زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه های ارسال پیام کوتاه چیستند؟

سامانه های ارسال پیام کوتاه چیستند؟

حتما شما هم روزانه تعدادی پیامک که با هدف تبلیغ انجام می شوند را دریافت کرده اید. شما هم می توانید یکی از...
سامانه های ارسال پیام کوتاه چیستند؟
سامانه های ارسال پیام کوتاه چیستند؟


حتما شما هم روزانه تعدادی پیامک که با هدف تبلیغ انجام می شوند را دریافت کرده اید. شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که می توانند این اس ام اس ها را ارسال کنند. آسمونی در این بخش به معرفی سامانه های ارسال پیام کوتاه می پردازد.

سامانه های ارسال پیام کوتاه یا همان پنل ارسال اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که با آن میتوانید ارسال و دریافت پیامک بصورت تکی و گروهی و انبوه یا تبلیغاتی انجام دهید.

برای استفاده از سامانه های ارسال پیام کوتاه شما هیچ نیازی به نصب نرم افزار/ داشتن سخت افزار مودمGSM برای ارسال و دریافت/ و اتصال مداوم به اینترنت را ندارید. تمام این امکانات در سامانه های ارسال پیام کوتاه فراهم شده است و شما تنها با خرید یکی از سامانه های ارسال پیام کوتاه ، یک شناسه کاربری و رمز عبور اختصاصی خودتان وارد سامانه خود میشوید و از امکانات آن استفاده میکنید.

البته شما برای ارسال به یک خط با پیش شماره ی 1000 یا 2000 یا 3000 نیاز دارید که تمام پنل های ارائه شده دارای خط هم میباشند.

پس تنها چیزی که شما لازم دارید یک کامپیوتر+اینترنت است و در هر نقطه از جهان که به اینترنت دسترسی داشته باشید میتوانید پیامک ارسال کنید. البته نیازی نیست که شما برای هر ارسال آنلاین باشید بلکه میتوانید ارسال پیامک هایتان را برای هر زمانی در آینده تنظیم کنید و سامانه آنها را در زمان مقرر ارسال خواهد کرد.

برخی از ویژگی های سامانه های ارسال پیام کوتاه:

با استفاده از سامانه های ارسال پیام کوتاه میتوانید در عرض چند ثانیه تعداد و حجم بسیار زیادی پیامک ارسال یا دریافت کنید.

با استفاده از سامانه های ارسال پیام کوتاه میتوانید پیامک تبلیغاتی بر اساس پیش شماره یا کد پستی منطقه ای در سطح کشوری ارسال کنید.

با استفاده از سامانه های ارسال پیام کوتاه میتوانید با مخاطبانتان (مشتریان/ دانش اموزان/ کار آموزان/ هنرجویان و …) در ارتباط باشید و با یک پیامک اطلاع رسانی و یا فراخوان کنید.

با استفاده از سامانه های ارسال پیام کوتاه میتوانید بینهایت شماره تلفن درلیست مخاطبان ذخیره کنید.

با استفاده از سامانه های ارسال پیام کوتاه میتوانید بینهایت متن پیامک پرکاربرد ذخیره کنید.

با استفاده از سامانه های ارسال پیام کوتاه میتوانید وضعیت پیامک های ارسالی را مشاهده کنید

با استفاده از سامانه های ارسال پیام کوتاه سایر ویژگی ها را در امکانات سامانه مطالعه کنید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سامانه های ارسال پیام کوتاه چیستند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سامانه های ارسال پیام کوتاه چیستند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.