداشته باشند که برای شروع سرمایه ‌گذاری از کجا باید اقدام کنند. اگر جستجویی در گوگل انجام دهید سایت‌های متنوعی برای خرید و فروش ارز دیجیتال دیده می‌شود، اما اینکه پول خود را در بستری امن منتقل کنید و مشاوره‌های اقتصادی و پشتیبانی لحظه به لحظه آنها بهره مند شوید، شاید اطلاعی نداشته باشید. به همین دلیل در سایت تتربند که امکان خرید و فروش آسان و مطمئن را فراهم کرده است می‌توانید ارز دیجیتال خود را خریداری کنید و هرگونه نقل و انتقالات پولی خود را بدون کارمزد در بستر این سایت انجام شود. از امکاناتی که تتربند برای شما فراهم می‌کند، تسویه حساب آنی از طریق بانک‌های آینده و ملت برای شما امکان پذیر است. به عبارتی اگر می‌خواهید تتر را در سریعترین زمان به پول نقد تبدیل کنید باید از کارت بانکی‌های ذکر شده استفاده کنید. از طرفی دیگر ثبت نام در سایت و احراز هویت شما برای خرید و فروش تتر در کمتر از نیم ساعت انجام می‌شود. می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش تتر اقدام کنید. توجه داشته باشید که سایت تتربند امنیت بالایی در حفظ و حراست از منابع مالی شما عهده دار است. در صورت هرگونه مشکل یا سوال می‌توانید به سایت تتربند مراجعه کنید و از پشتیبانی لحظه‌ای آن برخوردار شوید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بدون ضرر با تتر پولدار شوید | آموزش نحوه خرید و فروش تتر ارزدیجیتال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بدون ضرر با تتر پولدار شوید | آموزش نحوه خرید و فروش تتر ارزدیجیتال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.