زمان مطالعه: 1 دقیقه
رفتار جراتمند

رفتار جراتمند

یکی از تمرین هایی که می توانید رفتاری جراتمند داشته باشید رفتاری که درراستای سلامت شماست ومانع از اسیب رساندن به شما می شود.

یکی از تمرین هایی که می توانید رفتاری جراتمند داشته باشید رفتاری که درراستای سلامت شماست ومانع از اسیب رساندن به شما می شود،این است که شما درطول روز یا ساعات روز برای خود حقی قائل شوید تا بتوانید از ان لحظات با تمام حسهای خود لذت ببرید . با آسمونی همراه باشید.

اولین قدم به کار بردن حواس پنجگانه برای حق خود ،دومین قدم پرداختن به کاری که دوست دارید،سومین قدم لذت بردن از لحظه لحظه ان زمان باتمام وجود .
بطور مثال شما حق دارید یک غذایی که خیلی دوست دارید را انتخاب کنید وتمام مواد غذایی لازم را تهیه کنید قبل از طبخ مثلا بوی سبزیجات راحس کنید ببینید که بوی زندگی می دهد یا بوی لیمو ترش سرشار ازامید وعشق وباعشق ان غذارا بپزید ودرظرفی که دوست دارید ان را برای خود اماده کنید ودرجاییکه دوست دارید بشینید وبا ارامش ان غذارا میل کنید بطوریکه عطر مواد غذایی وطعم انها راحس کنید وازمزه ان غذا لذت ببرید .

پس شما یک رفتار جراتمند که ناشی از دوست داشتن خودتان است در جهت محافظت وحفظ سلامتی است انجام داده اید .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «رفتار جراتمند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره رفتار جراتمند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.