زمان مطالعه: 3 دقیقه
استخدام شرکت پتروشیمی

استخدام شرکت پتروشیمی

ما در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام ارگان ها ،  برای شما عزیزان و به ویژه آن دسته از عزیزانی که قصد...
استخدام شرکت پتروشیمی
استخدام شرکت پتروشیمی


ما در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام ارگان ها ،  برای شما عزیزان و به ویژه آن دسته از عزیزانی که قصد شرکت در آزمون استخدام شرکت پتروشیمی را دارند، ابعاد مختلف استخدام شرکت پتروشیمی از جمله شرایط استخدام شرکت پتروشیمی ، راهنمای استخدام شرکت پتروشیمی و ... را عنوان می کنیم. دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

استخدام شرکت پتروشیمی

آشنایی با شرکت پتروشیمی برای استخدام شرکت پتروشیمی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران (به انگلیسی: National Iranian Petrochemical Company) شرکت دولتی صنایع شیمیایی و پتروشیمی ایرانی است، که زیرمجموعه‌ای از وزارت نفت ایران می‌باشد. این شرکت وظیفه مدیریت و گسترش عملیات صنایع شیمیایی و پتروشیمیایی کشور را بر عهده دارد.

در سال 1343 شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، کار خود را با افتتاح «واحد تولیدی کود شیمیایی شیراز» شروع نمود و هم‌اینک پس از شرکت سابیک دومین تولید کنندهٔ فراورده‌های پتروشیمی در خاورمیانه می‌باشد.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بهره‌برداری از واحد تولید کود شیمیایی شیراز، در سال 1342 آغاز به کار کرد. این شرکت با گسترش صنعت در قالب سه طرح عمرانی در فاصله سال‌های 1342 تا 1365 مرحله توسعه نخستین خود را، پشت سر گذاشت.

فعالیت این شرکت، در زمینه تولید کود شیمیایی و مواد اساسی پتروشیمیایی و شیمیایی باعث خودکفایی ایران از مواد نامبرده شد. راه‌اندازی مجتمع‌های پتروشیمی گوناگون مانند: فارابی، خارک، پاسارگاد، کربن اهواز، رازی (شاپور سابق) و طرح‌های توسعه پتروشیمی شیراز، از اقدامات این شرکت در مرحله گسترش آغازین خود بوده‌است.

فعالیت‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در سال‌های جنگ ایران و عراق تا اواسط سال 1367 به حداقل خود رسید. بااین وجود، این شرکت طرح توسعه پتروشیمی شیراز را در این مرحله زمانی تکمیل کرد. همچنین روند فعالیت این شرکت در احداث پالایشگاه نفت شازند متوقف گردید.

پس از جنگ، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، مرحله تجدید حیات و نوسازی را شروع کرد. بازسازی مجتمع‌های خسارت دیده در جنگ، در طول برنامه اول توسعه، در سال‌های 1368 تا 1373، بهره‌برداری از طرح‌های بنیادی مانند پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی شازند و تکمیل مجتمع بندرامام گسترش صادرات و خصوصی‌سازی و سود دهی در برنامه پنج ساله دوم در سال‌های 1374 تا 1378 و افزایش تولید سالانه تولیدات از 4/2 به 11 میلیون تن در سال، با بهره‌برداری از برنامه‌های باقی‌مانده از برنامه پنج ساله اول، از اقدامات و پیشرفت‌های این شرکت، در مرحله بازسازی و تجدید حیات شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، به شمار می‌رود.

شرایط عمومی استخدام شرکت پتروشیمی / شرایط اختصاصی استخدام شرکت پتروشیمی
  • الف ) تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
  • ب ) متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور
  • ج ) عدم سوء پیشینه کیفری
  • د ) برخورداری از تندرستی و توانایی کامل جسمانی متناسب با نوع کار و سلامت روانی
  • هـ ) دارا بودن برگ پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم .(تاریخ ترخیص خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آزمون باشد)
  • و ) حداکثر سن برای داوطلبان در مقطع دیپلم  25   لیسانس 30 سال می‌باشد.( (مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه می گردد)
  • تبصره (1) : سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی در صورت تایید ، به سقف سنی افزوده خواهد شد. داوطلبان شرکت در آزمون می بایست در صورت قبولی در آزمون و هنگام دعوت به مصاحبه ، اصل مدارک مربوط به سوابق قبلی خود در موسسات دیگر را ارائه دهند.
  • ه) حداقل معدل کل جهت مقاطع دیپلم  و لیسانس 14 می باشد.
1-1-داوطلبان استخدام در صورت پذیرفته شدن در آزمون می بایست مدارک تحصیلی و تخصصی معتبر مورد نیاز را به شرکت ارائه دهند. مدارک دانشگاهی کسانی قابل قبول برای شرکت در آزمون است که مورد تائید شرکت قرار گیرد.

1-2-داوطلبان خدمت در شرکت باید از لحاظ تندرستی واجد شرایط جسمانی و روانی لازم برای کار به نحوی که توسط شرکت تعیین می‌گردد، باشند. بدین منظور قبل از استخدام از کلیه داوطلبان توسط پزشک معتمد شرکت یا مرجع ذیصلاح معاینه پزشکی (طب صنعتی) به عمل می‌آید ، استخدام داوطلب منوط به این است که نتیجه معاینه رضایت‌بخش باشد.
  • تبصره (2) : داوطلبان مقاطع تحصیلی بالاتر حق شرکت در مقاطع تحصیلی پایین تر را ندارند و چنانچه پس از شرکت در آزمون محرز گردد که شخص دارای مدرک تحصیلی بالاتر در رشته قبول شده باشد ، در هر مرحله از آزمون و فرآیند استخدام از پذیرش وی جلوگیری بعمل خواهد آمد .
  • تبصره (3) : چنانچه  در هر مرحله از آزمون مشخص گردد که اطلاعات و مدارک ارائه شده توسط داوطلب خلاف واقع بوده است ، از پذیرش ایشان در هر مرحله از فرآیند دعوت به همکاری جلوگیری بعمل خواهد آمد .
  • تبصره (4) :کارکنان دارای مدرک تحصیلی دیپلم شاغل در بخشهای پیمانکاری شرکت پتروشیمی امیرکبیر  می توانند بدون در نظر گرفتن نوع گرایش دیپلم در آزمون شرکت نمایند. (صرفاً جهت ردیف های 1 و 2 جدول رشته ها)
  • تبصره (5) : داوطلبان ردیف های  13 و 14 و  15 و16 و 17 و 18 و 19 در صورت داشتن شرایط و سوابق کاری مرتبط اعلام شده می توانند بدون شرکت در آزمون کتبی و صرفاً جهت مصاحبه تخصصی ثبت نام نمایند . ارائه اصل مدارک مربوط به سوابق کاری در روز مصاحبه ضروری می باشد.
 
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «استخدام شرکت پتروشیمی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره استخدام شرکت پتروشیمی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.