زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی نگارخانه ملی لندن

معرفی نگارخانه ملی لندن

معرفی نگارخانه ملی لندن آسمونی : نگارخانه ملی لندن (به انگلیسی: London's National Gallery) نام یکی از موزه‌های مشهور...

معرفی نگارخانه ملی لندن

معرفی نگارخانه ملی لندن
معرفی نگارخانه ملی لندن

آسمونی : نگارخانه ملی لندن (به انگلیسی: London's National Gallery) نام یکی از موزه‌های مشهور جهان در زمینه هنر نقاشی است. نگارخانه ملی در سال 1824 میلادی در شهر لندن تأسیس شد و هم‌اکنون دارای گنجینه‌ای با بیش از 2٬300 تابلوی نقاشی کم‌نظیر از سده سیزدهم تا سده نوزدهم میلادی است.

نگارخانه ملی لندن یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های هنر جهان و دومین جاذبه پربازدید انگلستان به‌شمار می‌رود. با افتتاح در سال 1824، مجموعه گالری بیش از 2300 اثر هنری را که قدمتشان به قرن سیزدهم میلادی تا سال 1900 بازمی‌گردد، درون خود جای داده است. نگارخانه ملی لندن کار خود را با 38 نقاشی از وارثان جان ژولیوس انگرشتاین که از طرف پارلمان بریتانیا به آن اهدا شده بود، آغاز کرد. به همین دلیل نیز مجموعه نگارخانه ملی لندن، به مردم بریتانیا تعلق دارد. دیوارهای این موزه مزین به نمایش هنری تاریخ انگلستان و کل جهان است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی نگارخانه ملی لندن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی نگارخانه ملی لندن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.