زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی شورای تحدید موالید یکی از سازمان های دولتی ایران

معرفی شورای تحدید موالید یکی از سازمان های دولتی ایران

معرفی شورای تحدید موالید یکی از سازمان های دولتی ایران شورای تحدید موالید یکی از سازمان های دولتی ایران...
معرفی شورای تحدید موالید یکی از سازمان های دولتی ایران
معرفی شورای تحدید موالید یکی از سازمان های دولتی ایران

معرفی شورای تحدید موالید یکی از سازمان های دولتی ایران

شورای تحدید موالید یکی از سازمان های دولتی ایران است. شورای تحدید موالید مانند دیگر سازمان های دولتی دارای تاریخچه است. تاریخچه شورای تحدید موالید شامل زمان تشکیل و وظایف و فعالیت ها و اهداف شورای تحدید موالید می باشد. اگر می خواهید در مورد شورای تحدید موالید بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی شورای تحدید موالید و تاریخچه شورای تحدید موالید و آدرس سایت شورای تحدید موالید می پردازیم.

تاریخچه شورای تحدید موالید

شورای تحدید موالید نهادی بود که در سال 1369 جهت هماهنگ نمودن اقدامات اجرایی برنامه کنترل افزایش جمعیت بی‌رویه در ایران، و پیشبرد اهداف برنامه اول توسعه (1372-1368) در بخش تنظیم خانواده به وجود آمد. اعضای این شورا، شخص رئیس/وزیر (یا نمایندگان تام‌الاختیارشان) علوم، تحقیقات و فناوری ایران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، کار و امور اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه، سازمان صدا و سیما و مرکز آمار ایران بودند. ریاست این شورا با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی شورای تحدید موالید یکی از سازمان های دولتی ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی شورای تحدید موالید یکی از سازمان های دولتی ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.