زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته

نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته

نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته می پردازیم.

تاریخ دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته

  •  از تاریخ 1402/11/03 تا 1402/11/06
  • زمان بازدید 8 صبح الی 17 عصر

مجری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته

  • شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه

محل برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته

  •  تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

معرفی نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته

نمایشگاه قیر و آسفالت تهران (BAIEX) تأمین کننده بخشی از نیاز امروز برای طرح، اجرا، نگهداری، دوام و پایائی بخش روسازی راه ها و سایر عملیات عمرانی است. تقریبا تمام نام های معتبر داخلی در این نمایشگاه حاضر هستند تا شرکت خود را به همراه محصولات و ماشین آلات مربوط به قیر، آسفالت، عایق ها را معرفی کنند.

نمایشگاه قیر و آسفالت ایران جامعه تجاری را به خود فرا می خواند تا کسانی که در زمینه های ساختمانی، تجهیزات و مهندسی شهری، راه سازی، پل سازی و تونل سازی مشغولند بتوانند تعاملی حرفه ای داشته باشند. نمایشگاه قیر، آسفالت وعایق تهران فرصتی برای شما است تا شخصا با افراد تاثیر گذار این عرصه، مهندسین و حرفه ای ها ملاقات کنید.

هم چنین از آن جا که ایران کشوری پویا از نظر محصولات مربوط به نفت است، شرکت در این نمایشگاه می تواند موقعیتی بی همتا برای آغاز تعاملات دو طرفه باشد. این نمایشگاه به خاطر اهمیت منحصر به فرد منطقه ای و بین المللی اش، نمایشگاهی است که اگر کارتان در این زمینه باشد، حتما باید از آن دیدن کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها و ماشین آلات وابسته فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.