زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه صدای مسافر راه آهن

سامانه صدای مسافر راه آهن

سامانه صدای مسافر راه آهن جهت ارائه اطلاعات به مسافرین در مورد برنامه حرکت قطارها ، موقعیت جغرافیایی قطارهای در حال سیر، راه اندازی شده است.

سامانه صدای مسافر راه آهن ج.ا.ا. جهت ارائه اطلاعات به مسافرین در مورد برنامه حرکت قطارها ، موقعیت جغرافیایی قطارهای در حال سیر، پیگیری مشکلات مسافرین در هر لحظه از سفر و همچنین ثبت درخواست های مردمی (شکایت، پیشنهاد، انتقاد و تقدیر) در مورد قطارها، آژانس ها، ایستگاه ها، بلیت و مامورین بوسیله تلفن، پیامک و ایمیل و پاسخگویی به آنها راه اندازی گردیده است و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافرین محترم است.

نکات مهم سامانه سامانه صدای مسافر راه آهن

  1. رسیدگی به شکایات مربوط به قطارهای مسافری ،مهمانداران ،روسای قطارمسافری وشرکت های خدمات مسافری ازطریق تماس با تلفن ۵۱۴۹-۰۲۱(سامانه پاسخگویی به شکایات مسافری )، ارسال پیامک به شماره ۵۱۴۹-۰۲۱، ایمیل به آدرس ۵۱۴۹@rai.ir ، از طریق سایت راه اهن به آدرس www.rai.ir ، یا از طریق فکس سامانه به شماره ۵۵۱۲۲۰۵۴-۰۲۱ مقدور می باشد.
  2. شکایات باید مستند باشد. بدیهی است مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده بر عهده شاکی خواهد بود.
  3. شکایاتی قابل رسیدگی است که قلمروآن ایستگاهها،قطارها،پرسنل ،پیمانکاران وغیره ...درمحدوده شبکه ریلی اداره کل راه آهن باشد و امور مربوط به مسائل سیاسی، امنیتی، اخلاقی و موارد مشابه در حیطه‌ وظایف ادارات حراست و واحدهای تابع بوده و از طریق این مراجع و یاسایر مراجع ذی صلاح قانونی وقضایی می بایست پیگیری گردد.

خدمات سامانه صدای مسافر شرکت راه آهن

  • پیش فروش بلیت قطارها
  • برنامه حرکت قطارها
  • قیمت و موجودی بلیت
  • مشخصات انواع قطار
  • مدت زمان سیر
  • موقعیت قطار
  • استعلام ورود قطار به ایستگاه
  • ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردمی
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سامانه صدای مسافر راه آهن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سامانه صدای مسافر راه آهن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.