زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین بازی های اندروید برای سال 2022

بهترین بازی های اندروید برای سال 2022

بهترین بازی های اندروید که در سال 2022 می توان آنها را تجربه کرد.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

به گزارش آسمونی، با توجه به پیشرفت شگفت انگیز، گوشی های موبایل و قدرت سخت افزاری و نرم افزاری این دیوایس های جیبی، اکوسیستم جدیدی برای بازی و سرگرمی در این پلتفرم ایجاد شده است. اگرچه این بازی ها در برابر بازی های کنسولی و رایانه ای نمی توانند از لحاظ گرافیکی قد علم کنند اما بعضا برخی از بازی های داستانی، از روایتی قوی بهره می برند و یا گیم پلی خیلی خوبی از خود نشان می دهند.

در این متن به معرفی 5 بازی موفقی را که می توان در سال 2022 به سراغ آنها رفت را معرفی می کنیم. البته توجه داشته باشید که این موضوع ربطی به زمان عرضه بازی ها نخواهد داشت، بلکه صرفا از لحاظ کیفیت و سرگرم کننده بودن انتخاب و طبقه بندی شده اند.

Among Us 

در صورتی که تا کنون در جمع های خانوادگی و دوستان، بازی مافیا را تجربه کرده اید و از آن لذت برده این، بازی "در بین ما" (Among Us)، انتخاب مناسبی برای شما می تواند باشد. این بازی از مکانیزم کلی بازی مافیا بهره می برد و انتشار آن به سال 2018 باز می گردد که اکنون بسیار ترند شده و پرطرفدار می باشد. 

شیوه بازی به این گونه است که می بایست این بازی بر روی دیوایس تمامی افرادی که می خواهند در بازی حضور داشته باشند، نصب شود و با ایجاد یک سرور اختصاصی می توان به تجربه این بازی پرداخت. در این بازی بسته به تنظیمات سرگروه و تعداد اعضا، تعدادی اخلالگر و خائن (Imposter) به صورت رندوم انتخاب می شود و وظیفه دارد تا از انجام دستوراتی که به سایر اعضا داده می شود، جلوگیری کرده و یا آنها را به قتل برسانند. 

بازی Among Us
بازی Among Us

 

در صورت بروز جنایت و مشاهده شدن آن، سایر افراد حاضر در سفینه می توانند درخواست یک جلسه داده و با مشورت نسبت به بیرون راندن فرد متقلب اقدام کنند. بازی زمانی تمام خواهد شد که یا تمامی خائنین از سفینه به بیرون پرتاب شوند(پیروزی افراد عادی یا به اصطلاح شهروندان) و یا تعداد متقلبین با افراد عادی سفینه برابر شود (پیروزی خائنین و متقلبین).

Arena of Valor

بازی هایی که به سبک میدان مبارزه ای چند نفره (Multiplayer Online Battle Arena یا به اختصار MOBA) بیشتر بر روی پلتفرم PC عرضه می شوند و از نمونه های آن میتوان به سری بازی World of Warcraft، Dota 2، League of Legends نام برد. حال بازی Arena of Valor، یکی از همین مدل بازی ها می بایشد که برای پلتفرم موبایل عرضه شده است و توسط شرکت تنسنت (Tencent) ساخته شده است. 

بازی Arena of Valor
بازی Arena of Valor

 

Fortnite

هر بازی باز حداقل یک بار نام بازی فورتنایت را شنیده است. بازی ای که به لطف حضور سبک بتل رویال و آپدیت های پی در پی و اضافه شدن محتواهای گوناگون و مکانیزم جذاب بازی، بسیار پرطرفدار است. این بازی در سال 2017 تولید شده است و برای تمامی کنسول ها، رایانه های شخصی و پلتفرم موبایل هم در دسترس قرار دارد. 

بازی Fortnite
بازی Fortnite

 

در این بازی می بایست به همراه هم تیمی ها و یا شخصا، تا آخر بازی زنده بمانید و دشمنان خود را مغلوب کنید و آخرین گروه و یا فرد زنده در جهان فورتنایت باشید. استفاده از سلاح های مختلف، مکانیزم های ساخت و ساز و گرافیک هنری جذاب بازی از نقاط قوت آن محسوب می شود.

Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty: Mobile با عرضه جهانی خود توانست سطح توقعات را از یک بازی شوتر بر روی پلتفرم موبایل تا حدود زیادی بالا ببرد. این بازی علاوه بر دارا بودن حالت های متفاوت در سراسر بازی، از حالت بتل رویال هم بهره می برد که می توان در آن با دشمنان خود برای بقا بجنگید. 

گیم پلی بازی به شدت دلنواز طراحی شده است و مکانیزم های آن با بازی های Call of Duty بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی برابری می کند. همچنین داشتن نقشه های موجود در بازی اصلی به جذابیت بیشتر این بازی می انجامد.

بازی Call of Duty: Mobile
بازی Call of Duty: Mobile

 

Monument Valley

در صورتی که به دنبال تجربه یک بازی با گرافیک هنری خیره کننده می گردید، می توانید بازی Monument Valley را تجربه کنید. این بازی در سبک پازل می باشد و برای پیشبرد مراحل آن می بایست بعضا تا چندین دقیقه تفکر کنید. این بازی برای اولین بار در سال 2014 عرضه شد و به دلیل بازخوردهای بالای آن نسخه دوم این بازی نیز در سال 2017 عرضه شد.

بازی Monument Valley
بازی Monument Valley

 

این بازی علاوه بر دارا بود یک گرافیک هنری فوق العاده، از طراحی محیط بی نظیر و گیم پلی دلچسبی بهره می برد که بازیباز را ساعت ها غرق در دنیای هنری خود می کند.

در انتها لازم است اشاره شود که این بازی ها بدون در نظر گرفتن رتبه بندی انتخاب شده اند و بسته به علاقه هر فرد می تواند دانلود و مورد استفاده قرار بگیرد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین بازی های اندروید برای سال 2022» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین بازی های اندروید برای سال 2022 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.