دکتر ساینا
دکتر ساینا

تا به حال هزینه‌های مراجعه حضوری به یک مطب پزشکی را محاسبه کرده‌اید؟ گرفتن نوبت تلفنی چه زمانی از شما می‌گیرد؟ معمولا با چند دقیقه معطلی در مطب می‌توانید با پزشک ملاقات داشته باشید؟ به طور کلی چه زمانی را باید برای یک مشاوره پزشکی اختصاص دهید؟ در حال حاضر مشاوره تلفنی پزشکی می‌تواند به کاهش هزینه و زمان کمک کند.

سامانه مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا با ثبت بیش از 1میلیون مشاوره موفق پزشکی، پیشگام در ارائه خدمات مشاوره از راه دور (telemedicine) محسوب می‌شود. اما چه بیماری‌هایی با این نوع مشاوره قابل درمانند و سامانه دکتر ساینا چه مزایایی دارد را در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

چه تخصص‌هایی با مشاوره‌ پزشکی تلفنی قابل درمانند؟

از مشکلات روحی و  تغذیه‌ای تا بیماری‌های تخصصی و عمومی به وسیله مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا قابل درمانند. در این نوع مشاوره امکان ارسال تصاویر نیز  برای بیمار وجود دارد. سایر مشاوره‌هایی که روزانه از طریق سایت دکتر ساینا انجام می‌شوند عبارت‌اند از:

  • - زنان و زایمان
  • - پوست و مو
  • - سلامت جنسی
  • - روانشناسی
  • - گوارش
  • - روانپزشکی
  • - ترک اعتیاد
  • - بیماری‌های عمومی
  • - کودکان
  • - مشاوره ازدواج‌
  • - مشاوره تحصیلی
  • - ژنتیک
  • - گوش و حلق و بینی
  • - آلرژی
  • - مغز و اعصاب
دکتر ساینا
دکتر ساینا

چطور از مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا استفاده کنیم؟

استفاده از خدمات تلفنی سامانه به راحتی آب خوردن است! باور نمی‌کنید؟ کافی است اینجا کلیک کنید و وارد وبسایت www.drsaina.com  شوید. با کلیک روی مشاوره تلفنی پزشکی، لیست تخصص‌ها برای شما نشان داده می‌شوند. با انتخاب تخصص مورد نظر لیست پزشکان را مشاهده خواهید کرد.

با عضویت در سامانه به وسیله شماره تلفن همراه و پرداخت آنلاین می‌توانید با پزشک مربوطه مکالمه داشته باشید. ملاحظه کردید؟ بدون انتظار برای گرفتن نوبت و معطلی در مطب برای مراجعه حضوری!

حال پرسش بعدی چگونگی انتخاب پزشک در این سامانه است.

چگونه بهترین پزشک را انتخاب کنم؟

یک پزشک خوب با صبر و حوصله به تمام مشکلات بیمار توجه می‌کند. امین و مورد اعتماد مراجعه کننده است و با دانش خود مشکلات را بر طرف کرده و تا درمان کامل بیمار را همراهی می‌کند؛ او اطلاعات پزشکی خود را با علم روز بروز رسانی می‌کند. اگر در یافتن این پزشک خوب مردد بودید، می‌توانید تصمیم‌گیری را بر عهده سامانه بگذارید. اما در صورتی که تصمیم دارید خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید به موارد زیر توجه کنید:

  • رزومه و سابقه کاری:
    به وسیله رزومه می‌توان از میزان دانش و تجربه پزشک مربوطه اطلاع کسب کرد.
  • داشتن شماره نظام پزشکی:
    داشتن شماره نظام پزشکی اعتبار یک متخصص را تضمین می‌کند.
  • تعداد مشاوره:
    در صورتی که پزشک مشاوره‌های بیشتری در سابقه کاری داشته باشد، مورد اطمینان‌تر است.
  • میزان رضایت مراجعه‌کنندگان:
    هرچه میزان رضایت افراد از یک پزشک بیشتر باشد، انتخاب بهتری برای مشاوره خواهد بود.

هر 4 فاکتور ذکر شده روبروی اسم هر متخصص در سامانه دکتر ساینا قابل مشاهده‌اند. با اتمام مشاوره کاربر می‌تواند نظر ثبت کند. بنابراین با مشاهده نظرات می‌توان از میزان رضایت مراجعه‌کنندگان قبلی آگاه شد.

دکتر ساینا
دکتر ساینا

چرا سامانه مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا را انتخاب کنیم؟

این مجموعه رضایت شما را تضمین می‌‌کند و در صورت عدم رضایت مبلغ پرداخت شده را عودت می‌دهد. کاهش هزینه‌های جانبی در کاهش هزینه کل خدمت پزشکی تأثیرگذار است. بنابراین با استفاده از مشاوره تلفنی پزشکی می‌توانید علاوه بر هزینه در زمان نیز صرفه‌جویی کنید. سابقه علمی و تجربی تمام متخصصین این مجموعه پیش از اضافه شدن به سامانه مورد تأیید کمیته پزشکی دکتر ساینا قرار گرفته است.

پشتیبانی 24 ساعته، امکان مشاوره تلفنی پزشکی در کنار مشاوره آنلاین و همچنین امکان گرفتن نوبت آنلاین از دیگر امکانات دکتر ساینا است. بیش از 400 متخصص در 40 تخصص پزشکی در سامانه دکتر ساینا عضویت دارند که به شما عزیزان مشاوره دهند.

سخن آخر

بسیاری از خدمات پزشکی بدون مراجعه به مطب قابل حل شدن هستند. در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا خروج از منزل برای افراد خطرناک است. سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری در معرض انتقال ویروسند. همچنین حضور در مکانی که سربسته است و تعداد زیادی مراجعه کننده دارد می‌تواند به گسترش ویروس کمک کند.

با خدمات مشاوره پزشکی تلفنی بسیاری از مشکلات قابل بررسی و درمانند. بدون نیاز به خروج از منزل و محدودیت زمانی و مکانی می‌توان با مشاوران دکتر ساینا در ارتباط بود. پزشکان این مجموعه متعهد و قابل اطمینانند، از دانش و مهارت بالایی برخوردارند، با صبر و حوصله به سخنان مراجعه کنندگان توجه می‌کنند و تا مرحله درمان  آن‌ها را همراهی می‌کنند. دسترسی به سامانه مشاوره تلفنی دکتر ساینا برای همه سنین آسان است. به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به این سامانه بزنید و از خدمات آن استفاده کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دکتر ساینا ، بدون محدودیت زمانی و مکانی از بهترین خدمات مشاوره تلفنی پزشکی بهره‌مند شوید!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دکتر ساینا ، بدون محدودیت زمانی و مکانی از بهترین خدمات مشاوره تلفنی پزشکی بهره‌مند شوید! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.