زمان مطالعه: 3 دقیقه
دستگاه ارده گیری | لیست قیمت دستگاه ارده گیری

دستگاه ارده گیری | لیست قیمت دستگاه ارده گیری

دستگاه ارده گیری و کره ‌سازی موجود در سایت بکردانه، در مدل ها و سایز‌های متفاوت موجود هستند و امکان تولید محصولات خانگی ارده و کره را، برای شما فراهم کرده است.

دستگاه ارده گیری را از گروه صنعتی  بکردانه بخواهید. با پیشرفت تکنولوژی و علم، تقریبا تمام نیاز های بشر بر‌طرف شده است. یکی از این نیاز‌ها، تولید محصولات خانگی کره و ارده است. افراد این روزها برخلاف زندگی های ماشینی و خوراکی های حاضر و آماده ترجیح می دهند برخی از خوراکی ها را به صورت اورگانیک تهیه یا  خود در منزل تهیه کنند که با تولید دستگاه ارده گیری و کره‌ سازی بکردانه ، این امکان نیز فراهم شده است.

دستگاه ارده گیری و کره ‌سازی موجود در سایت بکردانه، در مدل ها و سایز‌های متفاوت موجود هستند و امکان تولید محصولات خانگی ارده و کره را، برای شما فراهم کرده است. این دستگاه در مجموعه بکردانه در سه مدل خانگی، فروشگاهی، و کره‌گیری تولید می شود. از قابلیت های این دستگاه، تولید کره بادام زمینی، کره فندق، تولید ارده، و … که می تواند تمام مغز‌ها را بدون کم و کاست به کره تبدیل کند. درون این دستگاه، سنگ طبیعی تعبیه شده است که با چرخش خود، می تواند کرم یا کره خروجی را به نرم ترین حالت ممکن در بیاورد.

دستگاه ارده گیری

دستگاه ارده گیری محصولی مناسب و نوین برای تولید ارده و کره از دانه های روغنی است. محصولات ارگانیک بسیار برای سلامتی مفید بوده و به همین دلیل مورد استقبال افراد قرار گرفته است. دستگاه ارده گیری بکردانه یک دستگاه کاملا تخصصی برای تولید انواع ارده است. در ایران از صدها و شاید هزاران سال قبل از ارده کنجد یا دانه های روغنی استفاده می شده و هنوز هم ایرانیان از این محصول در سبد غذایی خود استفاده می کنند. امروزه به دلیل آشنایی بیشتر مردم با خواص ارده، ارسال آن به نقاط مختلف کشور و آشنایی تمامی اقوام با آن، و همچنین گرایش به مصرف مواد ارگانیک و سنتی، باعث شده که استفاده از این محصول در سطح وسیعی از جامعه گسترش یافته، و این موضوع زمینه را برای کسب درآمد با فروش ارده و کره های طبیعی، بسیار مناسب و مساعد نموده است.

دستگاه های ارده گیری به دو روش سنتی و صنعتی کار می کنند. در روش سنتی، ارده گیری توسط دو صفحه سنگی انجام می شود و در دستگاه های صنعتی به جای سنگ از تیغه های استیل استفاده می شود. سرعت چرخش تیغه ها با سرعت بالا در این دستگاه ها امکان بازدهی ظرفیت دستگاه را نسبت به مدل های سنگی بالا برده است. دستگاه های ارده گیری موجود در بکردانه بر پایه سه سبک هستند.

  • دستگاه تولید ارده با استفاده از سنگ طبیعی
  • دستگاه ارده گیر و کره گیر با استفاده از سنگ مصنوعی
  • دستگاه ارده گیر و کره ساز با ماردون فلزی

شما می توانید هر یک از این دستگاه ها را در سایت بکردانه مشاهده و به صورت اینترنتی یا حضوری، اقدام به خرید آنها نمایید.

لیست قیمت دستگاه ارده گیری

هدف بکردانه در تمام این 10 سال فعالیت، ارائه دستگاه ها و تجهیزاتی است که هم از نظر طراحی ظاهری و زیبایی و هم از نظر کیفیت و کارایی بتواند نظر مشتریان موجود در بازار را به خود جلب کند. استقبال روزافزون مردم از محصولات ارگانیک، این مجموعه را بر آن داشته است که با راه اندازی واحد تحقیق و توسعه و بهره گیری از پرسنل متخصص و صاحب ایده به طراحی و ساخت محصولات جدید در زمینه تولید محصولات غذایی در حضور مشتری اقدام نماید.

این شرکت با بهره گیری از تیم تحقیق و توسعه توانمند، علاوه بر بهینه سازی دستگاه های تولیدی، توانسته سبد تولید محصولات بکردانه را به ده ها محصول در زمینه های مختلف محصولات ارگانیک از جمله: دستگاه های روغن گیری، ارده گیری، کره ساز، دستگاه آسیاب ادویه و میوه خشک کن گسترش دهد. بکردانه تمامی این محصولات را در سایت خود جمع آوری کرده تا افراد بتوانند به راحتی و در منزل، محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

شما می توانید برای آگاهی از لیست قیمت دستگاه ارده گیری خانگی و صنعتی و خرید این دستگاه ها به سایت بکردانه سر بزنید. مطمئن باشید که دست خالی از این سایت خارج نخواهید شد. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی یا گرفتن قیمت دقیق هر یک از دستگاه ها، شما می توانید با کارشناسان پشتیبانی بکردانه تماس حاصل فرمایید؛ آنها بصورت کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دستگاه ارده گیری | لیست قیمت دستگاه ارده گیری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دستگاه ارده گیری | لیست قیمت دستگاه ارده گیری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.