زمان مطالعه: 1 دقیقه
چالش رقص slickback

چالش رقص slickback

چالش رقص slickback پس از ویدیوی اجرای یک تیک تاکر کره‌ای با میلیون‌ها بازدیدکننده وایرال شد.

چالش رقص Slickback تیک تاک (TikTok Slick Back Dance) در فضای مجازی بسیار فراگیر شده و ویدئوهای این چالش جالب، میلیون‌ها بازدیدکننده دارد. اما چالش رقص SlickBack چگونه است؟ در ادامه با آسمونی باشید تا در مورد چالش slickback اطلاعات بیشتری به دست آورید.

چالش رقص slickback

چالش Slickback چیست؟

رقص slickback را یک تیک‌تاکر کره‌ای در اکتبر 2023 با نام کاربری wm87.4 ویدیویی از خودش پخش کرد که در حال رقص مورد نظر است. این نوع حرکت پای این تیک تاکر طی چند روز بیش از 200 میلیون بازدید کسب کرد و ویدئوی او وایرال شد و پس از آن بسیاری از آیدل‌های کی‌پاپ هم چالش رقص slickback را انجام دادند.

چگونگی رقص slickback

نحوه چالش رقص Slickback

چالش رقص slickback به این صورت است که شخص مورد نظر که در حال رقص است اینگونه به نظر می‌رسد که به صورت شناور روی هوا راه می‌رود و رقص دایره‌واری را انجام می‌دهد. این حرکت رقص لغزشی مانند را باید ابتدا پای راست را کمی بالا آورد و به آرامی نوک انگشتان را پایین آورد و پای بعد هم به همین صورت ادامه داد و راه رفت. (البته این چالش را کسانی انجام می‌دهند که نرمش پای آنها با رقص آشنا است و افراد ناآشنا به رقص ممکن است به پای خود آسیب بزنند.)

چالش رقص Slickback توسط آیدل‌ها

چالش رقص slickback را آیدل‌هایی چون سونگهون عضو ENHYPEN، وویونگ و یونهو عضو ATEEZ، جیهو عضو EVNNE، هان یوجین عضو ZEROBASEONE و بسیاری دیگر اجرا کردند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چالش رقص slickback» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چالش رقص slickback فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.