زمان مطالعه: 2 دقیقه
زندگینامه حجت الاسلام نصیر نیک نژاد

زندگینامه حجت الاسلام نصیر نیک نژاد

حجت الاسلام نصیر نیک نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تهران است. چندی پیش خبر درگذشت پدر حجت الاسلام نصیر نیک...

حجت الاسلام نصیر نیک نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تهران است. چندی پیش خبر درگذشت پدر حجت الاسلام نصیر نیک نژاد در رسانه های منتشر شد و جمع کثیری از روحانیون و سیاسیون در مراسم درگذشت پدر حجت الاسلام نصیر نیک نژاد شرکت کرده بودند. آسمونی در این بخش در مورد حجت الاسلام نصیر نیک نژاد مطالبی آماده کرده است که در ادامه می خوانید.

زندگینامه حجت الاسلام نصیر نیک نژاد
زندگینامه حجت الاسلام نصیر نیک نژاد

حجت الاسلام نصیر نیک نژاد، رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در رابطه با محورهای پیام مقام معظم رهبری به بیست و دومین اجلاس سراسری نماز گفت: مقام معظم رهبری در این پیام بیشتر تاکید بر بحث عمران فیزیکی مساجد داشتند ضمن اینکه به مباحث فرهنگی و فرهنگسازی مساجد هم اشاره ای داشته اند.

وی رفع دغدغه های رهبری را در دو بعد معرفی کرد و گفت: یک بعد مسئله توجه به رفع کمبودهای مساجد، مربوط به مردم می شود که باید گفت مردم در این زمینه همت خود را به کار بسته و همین تعداد مساجد هم که در کشور ایجاد شده، توسط مردم ساخته شده است.

حجت الاسلام نیک نژاد بعد دیگر این مسئله را  مربوط به مسئولین دانست و تصریح کرد: در پیوست فرهنگی که رهبری ابلاغ فرمودند یکی از مباحث جدی در پیوست فرهنگی، بحث پروژه ها، طرح ها و مباحث مربوط  به مسجد و جایگاه مسجد است ولی در حال حاضر در شهر ها و شهرک ها به ساخت مسجد آن طور که باید توجه نمی شود.

وی ادامه داد: توجه به زیر ساخت ها، ایجاد پارک در این شهرکها و حتی ایجاد فضایی برای آموزش همواره مورد توجه بوده است ولی به بحث ایجاد و ساخت مسجد توجه صورت نمی گیرد که باید مسئولین در این زمینه نیز برنامه ریزی هایی داشته باشند زیرا که مساجد یکی از مراکزی است که مردم به آن نیاز جدی دارند.

nasir-niknejad
nasir-niknejad

حجت الاسلام نیک نژاد با اشاره به لزوم اهتمام دولت در زمینه ساخت مسجد بیان کرد: همواره بار سنگین نگهداشت و ساخت مساجد بر دوش مردم بوده است ولی این نباید به معنای آن باشد که دولتمردان در این زمینه دخالتی نداشته باشند زیرا که در این شرایط امکان رفع مشکلات فراهم نمی شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران بر لزوم اتحاد میان مردم و دولت در توجه به بحث مسجدسازی تاکید کرد و گفت: الزامات و نیازمندی های فرهنگی مسجد هم امری است که نیازمند حمایت های جدی است.

مراسم ترحیم پدرگرامی حجت الاسلام نیک نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مراسم یادبود مرحوم حاج نادر نیک نژاد، ابوی گرامی حجت الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد

مراسم طی روز یکشنبه 9 آبان 95 از ساعت 14 تا 30/15 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار شد.

زندگینامه حجت الاسلام نصیر نیک نژاد
زندگینامه حجت الاسلام نصیر نیک نژاد

علما، روحانیون، استانداری تهران، فرمانداری تهران،‌ اعضای شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و شعرای آئینی ، اعضای ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی، اتحادیه مراکز و مؤسسات قرآنی، کانون های فرهنگی، تبلیغی ، مدیران و کارکنان مجتمع علوم اسلامی کوثر، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه،‌ معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران،‌ مرکز توسعه فعالیت های قرآنی شهرداری تهران، مرکز رسیدگی به امور مساجد، هیئت منصفه مطبوعات ، مدرسه عالی شهید مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش شهر و شهرستان های استان تهران، مرکز خدمات حوزه های علمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران، در پیام های جداگانه درگذشت پدرگرامی حجت الاسلام نیک نژاد را تسلیت گفتند.

گفتنی است،‌ مراسم تشییع مرحوم حاج نادر نیک نژاد، شنبه اول آبان 95 برگزار شد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «زندگینامه حجت الاسلام نصیر نیک نژاد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره زندگینامه حجت الاسلام نصیر نیک نژاد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.