زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه ۲۰۱۰ مخابرات ایران

سامانه ۲۰۱۰ مخابرات ایران

سامانه ۲۰۱۰ شرکت مخابرات ایران برای پشتیبانی فوری مشتریان تجاری و رفع مشکلات آنها در بسیاری از زمینه‌ها راه‌اندازی شده است.

سامانه ۲۰۱۰ مخابرات ایران یک سامانه پاسخگویی برای خدمات مورد نیاز مشتریان تجاری است که به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل به خدمات مورد نیاز آنها می‌پردازد. در ادامه با آسمونی باشید تا با سامانه ۲۰۱۰ شرکت مخابرات ایران و نوع خدمات سامانه ۲۰۱۰ شرکت مخابرات ایران بیشتر آشنا شوید.

سامانه ۲۰۱۰ شرکت مخابرات ایران

معرفی سامانه ۲۰۱۰

سامانه ۲۰۱۰ یا مرکز تماس متمرکز ۲۰۱۰ شرکت مخابرات ایران برای خدمات هر چه بهتر و مفید ویژه مشتریان تجاری این شرکت می‌باشد تا به صورت ۲۴ ساعته و حتی روزهای تعطیل، پاسخ‌گوی مشکلات فنی و سوالات مربوط به سرویس‌ها و صورت‌حساب مشتریان سراسر کشور باشد. سامانه 2010 برای رفع خرابی سرویس‌های تجاری است.

تماس با ۲۰۱۰

سامانه ۲۰۱۰ از سراسر ایران با شماره‌گیری ۲۰۱۰ از طریق تلفن همراه و تلفن ثابت (بدون پیش شماره) است. پس از تماس 2010، گزینه مربوطه را انتخاب و به رفع مشکل مورد نظر شما اقدام خواهد شد.

قابلیت‌های سامانه ۲۰۱۰

  • امکان پاسخگویی فوری
  • رفع مشکلات فنی حداکثر تا ۴ ساعت
  • اعلام خرابی تلفن
  • عرضه اطلاعات صورت‌حساب
  • اطلاع از محصولات سرویس‌ها
  • تغییر سرویس فعلی
  • ارتباط با پشتیبانی فنی
  • اطلاع از وضعیت مکاتبات

همچنین سامانه ۲۰۱۰ امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است و مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران از از قابلیت‌های این سرویس رضایت کامل داشته‌اند و از نحوه پشتبانی این سامانه راضی بوده‌اند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سامانه ۲۰۱۰ مخابرات ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سامانه ۲۰۱۰ مخابرات ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.