در روز 23 آبان تیم ملی کشورمان در دیدار دوستانه مقابل لبنان به میدان رفت. این اولین مسابقه تاریخ دو تیم به شمار می آید. دیداری دوستانه در ورزشگاه جورج حمود که 5000 نفر از آن دیدن کردند. در این بازی محمد مایلی کهن تیم ملی را با نفرات زیر به میدان فرستاد:

نیما نکیسا، حمید معماریان، نادر محمدخانی، فرشاد فلاحت زاده، رضا رضایی منش، علی اکبر استاد اسدی، علی اکبر یوسفی، علیرضا حکیم زاده، علی میرزا استواری، سیروس دین محمدی و علی اصغر مدیرروستا.

این بازی نخستین بازی نیما نکیسا در تیم ملی بود. جوان ترین دروازه بان جام جهانی 1998 در این بازی برای اولین بار درون دروازه تیم ملی ایستاد و در نخستین بازی ملی خود موفق شد یک پنالتی حریف را مهار کند تا شاگردان مایلی کهن با تساوی بدون گل در این مسابقه به کار خود خاتمه دهند.

پس از این دیدار ایران در یک دیدار دوستانه دیگر به میدان رفت که در خانه از ترکمنستان با یک گل شکست خورد. اما سورپرایز بزرگ جام ملت ها حضور نکیسا درون دروازه بود. او در حالی دروازه بان اصلی تیم ملی شده بود که عابدزاده نیز در آن بازی ها عضوی از تیم ملی بود.

نکیسا بعد از آن نیز در رقابتهای انتخابی جام جهانی 1998 یکی از اعضای تیم ملی بود؛ هرچند که در حضور عابدزاده، دیگر فرصت بازی به او داده نشد. در جام جهانی 1998 نیز در نخستین بازی مقابل یوگسلاوی به میدان رفت و به جوان ترین دروازه بان جام جهانی فرانسه بدل شد.

چند ماه بعد در بازیهای آسیایی 1998 بانکوک نیز دروازه بان اصلی تیم ملی شد. اما عملکرد ضعیف او در بازی با عمان و خوردن 4 گل از این تیم، او را به نیکت ذخیره ها منتقل کرد و قهرمانی در این رقابتها را از روی نیمکت تماشا کرد.

نکیسا پس از آن تنها یک بار در سال 2003 به عنوان ذخیره ابراهیم میرزاپور به تیم ملی دعوت شد اما هرگز فرصت بازی پیدا نکرد تا عمر بازی های او در تیم ملی بزرگسالان به بیشتر از دو سال نرسد!

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دروازه بانی که در اولین حضور در تیم ملی پنالتی گرفت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دروازه بانی که در اولین حضور در تیم ملی پنالتی گرفت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.