زمان مطالعه: 1 دقیقه
تفاوت دنیای خانم و آقا

تفاوت دنیای خانم و آقا

بیشتر زوجین بعلت عدم آگاهی و شناخت نداشتن با دنیای همسرشان دچار سو تفاهم میشوند.

بنام یگانه عالم

اکثر خانم ها حرف های دیگران را گوش می کنند و حتی راهنمایی میکنند و یا با حرکات بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می دانم و درکت میکنم به آنها نشان می دهند که به حرف های طرف مقابل گوش می دهند. اما کمتر مردی اینگونه است وقتی که با همسرتان صحبت می کنید و چیزی نمی گوید و فقط شما را نگاه میکند یا حرکتی از او نمی بینید، به معنی آن نیست که گوش نمی دهد بلکه ترجیح می دهد در مورد آنچه شما می گویید، فکر کند.
مردان بیشتر عمل می کنند!
مردان کمتر احساسی رفتار میکنند بسیاری از مردان، با انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان ویا همراهی در خرید با همسر و رابطه زناشویی سعی می کنند به همسرشان نزدیک تر شوند. و حتی زمانیکه مشکلی برایشان پیش می آید بیشتر سکوت میکنند و بدنبال راه حل هستند اما خانم به دنبال صحبت کردن و خالی شدن و درک شدن هستند .
اکثر مردان نیاز دارند زمانی مخصوص خود داشته باشند. زمانی که تنها در گوشه ای بنشینند و فکر کنند و یا به حل مشکلات خود بپردازند و یا گاهی دوست دارند کسی در کنارشان نباشد و به تنهایی به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. وقتی هر یک از زوجین زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشند، بیشتر به هم علاقه مند خواهند شد.

حفظ حریم خصوصی واحترام گذاشتن به دنیای یکدیگر با آگاهی مانع از اختلاف و سو ءتفاهم میشود.

سارافلاحی

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تفاوت دنیای خانم و آقا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تفاوت دنیای خانم و آقا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.