زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه اعتبارسنجی

سامانه اعتبارسنجی

سامانه اعتبارسنجی این امکان را به شما می دهد تا قبل از انجام هرگونه مراوده های مالی بتوانید اطلاعات لازم در خصوص طرف مقابل خودتان را کسب کنید.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

سامانه اعتبارسنجی برای انجام مراوده های مالی است تا بتوان دغدغه های ناشی از پایبندی به تعهدات مالی را سنجید. در ادامه ی این پست آسمونی می توانید اطلاعاتی در این خصوص را ببینید.

معرفی

سامانه اعتبارسنجی
سامانه اعتبارسنجی

سامانه اعتبارسنجی این امکان را به افراد می دهد تا با خیالی آسوده به انجام کارهای مالی خود بپردازند و بتوانند از طریق این سامانه اطلاعات لازم مالی را در خصوص طرف مقابل خود برای امور مختلف کسب کنند. رتبه اعتباری مناسب در نتیجه پرداخت به موقع صورتحساب ها و تسهیلات دریافتی حاصل می‌ شود. اما یک رتبه اعتباری نامناسب در نتیجه تاخیر در بازپرداخت اقساط تسهیلات اعتباری، سابقه منفی از جمله ورشکستگی، سابقه چک برگشتی، داشتن سابقه منفی در زمینه بدهی مالیاتی و داشتن سابقه منفی در بانک اطلاعاتی سازمان‌ های بیرونی تامین‌ کننده اطلاعات سامانه مشخص می شود.

آدرس

برای ورود به سامانه اعتبار من می توانید وارد لینک زیر شوید:

سامانه اعتبارسنجی

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سامانه اعتبارسنجی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سامانه اعتبارسنجی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.