زمان مطالعه: 3 دقیقه
کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint

کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint

کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint به‌طور کلی هر برنامهٔ رایانه‌ای که بتوان با آن متن و تصویر و فیلم و مانند آن را...

کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint

کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint
کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint

به‌طور کلی هر برنامهٔ رایانه‌ای که بتوان با آن متن و تصویر و فیلم و مانند آن را بر روی پرده نمایش داد را پاورپوینت یا پرده‌نگار می‌گویند.

مایکروسافت پاورپویت  Microsoft PowerPointیک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع‌سازی برای استفاده از تکنولوژی است.از مزیت‌ها و برتری‌های این نرم افزار به دیگر نرم افزارهای گروه آفیس شرکت مایکروسافت ابزار اصلاح خودکار غلط‌های املایی Auto Correcting می‌باشد.

آموزش پاورپوینت PowerPoint

به گزارش آسمونی پاورپوینت PowerPoint یکی از مهارت ها و حرفه هایی است که کاربردهای بسیار زیادی داد و بسیاری از افراد علاقمند به یادگیری آن هستند. با فراگیری پاورپوینت PowerPoint علاوه بر اینکه به مهارتی مسلط می شوید که جامعه امروزی به آن نیاز فراوان دارد، از طریق آن می توانید کسب درآمد هم داشته باشید.

آموزش پاورپوینت PowerPoint

برای یادگیری این رشته، کلاس هایی برگزار می شود که متقاضیان با مراجعه به کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint ، می توانند آموزش های لازم را ببینند.

دوره آموزش پاورپوینت PowerPoint

در این دوره ها مطالب کامل مربوط به پاورپوینت PowerPoint به صورت پروژه محور آموزش داده می شود. کارآموزان در پایان دوره آموزشی پاورپوینت PowerPoint می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

ما در این بخش آسمونی، در ادامه ی معرفی انواع کلاس های آموزشی، مطالبی که ممکن است در موسسات و آموزشگاه پاورپوینت PowerPoint مطرح شود را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

training-powerpoint
training-powerpoint

کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint

مطالبی که ممکن است در کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint مطرح شود به شرح زیر است:

پاورپوینت در ابتدا توسط کمپانی «فورثاوت»[پانویس 1] و با نام اولیه "پرزنتر"[پانویس 2] و برای سیستم عامل مکینتاش در سال 1987 طراحی شد. در آگوست همان سال، مایکروسافت فورثاوت را با قیمت 14 میلیون دلار خریداری کرد و به این ترتیب پاورپوینت تبدیل به بخش گرافیکی مایکروسافت شد. این نرم‌افزار به‌طور رسمی در 22 می 1990 و مصادف با تاریخ انتشار ویندوز 3٫0 انتشار یافت و تاکنون نسخه‌های فراوانی از آن برای سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش منتشر شده‌است که جدیدترین آن‌ها نسخه 16٫0 است که همراه با آفیس 2016 به بازار جهانی راه یافت.

پاورپوینت نرم‌افزاریست که هم‌اکنون 95 درصد سهم نرم‌افزارهای ارائه کنفرانس در بازار جهانی را داراست؛ همچنین قابل توجه است که بیش از یک میلیارد نسخه از آن بر روی رایانه‌های جهان نصب شده و تخمین زده می‌شود که در جهان در هر ثانیه 350 بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.وقتی می خواهیم عکس متحرکی در پاورپوینت بگذاریم باید عکس را دانلود کنیم و بعد در پاور پوینت رفته روی کلمهٔ INSERT کلیک می کنیم بعد روی کلمه PICTURES کلیک کرده تصویر متحرک را گرفته و وارد صفحه خواهیم کرد و این کار آسان است.

کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint
کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint

انیمیشن در پاورپوینت

با کلیک بر زبانه Animations، مجموعه ای از افکت های انیمیشنی در اختیار کاربر قرار میگیرد. با کلیک بر روی یک شی در اسلاید( مانند تصویر، متن، شکل و...) و سپس کلیک بر روی یکی از انیمیشن ها، آن شی انیمیشن میگیرد.(مثلا انیمیشن به وجود آمدن یا انیمیشن حرکت، تغییر رنگ و...). همچنین امکان دادن چند نوع انیمیشن به یک شی نیز وجود دارد. از پاورپوینت 2010 زبانه انیمیشن شکل تازه ای به خود گرفت و انیمیشن های جدیدی افزوده شد.

به طور کلی انیمیشن هایی که میتوان روی تصاویر، متن ها و... ایجاد کرد به 4 دسته تقسیم میشوند. انیمیشن های ورود انیمیشن های تاکید انیمیشن های خروج و انیمیشن های پویشگر

انیمیشن های ورود برای به وجود آمدن یک شی کاربرد دارند. انیمیشن های تاکید کارهایی مانند تغییر رنگ، اندازه، چرخش و... را روی شی انجام میدهند. انیمیشن های خروج سبب محو شدن و از بین رفتن شی میشوند. انیمیشن های پویشگر، سبب میشوند شی به شیوه های مختلف حرکت کند. مانند حرکت روی شعاع یک دایره، حرکت روی محیط شکل های مختلف مانند قلب، رعدوبرق و... . انیمیشن های پویشگر بیشتر برای شکل ها کاربرد دارند و کاربرد زیادی برای متن ندارند.

زمان بندی های مختلفی نیز برای اجرای انیمیشن ها وجود دارد. برای مثال انیمیشن ها همراه هم اجرا شوند With previous، بعد از هم اجرا شوند After previous  یا با کلیک اجرا شوند On click انیمیشن ها مانند ترنزیشن ها میتوانند افکت های صوتی نیز همراه خود داشته باشند.

در کل میتوان با این امکانات انیمیشن های ساده ای طراحی کرد. برای مثال خود شرکت مایکروسافت در نسخه 2010 پاورپوینت، انیمیشن کوتاهی طراحی شده با همین نسخه پاورپوینت قرار داده که موضوعش قوانین یک ارائه(کنفرانس) است.

ترنزیشن در پاورپوینت

ترنزیشن ها افکت هایی هستند که هنگام تغییر اسلاید پخش می شوند. مثلاً اسلاید ها می توانند هنگام تغییر، مانند صفحات یک کتاب ورق بخورند یا هنگام تغییر اسلاید، اسلایدی که از آن رد میشویم مانند کاغذی مچاله شود یا مانند شیشه بشکند و... .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کلاس آموزش پاورپوینت PowerPoint فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.