زمان مطالعه: 1 دقیقه
کشور بحرین ؛ چرک ترین رقیب ایران در بازی های ملی

کشور بحرین ؛ چرک ترین رقیب ایران در بازی های ملی

تیم ملی بحرین و تماشاگران بازی های این تیم در ورزشگاه را می توان به عنوان نمک نشناس ترین رقیب ایران نام برد.

تیم ملی بحرین و تماشاگران بازی های این تیم در ورزشگاه را می توان به عنوان نمک نشناس ترین رقیب ایران نام برد. تلخ ترین اتفاق بازی با کشور بحرین به زمان انتخابی جام جهانی 2002 برمی گردد . در جایی که تیم در منامه به مصاف تیم بحرین رفت و در صورت پیروزی می توانست به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی صعود کند اما در آخر طی یک بازی جنجالی و پر از اخراجی ، تیم بحرین موفق شد سه بر یک از سد تیم ملی ایران گذشته و تیم عربستان به عنوان صدرنشین گروه به جام جهانی 2002 صعود کرد .

دقیقا بعد از اتمام بازی ، برخی از بازیکنان کشور بحرین با پرچم عربستان به شادی پرداختند و پرچم این کشور را در میان نگاه حسرت بار و اندوه گین بازیکنان ایران به اهتزاز در آوردند تا تلخی این ماجرا همچنان با گذشت حدودا 17 سال باقی بماند . حال درست است که در طول این سالها تیم ایران موفق شد در 17 بازی برگزار شده بین دو تیم به 12 برد دست یابد و تنها 4 شکست را در برابر این تیم متحمل شود اما باز هم اتفاقات آن روز هنوز هم از ذهن بسیاری از ایرانیان پاک نشده است . حال در بازی شب گذشته تیم ایران در برابر بحرین ، به هنگام نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران ، تمامی تماشاگران بحرینی با جیغ و سوت به نوعی باعث توهین به تیم ملی و کشورمان ایران شدند و این کینه چندین ساله را دوباره شعله ور کردند.

در جایی که حتی بازیکنان تیم بحرین نیز از این اتفاق می خندیدند و ایرانیان را به تمسخر می گرفتند . حال به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال ایران از فیفا به دلیل توهین بحرینی ها شکایت کرده تا شاید محرومیتی از طریق فیفا گریبان گیر توهین این کشور به ایران شود . هراتفاقی نیز که بیافتد ، باز هم از نمک نشناسی و حرکات توهین آمیز بحرینی ها کم نخواهد کرد . شاید باخت شب گذشته تیم ملی ایران در برابر این کشور به عنوان ، توت فرنگی روی کیک آنها باشد تا آنها بیشتر از پیش بتوانند به تمسخر ایرانیان بپردازند .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کشور بحرین ؛ چرک ترین رقیب ایران در بازی های ملی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کشور بحرین ؛ چرک ترین رقیب ایران در بازی های ملی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.