زمان مطالعه: 1 دقیقه
برترین شرکت های سرمایه گذاری خارجی

برترین شرکت های سرمایه گذاری خارجی

آسمونی | بر اساس داده های جمع آوری شده از آگوست 2017 تا به الان توسط FDI Intelligence که یکی از بخش های خدماتی...

آسمونی | بر اساس داده های جمع آوری شده از آگوست 2017 تا به الان توسط FDI Intelligence که یکی از بخش های خدماتی روزنامه Financial Times می باشد، بهترین شرکت های سرمایه گذاری بر اساس تعداد پروژه های انجام شده به شرح زیر است:





برترین شرکت های سرمایه گذاری خارجی
برترین شرکت های سرمایه گذاری خارجی
برترین شرکت های سرمایه گذاری خارجی

شرکت لجستیک و فروش آنلاین «آمازون» برای دومین سال متوالی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار جهان انتخاب شد. در این بازه 12 ماهه، شرکت «آمازون» در نقاط مختلف دنیا در 87 پروژه سرمایه‌گذاری کرده است. 48 درصد از این پروژه‌ها در لجستیک، توزیع و حمل‌ونقل، 20 درصد از آنها نیز در زمینه فروش، بازاریابی و فعالیت‌های پشتیبانی بوده است.

در این رابطه یک‌سوم از سرمایه‌گذاری‌های سال 2017 این شرکت در کشورهای اسپانیا و فرانسه صورت گرفته است که در مجموع موجب ایجاد بیش از 1100 شغل شد. در سال 2017 بیشترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری دو منطقه اروپای غربی و خاورمیانه نیز به نام شرکت «آمازون» است.

برترین شرکت های سرمایه گذاری خارجی
برترین شرکت های سرمایه گذاری خارجی
برترین شرکت های سرمایه گذاری خارجی

پس از «آمازون»، شرکت لوکزامبورگی «Regis-Tr» که زمینه تامین فضاهای تجاری و اداری فعالیت دارد، با سرمایه‌گذاری در 74 پروژه در جایگاه دوم برترین شرکت‌های سرمایه‌گذار سال 2017 جای گرفت. به گزارش «FDI intelligence»، اصلی‌ترین مقصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری این شرکت منطقه اروپای غربی با 41 پروژه بوده است. منطقه آمریکای شمالی و آسیا-پاسیفیک نیز به ترتیب با 14 و 10 پروژه دیگر مقاصد اصلی شرکت «Regis-Tr» برای سرمایه‌گذاری بوده‌اند. شرکت آلمانی (Deutsche Post) نیز در رتبه‌بندی برترین شرکت‌های سرمایه‌گذار 2017 با سرمایه‌گذاری در 65 پروژه در جایگاه سوم قرار گرفت. بر اساس این گزارش، 14 درصد از سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی این شرکت خدمات پستی در فرانسه – در شرکت‌هایی نظیر (DHL )  بوده است. این شرکت همچنین به‌عنوان برترین سرمایه‌گذار سال 2017 منطقه آسیا-پاسیفیک معرفی شد.

رتبه‌بندی برترین شرکت‌های سرمایه‌گذار از سال 2017 که «FDI intelligence» منتشر کرده، به ترتیب زیر است: آمازون (با 87 پروژه)، رجیس (74 پروژه)، دویچه پست (65 پروژه) ، هوآوی (45 پروژه)، جنرال الکتریک (42 پروژه)، زیمنس (37 پروژه)، وی‌ورک (36 پروژه)، اوراکل (33 پروژه)، رابرت بوش (31 پروژه)، تاتا گروپ (29 پروژه). همچنین به تفکیک مناطق جهان «Regis-Tr» برترین شرکت سرمایه‌گذار در منطقه آمریکای شمالی، «INEL» در آمریکای لاتین، «Skanska» در اروپای نوظهور، «آمازون» در غرب اروپا و خاورمیانه، «Deutsche Post» در آسیا-پاسیفیک و «جنرال الکتریک» در آفریقا لقب گرفتند.

منبع : FDI Intelligence

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «برترین شرکت های سرمایه گذاری خارجی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره برترین شرکت های سرمایه گذاری خارجی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.