زمان مطالعه: 1 دقیقه
روغن زیتون روغنی برای سرخ کردن نیست

روغن زیتون روغنی برای سرخ کردن نیست

سالم ترین روش برای پخت غذا، روش بخارپز کردن است. در صورتی که ناچار هستید غذای خود را سرخ کنید، باید از روغن...

oil
oil

سالم ترین روش برای پخت غذا، روش بخارپز کردن است. در صورتی که ناچار هستید غذای خود را سرخ کنید، باید از روغن مخصوص سرخ کردنی استفاده کنید. اگر قصد دارید روغنی را که یک بار برای سرخ کردن از آن استفاده کرده اید، دوباره مورد استفاده قرار دهید، باید هنگام خرید، در انتخاب نوع روغن دقت کنید.

بررسی ها نشان می دهند، متاسفانه مشاهده می‌شود افراد بسیاری برای سرخ کردن مواد غذایی بویژه موادی که جذب روغن بالایی دارند، از جمله بادمجان و کدو از روغن زیتون استفاده می‌کنند. این در حالی است که این روغن هنگام سرخ کردن مواد به درجه‌ای از دود می‌رسد که ساختار روغن به هم ریخته، ترکیبات جدیدی که برای سلامت بدن خطر داشته، سرطان زا و سمی هستند را تشکیل می‌دهد.

روغن زیتون جزو روغن هایی است که نباید از آن هنگام سرخ کردن مواد غذایی استفاده کرد زیرا باعث تولید مواد سمی و خطرناک می شود و ساختار ماده غذایی را به هم می زند از این رو بهتر است از روغن ذرت استفاده کرد و همچنین بهتر است روغن زیتون را در تماس با نور و گرما قرار نداد.

همچنین مطلب زیر را در آسمونی ببینید:

خواص زیتون

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روغن زیتون روغنی برای سرخ کردن نیست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روغن زیتون روغنی برای سرخ کردن نیست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.