زمان مطالعه: 1 دقیقه
ازدواج دختر مجرد با مردی که تجربه ازدواج ناموفق داشته!

ازدواج دختر مجرد با مردی که تجربه ازدواج ناموفق داشته!

اگر در شرایطی قرار گرفتید که خواستگاری دارید و قبلا یک ازدواج ناموفق را داشته و حالا به خواستگاری شما آمده باید چه کار کنید؟

ازدواج دختر مجرد بام مرد مطلقه

بنام یگانه عالم 

باید بدانید که یک مسئله پر چالش و قابل تامل پیش روی شماست. قبل از تصمیم گرفتن باید از مسائل زیادی مانند علت طلاق او ومسائل درباره گذشته او، همسر قبلی و اگر فرزند دارد درمورد فرزندش را در نظر بگیرید و بعد عاقلانه، بهترین تصمیم را بگیرید. ازدواجی که عجولانه باشد آن هم بعد از طلاق نشان می‌دهد که مرد سعی دارد خلایی را که بعد از طلاق در زندگی‌اش به وجود آمده پر کند. او ممکن است تصور کند که ازدواج مجدد بلافاصله بعداز جدایی میتواند خلا ایجاد شده را پرکند وهمه چیز رابصورت عادی در بیاورد.

قبل از پاسخ دادن به پیشنهاد ازدواج باید خوب فکر کنید ودرمورد آینده و مسائل موجود اطمینان حاصل کنید. بطورمثال : ایا ایشون کاملا ازهمسر سابق خود جدا شده یا درآستانه جدایی است؟ثمره ازدواجش چیست؟ اگر فرزند دارد فرزندش باچه کسی زندگی میکند؟ ایا ایشان با همسر سابقش در تماس است ؟ و شما میتوانید با این مسئله کنار بیایید؟
اگر متارکه صورت گرفته چه مدت از ان اتفاق میگذرد؟وکلا هدفش از ازدواج مجدد چیست؟
برای فراموش کردن والتیام مسائل گذشته چه اقداماتی انجام داده است؟
و نوع دیدگاهش نسبت به زندگی و اینده چگونه است و در مورد تجربیاتی که ایشون در زندگی گذشته اش کسب کرده و تاثیر این تجربیات بر رفتارش با شما.

پس باید به تک تک مسائل خوب فکر کرد و از راهنمایی و مشاوره یک روانشناس کمک بگیرید و با توجه به اخلاقیات و روحیات خودتان و شناختی که از طرف مقابل کسب کردید تصمیم بگیرید.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ازدواج دختر مجرد با مردی که تجربه ازدواج ناموفق داشته!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ازدواج دختر مجرد با مردی که تجربه ازدواج ناموفق داشته! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.