زمان مطالعه: 1 دقیقه
ماه رمضان در امارات و دبی

ماه رمضان در امارات و دبی

دبی از جمله کشورهای اسلامی است که در ماه مبارک رمضان قوانین خاص خود را دارد. این شهر که بزرگترین و توریستی...
ماه رمضان در امارات و دبی
دبی


امارات متحده عربی است، در سال های اخیر به یکی از مهم ترین مراکز توریستی منطقه خاورمیانه و جهان تبدیل شده و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایرانیان است. آسمونی در این بخش آداب و رسوم ماه رمضان در امارات و دبی را شرح می دهد

ماه رمضان در امارات و دبی

برای خیلی از مسافران و توریست ها سوال است که با توجه به اسلامی بودن این شهر، دبی چه قوانینی در ماه مبارک رمضان دارد و آیا می توان به آنجا سفر کرد یا نه.

قوانین خوردن و آشامیدن در دبی در ماه رمضان

در ماه مبارک رمضان تفاوتی بین ساکنین دبی و گردشگرانی که از آن دیدن می کنند وجود ندارد. به همین خاطر همه مردم، حتی غیر مسلمانان، باید از خوردن و نوشیدن در ملا عام پرهیز کنند.

حواستان باشد که علاوه بر غیراخلاقی بودن این کار، در صورت عدم توجه به این قانون باید جریمه نقدی پرداخت کنید.

اما تمام هتل ها در ماه رمضان به سرو صبحانه، ناهار و شام برای گردشگران می پردازند و تورهای رمضان دبی هیچ مشکلی از نظر خوراکی ندارند . البته خوردن و نوشیدن فقط در هتل محل اقامت مجاز است نه در مکان های عمومی.

برنامه های دبی در ماه مبارک رمضان

با غروب خورشید و سررسیدن زمان افطار، خون تازه ای در شهر می جوشد و زمان گشت و گذار توریست ها در شهر میشود.

چرا که تازه افطاری های باشکوه، فستیوال های خرید و تخفیف مراکز تفریحی و گردشگری آغاز می شود و می توانید با خیال راحت در شهر گشت و گذار کنید و غذا بخورید.

با وجود اینکه بیشتر گردشگران به خاطر تخفیف های ویژه و حراجی های این ماه به دبی سفر می کنند، پیشنهاد می کنیم از مراکز دیدنی و تفریحی نیز در کنار آن دیدن کنید.

بازارهای شبانه دبی به عنوان نمایشگاه یا فستیوال خرید سالانه در ماه مبارک رمضان برگزار می شود که هر شب از ساعت 8 شب تا 2 صبح برپاست.

همچنین می ‌توانید به رستوران ‌هایی که در مناطق مختلف هستند بروید و غذاهای مخصوص افطار را امتحان کنید. در منطقه‌ دیره، رستوران ‌های خوبی وجود دارد که در ماه رمضان حلیم، انواع آش و نان زعتر که یک نوع نان ‌روغنی و مخصوص ایام رمضان است، سرو می‌ کنند.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ماه رمضان در امارات و دبی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ماه رمضان در امارات و دبی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.