زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی ، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه

نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی ، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه

نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با...

نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه می پردازیم.

عنوان: نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه

مجری نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه: انجمن سنگ ایران - اجراء توسط: شرکت روشان روز

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه: تهران - تهران - نمایشگاه شهر آفتاب

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه: از تاریخ 1402/03/08 تا 1402/03/12

معرفی نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه

نمایشگاه بین المللی سنگ ایران ( تهران ) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللـی تهـران بـرگـزار مـی گردد. مساحـت کــل نمایشگـاه حـدود 850/000 متر مربع است کـه از این مسـاحت 120/000 متر مربع فضای سر پوشیـده و 350/000 متر مربع فضای باز نمایشگـاهـی حدود 22 هکتـار فضـای سبز و نیز 21 هکتـار راه های دستـرسی بـه سالنها و محوطه نمایشگاه می باشد. در نمایشگـاه بین المللی تهران مسجد حضرت ابراهیم به مساحـت 1200 متـر مربـع و منـاری به ارتفاع 70 متر احـداث گردیـده است، کـه از زیباترین مساجد پایتخت جمهوری اسلامی ایران است. وجود هتل های بزرگ 5 ستاره در اطراف نمایشگاه و همچنین دستـرسی آسـان از طریـق بزرگـراه های پایتخـت ،این نمایشگـاه را بـه مهمترین مکان برگزاری نمایشگاه های ایران تبدیل نموده است.

از سـال 1372 نمـایشـگـاه هـای بیـن المـللـی و تخصصـی سنگ های تزئینی با رویـکرد توسعه صنعت در جهت صـادرات در تهران آغـاز بکار کرد که در این سالها تحت عناوین مختـلف . و با مسئولین متفـاوت، در این جهت گـام برداشته است نمایشگاه بین المللی سنـگ های تزئینـی، معـدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطـه از سـال 1386 بـا نگاهـی نـو به برگـزاری نمایشگاه های بین المللی سنگ ایران، شکـل گـرفت و در فراز وفرود سالیان، به اندیشه های نو وتازه ای رسیـد که در هشتمین دوره آن ( 1395 ) به بهترین شکل نمود یافت افزایـش 300 درصدی متـراژ غرف خارجـی و تبدیـل آن از 300 متـرمربع به 979 متـر مربع و افزایـش 60 درصـدی فضای مفید آن و تبدیل آن از 6/000 متر مربع به 10/200 متر مربع ، نشان از موفقیت برنامه ریزان این نمایشگاه دارد آمـار بیش از 12/000 بازدید کننده متخصص داخلی و همچنیـن حضـور متخصصیـن 36 کشـور خارجـی نشـان از اطلاع رسانـی و تبلیغات جهانی در جهت معرفی صحیح این نمایشگاه دارد خارجی شامل ایتالیا، چین، ترکیه، پرتغال، آلمان، کره جنوبـی اسپانیـا ، روسیـه و هنـد در تیـرمـاه 1395 در محل دائمــی .

نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید از این نمایشگاه، متخصصین36 کشور جهان شامل لهستان اتـریش، ترکمنستـان، ایتالیـا، روسیـه، عراق، هنـد، آمریکـا چیـن، امارات متحده عربی، سوییس، کره جنوبی، آلمان بنـگلادش، یونان، قطر، تاجیکستان، مجارستـان، پاکستـان استرالیا، بلژیک، بحرین، کانـادا، سوئـد، لبنان، قرقیـزستان گرجستان و اوکراین بازدید داشته اند و هفت هئیت تجاری از کشورهای لهستان، عراق، پاکستان، هند، قزاقستان وچین . نیز مذاکراتی در ایام نمایشگاه با بازرگانان ایرانی داشته اند  

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی ، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی ، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.