زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگه سابقهٔ ازدواج ناموفق دارید

اگه سابقهٔ ازدواج ناموفق دارید

اگه سابقهٔ ازدواج ناموفق دارید-If you have a failed marriage recordاگه سابقهٔ ازدواج ناموفق دارید:سوظن ها رو کنار بذارید...
اگه سابقهٔ ازدواج ناموفق دارید-If you have a failed marriage record
اگه سابقهٔ ازدواج ناموفق دارید-If you have a failed marriage record

اگه سابقهٔ ازدواج ناموفق دارید-If you have a failed marriage record

اگه سابقهٔ ازدواج ناموفق دارید:

سوظن ها رو کنار بذارید و بدونید که همه بد نیستن. و بگذارید رابطه قبلی شما براتون کاملا حل بشه بعد به فکر ازدواج مجدد باشید. با درس گرفتن از گذشته، آینده خود را بسازید. برای اینکه روحیه تون بالابره، برای خودتون سرگرمی های سالم تدارک ببینید تا به فکر و خیال نیفتید! و در جمع قرار بگیرید و در صورت نیاز به مشورت با یک روانشناس صحبت کنید. اتفاق رو آسیب شناسی کنید و سهم خودتون رو مشخص کنید، هرگز از زندگی قبلی خود رویاهای مثبت نبافید معیارهاتون رو بازبینی و در صورت لزوم اصلاح کنید. این موضوع رو زیادی جدی نگیرید تا بقیه فکر نکنن که این برای شما مانعی برای ازدواج شده. توکل بخدا رو فراموش نکنید. و دیدگاه مثبت داشتن به شما کمک بزرگی خواهد کرد. یکی از معیارهای سنجش موفقیت در ازداوج دوم، ارتباط عاشقانه و موفقی است که بین زن و شوهر به وجود می آید. این افراد عبارت «گل بی عیب خداست» را کاملا درک کرده اند. همه ازدواج های دوم اگر با بررسی های لازم انجام شده باشد به اندازه ازدواج اول شانس موفقیت دارند. بسیاری از کسانی که تجربه زندگی مشترک را دارند، قدر زندگی را بهتر می دانند. افراد معمولا پس از طلاق در حد و اندازه هایی نسبت به مشکلات خود در زندگی گذشته شان آگاهی پیدا می کنند که البته کافی نیست.   نوشته خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اگه سابقهٔ ازدواج ناموفق دارید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اگه سابقهٔ ازدواج ناموفق دارید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.