زمان مطالعه: 7 دقیقه
هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان

هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان

هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان، یکی از فرصت‌های خوشگذرانی است. این تفریح لحظاتی متفاوت را برای شما به وجود می‌آورد.

 هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان، یکی از فرصت‌های خوشگذرانی است. این تفریح لحظاتی متفاوت را برای شما به وجود می‌آورد. شاید خیلی از شما به دنبال تفریحات هیجان انگیز در کشور‌ها یا شهر‌‌های مختلف باشید اما اطلاعات چندانی در موردشان نداشته باشید. اما نگران نباشید چون ما قصد داریم در این مقاله تعدادی از این مکان‌ها را به شما معرفی کنیم که برای تماشای آن‌ها باید به آسمان بروید و به پرواز درآیید. اگر شما نیز از طرفداران فعالیت‌های هیجانی هستید توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان
هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان

آشنایی با هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان

هلیکوپتر سواری در جهان نه تنها چشم اندازی منحصر به فرد و بی نظیری را از یک شهر یا یک منطقه به گردشگران نشان می‌دهد بلکه می‌تواند تجربه ای سرگرم کننده، هیجان انگیز و تفریحی نیز باشد. علاوه بر این، مناطق توریستی زیبا و جذابی در جهان وجود دارند که از راه زمینی قابل دسترس نمی‌باشند. که در این میان تور‌های هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان تنها راهی می‌باشند که می‌توان از طریق آن‌ها از طبیعت بکر و مناظر زیبای مناطق دورافتاده جهان لذت برد. به عنوان مثال ۷۰ درصد از جزایر هاوایی از طریق زمینی قابل دسترس نمی‌باشند و تنها راه ارتباطی این نواحی به صورت ارتباط هوایی است، تا توریست‌ها بتوانند فرصت بازدید از این زمین کوچک و زیبا را به دست آورند.

 بهترین و جذاب ترین مکان‌ها برای تجربه‌ی هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان عبارتند از:

  • رود یخی فاکس

نیوزلند به دلیل داشتن جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین مناظر در جهان مشهور بوده و رود یخی فاکس، محلی می‌باشد که باید حتما آن را ببینید، چراکه پر از مناظر باور نکردنی است. این منطقه ۱۳ کیلومتر طول داشته و در پارک ملی وستلند تای پوتینی قرار دارد.

 در تور هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان، مسافران قبل از اینکه در برف فرود آیند، چشم اندازی از شکاف‌ها و قله‌های یخی و هم‌چنین عظمت کوه کوک را مشاهده خواهند کرد.

رود یخی فارکس

  • سیدنی

سیدنی پرجمعیت ترین شهر استرالیا بوده و بسیار جذاب و دیدنی می‌باشد. مسافران تور هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان می‌توانند از چشم اندازهای تماشایی باغ وحش تارونگا، بندرگاه سیدنی، پل بندرگاه مشهور سیدنی و خانه اپرای سیدنی لذت ببرند. بعضی‌ از تورهای سیدنی برفراز خط ساحلی بسیار زیبا همچون ساحل بوندی و بعضی دیگر هم به سمت دره‌های مگالُنگ و کوه‌های آبی و دوست داشتنی پرواز می‌کنند.

سیدنی

  • کوه اورست

 کوه اورست محیط بسیار مناسبی برای هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان است. چراکه افراد زیادی دوست دارند در طول عمر خود برای یک بار هم که شده بازدید از کمپ اصلی کوه اورست را که در کشور نپال قرار گرفته است، تجربه کنند.

افرادی که در تور هلیکوپتر سواری شرکت می‌کنند، می‌توانند بر فراز دامنه کوهستان با عظمت هیمالیا پرواز کرده و سپس بر روی کمپ اصلی اردوگاه اورست که در ارتفاع ۵۳۶۴ متری قرار دارد، فرود آیند.

این مکان منحصر به فرد در پایه معروف ترین و بلند ترین کوهستان جهان قرار دارد، به همین دلیل است که توصیه می‌شود فرصت بازدید و شرکت در تور هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان و بازدید از کوه اورست را از دست ندهید.

اورست

  • آبشار ویکتوریا

آبشار شگفت انگیز و فوق العاده زیبای ویکتوریا که مسلما بزرگ ترین آبشار جهان هم به حساب می‌آید، در بین مرز کشور‌های زیمباوه و زامبیا در قاره‌ی آفریقا واقع شده است. ارتفاع آبشار ویکتوریا ۱۰۸ متر و عرض آن در حدود ۱۷۰۸ متر می‌باشد که باعث شده است ویکتوریا در سطح جهان بزرگ ترین پهنه ی ریزش آب باشد. این آبشار به قدری بزرگ است که تنها روش تماشای آن از طریق هوایی می‌باشد و تور‌های هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان بهترین روش برای دیدن این جاذبه‌ی بزرگ طبیعت هستند. اگر هنگام تور هوایی خوش شانس باشید می‌توانید از آن بالا حیات وحش آفریقا را هم تماشا کرده و از سفر خود لذت ببرید.

آبشار ویکتوریا

  • کیپ تاون

گردشگران در کیپ تاون می‌توانند در یک تور با هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان اقیانوس هند و اطلس را تماشا کنند. اگر افراد خوش شانس باشند می‌توانند از میان رشته کوه شگفت انگیز دوازده فرستاده و اطراف مناظر کوه تیبل، که یکی از بزرگترین شگفتی‌های طبیعی آفریقا می‌باشند، پرواز کنند.

کیپ تاون

  • آبشارهای آیگازو

 در جهان مکان‌های کمی وجود دارند که به اندازه آبشارهای ایگواسو و یا آبشار آیگازو تماشایی باشند. این آبشارها در مرز برزیل و آرژانتین قرار دارند. آبشارهای آیگازو از ۲۷۵ آبشار کوچک جداگانه تشکیل شده‌اند و یکی از شگفتی‌های عالی طبیعت و آبشارهای جهان به شمار می‌روند. قطعا تور هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان یکی از بهترین راه‌ها جهت مشاهده این آبشار قدرتمند و عظیم است. گردشگران با پرواز بر فراز آبشار، می‌توانند منطقه مشهور گلوگاه شیطان و جنگل‌های سرسبزی که آن را احاطه نموده‌اند، مشاهده کنند.

آبشار های آیگازو

  • هاوایی

جزایر هاوایی یکی دیگر از مناطق دوست داشتنی و معروف است که گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. افرادی که به جزایر هاوایی سفر می‌کنند، در میان گزینه‌های مختلف تور‌های هوایی و هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. برای نمونه تور‌هایی وجود دارند که از میان گدازه‌ها، کوه‌های آتشفشانی و فوران آتشفشان‌ها عبور می‌کنند یا در دل آبشار‌های خیره کننده و بزرگ جزیره بیگ آیلند هاوایی پرواز می‌کنند. هم‌چنین هلیکوپتر سواری بهترین گزینه برای تماشای صخره‌های دریایی و چشم انداز‌های زیبای جزیره ی هاوایی که در پهنه‌ی ۲۳ کیلومتری گسترده شده‌اند، می‌باشد.

لازم به ذکر است که جزیره‌ی هاوایی به داشتن آبشار‌های زیبا و بی‌شمار نیز شهرت دارد.

 همانطور که گفته شد بسیاری از این جاذبه‌های طبیعی از طریق مسیر‌های زمینی قابل دسترس نبوده و گردشگران تنها از طریق هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان می‌توانند از این طبیعت زیبا لذت ببرند.

 

هاوایی

  • ریو دو ژانیرو

ریو دو ژانیرو دومین شهر بزرگ برزیل است که بهتر است برای بازدید از این کلان شهر وسیع و مناطق اطراف آن در تور‌های هوایی شرکت کنید. توریست‌ها می‌توانند از فراز شهر سواحل کوپاکابانا، کوهستان شوگر لوف و ایپانما را تماشا کرده و از کنار تندیس مشهور مسیح منجی که در کوهستان کورکووادو قرار دارد، عبور کنند.

در صورت انتخاب این منطقه گردشگری شما می‌توانید با هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان ورزشگاه ماراکانا را نیز تماشا کرده و برای خود سفری به یاد ماندنی را رقم بزنید.

ریو دو ژانیرو

  • نیویورک

به دلیل وجود آسمان خراش‌های بزرگ در نیویورک، یک فرد می‌تواند به راحتی احساس کند که در یک تونل بتنی قدم می‌زند. گردشگران باید برای دریافت چشم اندازی بهتر از این شهر بزرگ و شگفت انگیز هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان را انتخاب کنند. چون هلیکوپتر سواری می‌تواند آن‌ها را بر فراز مناظر معروف همچون جزیره الیس، مجسمه آزادی، پل جرج واشنگتن، ساختمان امپایر استیت و هم‌چنین مکانی سبز و شگفت انگیز از پارک مرکزی ببرد.

لازم به ذکر است که این تور یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشای افق معروف نیویورک است.

نیویورک

  • گرند کانیون

گرند کانیون در منطقه آریزونا قرار داشته و یک ناحیه پهناور می‌باشد. عمق این شکاف‌ها به یک مایل رسیده و در مساحتی به اندازه ۱۱ کیلومتر گسترده شده‌اند. از آنجایی که این منطقه بسیار پهناور است، بنابراین تنها راهی که افراد می‌توانند از تمامی زیبایی‌ها و صخره‌های رنگارنگ گرند کانیون لذت ببرند انتخاب تور هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان است.

ناگفته نماند این منطقه یکی از بهترین مکان‌ها برای تور هلیکوپتر سواری در جهان می‌باشد که بازدیدکنندگان علاوه بر تجربه‌ای هیجان انگیز، می‌توانند قدرت رودخانه کلرادو و شاخه‌های آن را نیز مشاهده کنند. در این منطقه تورهای هلیکوپتر سواری علاوه بر گرند کانیون از اطراف دریاچه مید، لاس وگاس و سد هوور نیز عبور می‌کنند.

گرند کانیون

  • دبی

شهر دبی منطقه‌ای توریستی با انواع سرگرمی‌های بسیار خاص و تفریحات متنوع برای هر گروه سنی است. یکی از تفریحات منحصر به فرد و هیجان انگیزی که شاید بسیاری از ما نتوانیم در کشور خود آن را تجربه کنیم، هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان می‌باشد. مدت‌هاست که کشور امارات برای علاقمندان تور هلیکوپتر سواری را جهت کسب این تجربه شگفت انگیز راه اندازی کرده است. رفتار تمامی کارکنان تور هلی کوپتر دبی چه هنگام پرواز بر فراز شهر دبی و چه روی زمین بسیار دوستانه و محترمانه می‌باشد و به شما احساس آرامش و امنیت را می‌دهند تا هرچه بیشتر از پرواز خود لذت ببرید.

دبی

  • کیش

هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در جزیره کیش است. شما می‌توانید با پرواز بر فراز آسمان آب‌های نیلگون خلیج فارس را تماشا کرده و از آن لذت ببرید. هم‌چنین هلیکوپتر سواری، به شما این فرصت را می‌دهد که بتوانید زیبایی‌های جزیره کیش را از آسمان تماشا نمایید.

کیش

قوانین و مقررات هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان

برای حضور در مسیر هلیکوپتر سواری، باید به موارد زیر توجه کنید:

  • امضای اظهارنامه

قبل از سوار شدن به هلیکوپتر، مسافران باید یک اظهارنامه را امضا نمایند که در آن تأیید می‌کنند که از قوانین و مقررات با خبر بوده و آنها را رعایت خواهند کرد.

  • حضور به موقع

توصیه می‌شود حداقل 45 دقیقه قبل از زمان تعیین شده برای پرواز در محل پرواز حاضر شوید.

  • لغو پرواز

 در صورت لغو پرواز از طرف شرکت (به علت‌های جوی و غیره)، زمان دیگری برای پرواز با هماهنگی با مسافر در نظر گرفته می‌شود.

  • پاسپورت

حتما پاسپورت خود را همراه داشته باشید.

  • وزن مسافرین

وزن مسافرین می‌بایست طبق قوانین هوانوردی باشد و حداقل 16 کیلوگرم است.

  • سن مجاز

 طبق قوانین GCAA، سن مجاز برای پرواز با هلیکوپتر بالای 2 سال می‌باشد.

  • داشتن لباس‌ مناسب

برای راحتی خود موقع پرواز، از لباس‌های راحت استفاده نمایید.

  • وسایل شخصی

 حمل کیف و وسایل شخصی غیرضروری موقع سفر ممنوع می‌باشد و باید آن‌ها را در قفسه‌های مربوطه در بخش امانات قرار دهید.

با رعایت قوانین ذکر شده شما می‌توانید تجربه‌ای ایمن و لذت بخش از مسیر هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان را داشته باشید.

هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان

جمع بندی

یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین تفریحات، تجربه پرواز بر فراز ارتفاعات است. این تجربه بی‌نظیر، لذت همزمان پرواز و دیدن مناظر زیبا از زاویه‌ای دیگر را به شما فراهم می‌کند. تماشای مکان‌های تفریحی ذکر شده در این مقاله بی‌شک تجربه‌ای تکرار نشدنی را رقم می‌زند.
از این‌رو یکی از پرطرفدارترین تفریحات، هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان است، تا آن‌جا که بیشتر گردشگران حتی قبل از آنکه نقاط دیدنی را از نزدیک و روی زمین ببینند، ترجیح می‌دهند در یک گردش هوایی، از آسمان به تماشای آن بروند.

 

 

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.