زمان مطالعه: 3 دقیقه
کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم ، نوشته لیل لوندز

کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم ، نوشته لیل لوندز

کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم نوشته لیل لوندز است. پیشنهـاد می کنیم اگــر می خـواهیــد راه...

کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم ، نوشته لیل لوندز
کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم ، نوشته لیل لوندز

کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم نوشته لیل لوندز است. پیشنهـاد می کنیم اگــر می خـواهیــد راه هـای ارتباطی و تاثیر گذاری بر افراد را بهتر بشناسید،خواندن کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم را از دست ندهیـد. آسمونی در این بخش به معرفی کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم می پردازد.

نویســنده کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم، لیل لوندز اســت کـه توسط فرخ بــافنده ترجمــه شــده است .

کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم شــامل نــه بخش بسیــار مفصــل به همراه 92 ترفــند کوچک برای جــا کردن در دل آدم هـا و رسیدن به موفقیت با همکـاری با آن هــاست .

سرفصل های کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم عبارتند از :

  • چطور بدون هیچ حرفی توجه کسی را جلب کنــی ؟
  • چطور بدانی بعد از گفتن سلـام چه بگویی ؟
  • چطور مثل یک آدم مهم حرف بزنی ؟
  • چطور در هر جمـــعی یک "خودی" باشی ؟
  • چطور با طرف مقابلت مثل سیبی به نظر بیای که از وسط نصف کرده باشند ؟
  • چطور فرق بین تعریف و چـاپلوسی را بفهمی ؟
  • چطور مستقیم شماره قلبشـان را بگیری ؟
  • چطور مثل سیاست مدار ها مهمانی ها را اداره کنی ؟
  • چطور دیوار حائل بین خود و دیگران را خراب کنی ؟

بخشی از کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم

تکنیــک هــای ارتبــاطـــی

تکنیــک یک (لبخـند غرق کننده)

تا چشمت به کسی افتاد،فورا به او لبخــند نزن! طوری که انگار هر آدم دیگـری سر راهت قرار بگیـرد،از این امتیـاز بهره مند می شود.در عوض برای لحظه ای به صورت طرف مقابلت نگـاه کن،کمــی مکث کـن،در شخصیـتش فرو برو،بعــد بگذار که موجی از یک لبخــند گرم و گشاده و پر از اشتیاق به سمت صورتت سرازیر شــود و چشم هایت را بپوشــاند. مطمئن باش این موج گــرم لبخند،مخاطبت را در خود فرو می برد.

آن تاخیر یک ثانیه ای مخاطبت را متقاعد می سـازد که لبخند غرق کننده ی تو خالصانه و تنهـا برای اوســـــــت .

تکنیــک دو (چشم هــای چسبنده)

وانــمود کن که چشم هـایت را با چســب به چسب های مخاطبت چسبنده است. حتی وقتی که حرف های طرف مقابلت تمام شد،نگـاهت را از او برنگیـر ؛ وقتی هم که مجبـوری نگـاهت را به جای دیگری بیندازی،تا آنجـا می توانی آهسته و با اکراه این کـار را انجـام بده و آن چســب را آنقدر کش بده تا سر انجـام همچون ریسمـان نازکی پـاره شــود .

how-to-instantly-connect-with-anyone
how-to-instantly-connect-with-anyone

تکنیــک سـه (چشم های اپوکسی)

این تکنیک گستاخانه تاثیر قدرتمنــدی دارد. به شخص مورد نظر خود نگـاه کن،حتی وقتی کس دیگـری دارد حرف می زند. مهم نیسـت چه کسی دارد حرف می زند ؛ نگـاهت را بر زن یا مـردی بدوز که می خواهی روی او تاثیر بگــذاری .

تکنیــک چهــار (از دندانـت آویزان شـو)

فرض کن از چهارچوب هر دری که رد می شوی،لقمه ای آویزان است. گـازی به آن بزن و آن را محکم بین دندان هـایت نگه دار. وقتی که از دندان هـایت آویزان باشی،تک تک مـاهیچه هایت کش می آید و محکم و سر بلند می ایستی .

تکنیــک پنج (چـرخش کودک محور)

به هرکسی که میبینی،مـانند یک کودک بزرگ توجه کن ؛ درست در همان لحظه ای که به هم معرفی می شوید، به آشنای تازه ات جـایزه بده،همان لبخند گرم و توجه کامل را به او نشـان بده که به وروجک کوچولویی نشـان می دهی که دارد از پـایت بالا می رود و نگـاه زیبایی به تو می اندازد و با لثه های بی دندانش به تو لبخند می زند. چرخش کامل به سمت آشنای جدید این مسئله را فریاد می زند که "فکر می کنم تو خیلی خیلی استثنایی هستی"

تکنیــک شـش (سلـام دوست قدیمی)

وقتی برای اولین بار با کسی ملاقات میکنی،تصور کن که او یک دوست قدیمی است. چقدر بد که فراز و نشیب های زندگی،شما را از هم جدا کرده است ولی خواست خدا بود که این مهمانی(جلسه،انجمن) تو را دوباره به دوست قدیمی گم شده ات رسانید.

این تجربه ی لذت بخش یکسری واکنش های زنجیره ای فوق العاده در تمام بدن تو ایجاد می کند (از خم ابروهایت گرفته تا پنجه ی پایت و هرچیزی که بین این دو است) .

تکنیــک هفـــت (زنـدانی کردن پاهای بی قرار)

وقتی گفت و گویی که داری انجام می دهی،واقعا مهم است،بگذار دماغت بخارد،گوش هایت گز گز کند،پاهایت سوزن سوزن شود،وول نخور،پیچ و تاب نخور،تکان نخور،به خودت نپیچ،خودت را نخاران و از همه مهم تر انگشتانت را از صورتت دور نگه دار ! این وول خوردن ها و حرکت دست ممکن است این احساس را در شنونده به وجود آورد که داری چاخان می کنی.

تکنیــک هشــت (حس هانس اسب)

عادت کن که هنگام حرف زدن یک ارتباط دو طرفه برقرار کنی،حرفت را بزن ولی خوب چشمهایت را باز کن و ببین مخاطبت به چیزی که داری می گویی چه واکنشی نشان می دهد. سپس حرکاتت را بر اساس آن تنظیم کن.

اگر یک اسب می تواند این کار را بکند،پس انسان هم می تواند. آنوقت مردم می گویند که تو حواست به همه چیز است،هیچ چیز از چشمت دور نمی ماند و حس ششم داری.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم ، نوشته لیل لوندز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم ، نوشته لیل لوندز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.