زمان مطالعه: 7 دقیقه
زمان نابودی اسرائیل و پیشگویی های آن

زمان نابودی اسرائیل و پیشگویی های آن

همانطور که می دانید اسرائیل دشمن دیرینه ایران است که در زمان های مختلف سعی در تخریب کردن ایران در عرصه بین...

down-with-israel
down-with-israel

همانطور که می دانید اسرائیل دشمن دیرینه ایران است که در زمان های مختلف سعی در تخریب کردن ایران در عرصه بین المللی داشته است ولی خوشبختانه همیشه شکست می خورد. اما در مورد نابودی اسرائیل پیشگویی های زیادی انجام شده است که پورتال آسمونی در این بخش مطالب جالبی در مورد زمان نابودی اسرائیل و پیشگویی هایی که در مورد آن انجام شده است را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

تا کنون بر قرآن کریم تفسیر‌های متعددی نگاشته شده است. برخی قرآن را از منظر قرآن و دیگری از منظر حدیث بررسی کرده‌اند. برخی نیز همانند «علامه طباطبائی قدس سره الشریف» از هر دو منظر به تفسیرآیات الهی پرداخته‌اند.

مفسرین معاصر سعی کرده‌اند علاوه بر جهات فوق عقل و علم را در تفسیر قرآن به کارگیرند. در میان تفاسیر موجود قرآن کریم جای تفسیر ریاضی قرآن خالی است.

سیّد عبدالله حسینی یکی ازمحققین مرکز اسلامی ژوهانسبورگ طی مقاله‌ای با استناد به تفسیر ریاضی از سوره‌های مبارکه اسراء و کهف، از پیش بینی نابودی رژیم صهیونیستی توسط امام زمان(عج) در سال 1401 هجری شمسی مطابق با 1443 هجری قمری و 2022 میلادی و 5782 عبری خبر داده است.

محقق گرانقدر افزوده است: سالهاست که این مهم ذهن مرا به خود مشغول کرده بود. یادداشت‌های متفرقه‌ای در این رابطه فراهم شده بود که حجم آن به من این جرأت را می‌داد که برای پر کردن جای خالی این تفسیر قدم نخست را بردارم.

اینک الحمد لله اوقاتم به تحقیق در این مورد معمور است، و انشاالله بزودی جلد اول آن در اختیار محققان قرار خواهد گرفت.

دوروز پس از پیروزی حزب الله لبنان بر اسرائیل پس از حمله گسترده اسرائیل به کشور لبنان و جنگ 33 روزه ، در قالب هیئاتی از مسلمانان آفریقای جنوبی برای کمک رسانی وارد بیروت شدم.اعضای بخش روابط بین الملل حزب الله ما را برای بازدید از خرابیها به دورترین نقاط جنوب لبنان بردند.

هنگام نماز ظهر در مسجدی که در آخرین روستاهای جنوب لبنان و در چند قدمی سرزمین اشغال شده فلسطین بنا شده بود، چشمم

به کتابی روشن شد که رهاورد این سفر معنوی بود. عنوان کتاب این بود: « زوال اسرائیل در سال 2022 » .

کتاب توسط دانشمندی بنام «الزبیدی» تألیف شده بود. اما الزبیدی  در این کتاب از دانشمند دیگری نام برده بود بنام «بسام نهاد جرار»

که از دانشمندان سنی مذهب و از مبارزان فلسطینی است و سالها در زندانهای رژیم صهیونستی بسر برده است.

پس از جستجوهای فراوان به اصل تحقیقات ایشان دست یافتم و آن را بسیار محققانه و قانع کننده یافتم.

تحقیقات ایشان دستمایه خوبی بود برای تفسیر ریاضی سوره مبارکه اسراء و کهف که خداوند توفیق داد و فصل‌های زیادی بر اصل تحقیقات ایشان افزوده شد.

بعد‌ها به دفتر دیگری از برادر دانشمند دیگری بنام «ماجد المهدی» از عراق دست یافتم که به کشف بزرگی در مورد ارتباط سوره کهف با ظهور حضرت مهدی علیه السلام رسیده بود.

این دو دانشمند به دور از همدیگر تحقیقات جداگانه‌ای در مورد این دو سوره کرده بوند اما عجیب آن بود که هر دو ندانسته به یک نتیجه رسیده بودند.

قطعاً اگر آقای بسام نهاد جرار که دانشمندی‌است سنی‌مذهب، از تحقیقات آقای ماجد المهدی اطلاع می‌ یافت آن را به عنوان حلقه گمشده کشف بزرگ خودش می‌دانست و ازآن استقبال می‌کرد.

از سوئی مرا از والد معظم‌ اندوخته‌هائی است، ارزشمند، که بخش بزرگی از این تفسیر را شکل می‌دهد.

این بود که فرصت را غنیمت شمردم و با استفاده از دستمایه تحقیقات آقایان جرار و ماجد المهدی و راهنمائی‌های ابوی، تفسیر این دو سوره مبارکه را فراهم آوردم.

این مقاله بخشی از تفسیر ریاضی قرآن است که تنها به بررسی سوره مبارکه اسراء و کهف پرداخته است.
قرآن معجزه ابدی

قرآن معجزه ابدی وخالده خداوند است. مهمترین جنبه اعجازی قرآن پیشگوئی‌های آن است. اخبار قرآن کریم از غیبیات ، شگفت‌آور ترین بعد کتاب کریم الهی است. آورنده قرآن فرمود: «فیه خبرکم وخبرماقبلکم و خبر مابعدکم» برخی از خبرهای غیبی قرآن مربوط به قبل از اسلام است که قرآن به جرئیات آن پرداخته است.

برخی نیز مربوط به بعد از ظهور اسلام است که حوادثی را پیش بینی کرده است.

برخی از آن حوادث در زمان تعیین شده اتفاق افتاده و برخی نیز انشاالله در آینده نزدیک در زمان تعیین شده اتفاق خواهد افتاد.

تمثیلی زیبا از تحریف‌ناپذیری قرآن

قرآن به یک پازل تصویری می‌ماند. هر تکه از این پازل تنها در همان جایگاه مخصوص قابل استفاده است. تکه‌های این پازل تصویری

نه قابل جایگزینی هستند و نه قابل جابجائی. اگر یک تکه از این تصویر را بردارند جای خالی آن آشکار خواهد ماند و هیچ تکه دیگری در آن جای خالی قالب نخواهد شد.

قرآن در مورد مسائل بسیار پیش پا افتاده و جزئی صامت نیست. از القای سلام و خواب و خوراک که جزئی ترین مسائل‌اند تا جنگ وجهاد وحکومت که مسائل مهم اجتماعی می‌باشند در قرآن مذکور آمده است.

چگونه می‌شود که قرآن در مسائل بسیار کوچک ناطق باشد و نسبت به مسائل بسیار حیاتی و سرنوشت ساز و بزرگ صامت و ساکت.

مسائلی چون امامت و رهبری جهان اسلام بعد از رحلت پیامبر، برقراری حکومت جهانی واحد و بالأخره ظهور و سقوط دولت غاصب صهیونیستی در سرزمین مقدس فلسطین که مهد پیامبران الهی بوده است، چگونه می‌تواند از چشم قرآن پوشیده بماند.

این بخش از کتاب به این سه موضوع بسیار استراتژیک و سر نوشت‌ساز از نظر قرآن می‌‌پردازد.

سرّ توالی سوره‌های «اسراء»، «کهف» و «مریم» در قرآن کریم به صورت بسیار اسرار آمیزی سه سوره به صورت متوالی در کنارهم قرار گرفته‌اند. اسراء، کهف و مریم.

down-with-israel1
down-with-israel1
با مطالعه سطحی این سه سوره مبارکه در می‌ یابیم که این آیات شریف حاوی اسرار عجیبی است:

1 - حکایت فساد دو گانه بنی اسرائیل و اضمحلال دوگانه آن، در سوره اسراء،

2 - بشارت از لبث (استقرار) ابدی مؤمنین در زمین،

3 - قصه اصحاب کهف و اقامت 309 ساله آنان در غار کهف،

4 - ماجراهای میان حضرت موسی و جناب خضر،

5 - داستان ذی القرنین و حکومت او بر سراسر گیتی در سوره کهف،

6 - و بالاخره مسائل مربوط به حضرت مریم و عیسی علیه السلام در سوره مبارکه مریم گفته آمده است.

از چیدمان این حوادث در کنار هم هر خواننده خردمندی به این نتیجه می‌رسد که خداوند در قالب این داستانهای گوناگون در پی پرده برداری از راز بزرگ دیگری است.

در هر کدام از این داستان‌های گوناگون نقطه مشترکی وجود دارد که به صورت تمثیلی و کنایتاً بیان شده که الکنایة ابلغ من التصریح.

در آغاز از اضمحلال حکومت بنی اسرائیل به دست بندگان خویش بیاری "بأس شدید» (نیروی نظامی قوی و مستحکم) می‌گوید.

آنگاه در مورد افساد دیگر آنان و نتیجتاً زوال دوباره حکومتشان وعده می‌دهد.

پس ازآن بلافاصله به مؤمنانی اشاره می‌کند که با یاری همان « بأس شدید» بر زمین استقرار ابدی خواهند یافت.

چند آیه بعد در قالب قصه اصحاب کهف به امکان عمر طولانی انسان با خواست خداوند و مخفی ماندن انسان از چشم دیگران به مدت خارق العاده و طولانی می‌پردازد.

بلافاصله به بهانه داستان حضرت خضر و موسی بازهم به امکان عمر بسیار طولانی انسان با قدرت لایزال الهی اشاره می‌کند. آنگاه

به امکان برتر بودن بنده‌ای از بندگان خدا از پیامبربزرگی همچون حضرت موسی پرداخته و به علم لدنی او تأکید می‌ورزد.

در آیات بعدی به حکومت واحد جهانی ذی القرنین و اجرای عدالت در آن با یاری خداوند می‌پردازد.

تمام این خصوصیات ،در حقیقت (نمونه یا اندکی از) خصوصیات حضرت مهدی علیه السلام است که به صورت تمثیلی در داستانهای مختلف بیان شده است.

مراجعه به تفاسیر مختلف و شأن نزول این آیات نیز برداشت‌های فوق را تأیید می‌کند.

اما کسانی که در فهم معانی قرآن به دلائل بیشتری نیاز دارند به این برداشت‌ها وتفاسیر اعتنای زیادی نمی کنند. و دنبال برهان روشن تری براِی ادعای فوق می‌گردند.

اما خداوند بزرگ با قدرت نمائی تمام، نه تنها مسئله زوال اسرائیل و ظهور حضرت مهدی علیه السلام را در قالب تمثیل بیان کرده و برای اصحاب درایت با زبان اشارت سخن رانده است، که با زبان مدقن ریاضی و با استفاده از ارزش‌های عددی و معادلات ریاضی براین اشارات و برداشت‌ها چنان صحه گذاشته است که اگر در متن قرآن برآن تصریح می‌کرد از این صریح تر و بلیغ تر نمی توانست باشد.

پیشگویی امام علی (ع) درباره نابودی اسرائیل

در روایات متعددی، موضوع تسلط یهود بر سرزمین‌های اسلامی و حوادث پس از آن پیشگویی شده است که در اینجا به مناسبت حوادث جاری در منطقه به دو مورد از آنها اشاره می‌کنیم:

در روایتی که از امیرمؤمنان(علیه السّلام) نقل شده است در این زمینه چنین آمده است:یهود برای تشکیل دولت خود در فلسطین، از غرب [به منطقه عربی خاور میانه] خواهند آمد.

عرضه داشتند: یا اباالحسن! پس عرب‌ها در آن موقع کجا خواهند بود؟

فرمود: در آن زمان عرب‌ها نیروهایشان از هم پاشیده و ارتباط آنها از هم گسیخته، و متّحد و هماهنگ نیستند.

از آن حضرت سؤال شد: آیا این بلا و گرفتاری طولانی خواهد بود؟

فرمود: نه، تا زمانی که عرب‌ها زمام امور خودشان را از نفوذ دیگران رها ساخته و تصمیم‌های جدّی آنان دوباره تجدید شود آنگاه سرزمین فلسطین به دست آنها فتح خواهد شد، و عرب‌ها پیروز و متّحد خواهند گردید، ونیروهای کمکی از [طریق] سرزمین عراق به آنان خواهد رسید که بر روی پرچم‌هایشان نوشته شده است: «القوّة».

عرب‌ها و سایر مسلمانان همگی مشترکاً برای نجات فلسطین قیام خواهند کرد [و با یهودیان خواهند جنگید] و چه جنگ بسیار سختی که در وقت مقابله با یکدیگر در بخش عظیمی از دریا روی خواهد داد که در اثر آن مردمان در خون شناور شده و افراد مجروح بر روی اجساد کشته‌ها عبور کنند.

آنگاه فرمود:

و عرب‌ها سه بار با یهود می‌جنگند، و در مرحلة چهارم که خداوند ثبات قدم و ایمان و صداقت آنها را دانست همای پیروزی بر سرشان سایه می‌افکند.

بعد از آن فرمود:

به خدای بزرگ سوگند که یهودیان مانند گوسفند کشته می‌شوند تا جایی که حتّی یک نفر یهودی هم در فلسطین باقی نخواهد ماند.

آن حضرت در روایتی دیگر که «عباید اسدی» آن را نقل کرده است، می‌فرماید:

من در آینده در مصر منبری روشنی‌بخش بنیان خواهم نمود ...، و یهود و نصاری را از سرزمین های عرب بیرون خواهم راند، و عرب را با این عصای خود [به طرف حق] سوق خواهم داد.

عبایه می‌گوید: من عرض کردم: یا امیر المؤمنین! گویی شما خبر می‌دهید که بعد از مردن بار دیگر زنده می‌شوید و این کارها را انجام می‌دهید!

فرمود:هیهات ای عبایه! مقصود من از این سخنان آن گونه که تو خیال کردی نیست؛ مردی از دودمان من اینها را انجام خواهد داد.

با امید به آنکه به زودی با ظهور امام مهدی(علیه السّلام) شاهد نابودی صهیونیسم متجاوز و آزادی کامل سرزمین فلسطین و قدس شریف باشیم.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «زمان نابودی اسرائیل و پیشگویی های آن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره زمان نابودی اسرائیل و پیشگویی های آن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.