زمان مطالعه: 4 دقیقه
پنه لوپه کروز بازیگر فیلم اصغر فرهادی کیست + تصاویر

پنه لوپه کروز بازیگر فیلم اصغر فرهادی کیست + تصاویر

پنه لوپه کروز در فیلم اصغر فرهادی : اوایل پاییز سال 1395 بود که اصغر فرهادی بعد از انتشار عکسی در کنار پنه...

31
31

پنه لوپه کروز در فیلم اصغر فرهادی :

اوایل پاییز سال 1395 بود که اصغر فرهادی بعد از انتشار عکسی در کنار پنه لوپه کروز و همسرش خاویار باردم گفت قصد دارد تا کار ساخت فیلم جدید خود را آغاز کند. فرهادی قرار بود پیش از «فروشنده» این پروژه را آغاز کند اما آن‌گونه که خودش گفت، دلتنگ ایران شد و نخست «فروشنده» را در ایران ساخت.

45
45

پنه ‌لوپه کروز پس از خواندن خلاصه‌ی فیلم‌نامه‌ی فیلم جدید اصغر فرهادی به نام همه می دانند گفت عاشق این فیلم‌نامه شده است. تهیه‌کنندگان فیلم جدید اصغر فرهادی کمپانی ال‌دسیو متعلق به پدرو و آگوستین آلمودوار و کمپانی ممنتو متعلق به الکساندر ماله‌گی هستند.

پنه لوپه کروز بازیگر فیلم اصغر فرهادی کیست + تصاویر
پنه لوپه کروز بازیگر فیلم اصغر فرهادی کیست + تصاویر

پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

penelope-cruz
penelope-cruz

اصغر فرهادی در مصاحبه با نشریه اسکرین :

اصغر فرهادی در گفتگو با نشریه اسکرین ضمن اعلام این که این زوج سرشناس اسپانیایی لزوما در این فیلم در نقش زن و شوهر ایفای نقش نمی‌کنند، گفت: "بار دیگر در این فیلم نیز زوج‌های مختلفی حضور خواهند داشت و داستان فیلم نیز درباره خانواده و روابط خانوادگی است اما این بار جنبه‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. «پنه لوپه کروز» و «خاویر باردم» در فیلم بازی می‌کنند اما لزوما اینجا زن و شوهر نیستند." او با اعلام این که فیلمنامه این فیلم را به زبان فارسی نوشته و سپس به زبان اسپانیایی ترجمه شده است، توضیح داد: "من به زبان اسپانیایی صحبت نمی‌کنم اما از اکنون تا زمان آغاز فیلمبرداری این فرصت را دارم تا با موسیقی فیلم بیشتر آشنا شوم و نهایت تلاشم را خواهم کرد." این کارگردان برنده دو جایزه اسکار که پیش از این نیز فیلم «گذشته» را در فرانسه ساخته با اشاره به این که ساخت فیلم به زبان خارجی موجب تغییر دیدگاه سینمایی نمی‌شود، گفت:"احساس نمی‌کنم تغییر زبان موجب تغیر دیدگاه شما شود. نگرش من همدردی با همه شخصیت‌هاست که سطحی از همدردی و دلسوزی عمومی است."

42
42

بیوگرافی پنه لوپه کروز :

پنه لوپه 28 آوریل 1974 در مادرید ، اسپانیا بدنیا آمد . پدرش ادواردو یک خرده فروش و مادرش انکارنا یک آرایشگر بود. پنه لوپه از بچگی علاقه زیادی به رقص داشت به همین دلیل تصمیم گرفت تا باله را با جدیت دنبال کند و تا سن 15 سالگی نیز به تصمیم خود پافشاری می کرد اما در این سن او توانست در تست هنرپیشگی ایی که بین 300 دختر انجام گرفته بود، قبول شود و آغازگر راه ورود او به دنیای سینما و تلویزیون باشد.

32
32

کروز در اوایل دوران بازیگری اش توانست نقش مختصری در یکی از فیلمهای تیموتی دالتون به نام Framed ایفا کند. اما فیلم مطرح عصر زیبایی بود که نام پنه لوپه کروز را بیش از پیش بر سر زبانها انداخت. او در این فیلم ایفاگر نقش یکی از چهار خواهری بود که عاشق یک نظامی فراری می شدند. بعد از این فیلم5 پنه لوپه افتخار این را پیدا کرد که با کارگردان مطرح اسپانیا یعنی پدرو آلمودار در فیلم گوشت تازه همکاری کند. سپس در فیلم مطرح چشمهات رو باز کن حضور پیدا کرد که بعدها نسخه هالیوودی آن با نام آسمان وانیلی ساخته شد. اما ورود پنه لوپه به سینمای بین الملل با فیلم همه چیز درباره مادرم از پدرو آلمودار رقم خورد که پی آیند آن حضور در فیلمهای مطرح هالیوودی و تبدیل شدنش به مطرح ترین بازیگر بین الملل بود.

33
33

پنه لوپه کروز در دهه 2000 میلادی او در فیلم‌های متعددی با سبک‌های گوناگون نقش‌آفرینی کرد که از آن‌ها می‌توان به کمدی بیدار شدن در رنو (2002)، فیلم دلهره‌آور گوتیکا (2003)، فیلمی با موضوع عید کریسمس به نام نوئل (2004)، فیلم ماجراجویانه صحرا (2005)، فیلم موزیکال درام ناین و پویانمایی جی-فورس اشاره کرد.

34
34

پنه لوپه بارها گفته است که عاشق شاهرخ خان است و آرزو دارد روزی در سینمای بالیوود در کنار او بازی کند .

35
35

ازدواج پنه لوپه کروز :

در سال 2007 پنه‌لوپه کروز رابطه‌ای نسبتاً مخفیانه را با خاویر باردم، همبازیش در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا، آغاز کرد. هر دوی آنها به شدت محافظه کار بودند و دربارهٔ زندگی شخصی خود صحبت نمی‌کردند. باردم و کروز در ژوئیه سال 2010 در باهاما با یکدیگر ازدواج کردند. آنها اکنون صاحب یک پسر به اسم لئو و یک دختر به نام لونا هستند.

36
36

موفقیت های پنه لوپه کروز :

از برجسته‌ترین فیلم‌های او می‌توان ولور (2006) که نامزد گلدن گلوب و جایزه اسکار شد و فیلم ویکی کریستینا بارسلونا که برنده جایزه اسکار شد را نام برد. او اولین بازیگر اسپانیایی در تاریخ است که موفق به کسب جایزه اسکار شده و همچنین اولین بازیگر اسپانیایی است که ستاره‌ای در پیاده‌روی شهرت هالیوود بدست آورده است. پنه لوپه در کنار بازیگری مدل شرکت‌هایی چون منگو، لورئال و رالف لورن است و همچنین به همراه خواهر کوچیکترش مونیکا کروز طراحی‌هایی برای منگو انجام داده‌اند. کروز علاوه بر کمک‌های مالی برای موسسات خیریه، وقتش را نیز صرف آن‌ها می‌کند. وی فعالیت‌های داوطلبانه‌ای در اوگاندا و هندوستان داشته است و در هندوستان یک هفته برای مادر ترزا کار کرده و دستمزد حاصل از فیلم کشور هایلو را نیز صرف امور خیریه کرده است.

به چهار زبان انگلیسی ، اسپانیایی ، ایتالیایی و فرانسوی می تواند صحبت کند. علی رغم حضور مستمرش در آمریکا ، او یک شهروند اسپانیایی است. گفته می شود بازی ویکتوریا ابیل در فیلم Tie Me Up! Tie Me Down! باعث شد او به بازیگری علاقه مند شود.

38
38

جدیدترین فیلم های پنه لوپه کروز :

2011 دزدان دریایی کارائیب: بر امواج بیگانه انجلیکا نامزد دریافت—جایزه برگزیده نوجوانان برای بهترین بازیگر نقش فانتزی 2012 تقدیم به رم با عشق 2013 مشاور 2015 ما ما 2015 زولندر 2 2016 گریمسبای 2017 قتل در قطار سریع‌السیر شرق 2018 همه می‌دانند

39
39



41
41

43
43



44
44

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پنه لوپه کروز بازیگر فیلم اصغر فرهادی کیست + تصاویر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پنه لوپه کروز بازیگر فیلم اصغر فرهادی کیست + تصاویر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.