زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین سرگرمی برای خانم ها

بهترین سرگرمی برای خانم ها

سرگرمی‌های متنوعی برای خانم‌ها وجود دارد که جدای پرورش ذهن و آرامش روح می‌توان تجارت کوچکی را هم به وجود آورد.

بهترین سرگرمی برای خانم‌ها چه کارهایی می‌تواند باشد و چه نوع سرگرمی را می‌توان در روزهای عادی و روزمره انجام داد تا فوایدی هم داشته باشد. تفریحات زیادی برای خانم‌ها وجود دارد که با کمی اراده می‌توان روزهای بیهوده خود را رنگارنگ کرد. در ادامه با آسمونی باشید و ایده‌های ما را برای سرگرمی خانم‌ها ببینید.

پرورش گل و گیاه

باغبانی و گل و گیاه

یکی از بهترین کارهای سرگرمی برای خانم ها کار باغبانی و پرورش گل و گیاه و نگهداری از آن است. پرورش گیاه در خانه ویلایی و حتی آپارتمان باعث می‌شود روحیه‌ای شاد داشته باشید و خانه را هم زیبا و به محیطی آرامش‌بخش تبدیل می‌کنید.

گروه دوستانه

تشکیل گروه‌های دوستانه

تشکیل دادن گروهی دوستانه در شبکه‌های اجتماعی و قرار گذاشتن در محیطی سالم مانند پارک و .. می‌تواند ایده خوبی برای سرگرمی خانم‌ها باشد. شرکت در کارهای فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله کارهای یک گروه دوستانه است. همینطور در این گروه دوستانه می‌توان بازی‌های متنوعی چون ساخت پازل، بازی‌های سنتی و قدیمی و .. را انجام داد و لحظات شادی را سپری کرد.

باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی

رفتن به باشگاه ورزشی یکی از ایده‌های خوب برای خانم‌ها است. ثبت‌نام در یکی از رشته‌های ورزشی مانند ایروبیک، یوگا و .. باعث می‌شود بدنی سالم داشته باشید و همینطور به دلیل محیط شاد باشگاه، از افسردگی هم پیشگیری خواهید کرد.

کلاس آشپزی

کلاس آشپزی

آشپزی خود را می‌توانید با رفتن به کلاس‌های آشپزی تقویت کنید و غذاهای لذیذی را آموزش ببینید تا برای مهمانی‌های دوستانه و فامیلی بتوانید بهترین دسرها و شیرینی‌ها را تهیه کنید. بسیاری از خانم‌ها جدای سرگرمی، از همین طریق با فروش محصولات متنوع آشپزی امرار معاش می‌کنند.

عکاسی

عکاسی در طبیعت

عکاسی در طبیعت با دوربین و گوشی موبایل یکی از سرگرمی‌های خاص بسیاری از خانم‌ها است و اگر پیج شخصی دارید با اشتراک آن برای دوستان و فامیل خود می‌توانید یک سرگرمی عالی داشته باشید و با معرفی جاهای مختلف، لحظات شادی را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورید.

نویسندگی

نوشتن کارهای روزمره

کارهای روزمره را می‌توان بر روی کاغذ آورد و یا در لپ‌تاپ خود سیو کنید و تنها با نوشتن چند جمله در روز پس از چند ماه، صفحات زیادی برای خواندن داشته باشید. بسیاری از نویسندگان معروف زن در جهان از همین طریق، رمان یا یک کتاب آموزشی خلق کردند و معروف شدند.

آموزش موسیقی

کلاس موسیقی

همه می‌دانند که موسیقی را به عنوان آرامش روح و روان می‌شناسند پس می‌توانید با آموزش یک ساز موسیقی مانند پیانو، گیتار، و سنتور و حتی شرکت در کلاس رقص باعث سلامت روح و روان خود شوید.

تماشای فیلم

تماشای فیلم

تماشای فیلم و سریال یکی از سرگرمی‌هایی است که به شما کمک می‌کند لحظاتی را در خلوت خود در آرامش نشسته و به هیچ چیزی فکر نکنید و با برنامه‌ریزی درست می‌توانید ساعتی از روز را از این طریق با تماشای فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و یا سریال کره‌ای سرگرم شوید.

خواندن کتاب

کتاب خواندن

خواندن کتاب برای تحریک ذهن و پیشگیری از آلزایمر برای خانم‌ها بسیار مفید است پس جدای سلامت، به عنوان سرگرمی و تفریح هرازگاهی خواندن کتاب را انتخاب کنید و از این طریق سطح اطلاعات خود را هم بالا ببرید.

شمع سازی

شمع سازی

ساختن شمع یکی از سرگرمی‌های عالی برای خانم‌ها است. ابتکار در ساختن شمع یک تفریح جذاب است که می‌توانید شمع‌های متنوع و رنگارنگی را برای مناسبت‌های مختلف خود تهیه کنید.

جواهر سازی

جواهر سازی

جواهرسازی هم چند سالی است جزء سرگرمی‌های خوبی برای خانم‌ها شده و جدای اینکه می‌توان یک تجارت کوچک راه انداخت ذهن را هم می‌توان پرورش داد.

کلاس آرایشی

کلاس‌های آرایشی

آموزش آرایشی مانند آموزش مدل مو، آموزش میکاپ، آموزش طراحی ناخن و بسیاری دیگر از کارهای آرایشی یکی از سرگرمی‌های شیک و مدرن برای خانم‌ها است که هم می‌توانید کارهای خود را انجام دهید و حتی می‌توان فراتر از آن به عنوان یک شغل هم به آن نگاه کرد.

فواید سرگرمی خانم‌ها

کارهای سرگرمی برای خانم‌ها جدای تفریح و شادی فوایدی هم دارد که مهم‌ترین آنها عبارت است از:

  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مختلف
  • پیشگیری و درمان افسردگی
  • پیشگیری از آلزایمر

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین سرگرمی برای خانم ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین سرگرمی برای خانم ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.