زمان مطالعه: 1 دقیقه
گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا

گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا

آسمونی در ادامه مقالات معرفی گواهینامه های معتبر ، در این بخش به معرفی گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا می...
گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا
گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا


آسمونی در ادامه مقالات معرفی گواهینامه های معتبر ، در این بخش به معرفی گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا می پردازد. برای آشنایی با گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا ، به ارائه اطلاعات اولیه ای در این مورد می پردازیم. دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا

شرکت اکوال اشورنس ( Equal Assurance ) استرالیا، ارائه دهنده خدمات ثبت و صدور گواهینامه های بین المللی از سال 1974 میلادی تحت اعتبار نهاد اعتباردهی استرالیا و نیوزلند ( JAS-ANZ ) – عضو انجمن بین المللی نهادهای اعتباردهنده ( IAF ) اقدام به صدور گواهینامه های اشخاص حقیقی و حقوقی می نماید.

اعتبار شرکت Equal Assurance برای دریافت گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا

با توجه به اینکه اعتبار گواهینامه های صادره از اهمیت به سزایی برخوردار میباشد، ذیلاً مطالبی را در خصوص نحوه اعتبارسنجی گواهینامه های صادره بیان میدارد:

International Organization for Standardization یا  ISO(سازمان بین المللی تدوین استاندارد) مرجع تدوین استانداردهای بین المللی میباشد.برای انتخاب یک نهاد گواهی دهنده (Certification Body)، ISO راهنمایی میکند که سازمان باید اعتبار نهاد گواهی دهنده را در International Accreditation Forum یا  IAF(مجمع اعتباردهی بین المللی) جستجو نماید. برای اطلاعات بیشتر رجوع شود به بخش Choosing a certification body در آدرس زیر:

http://www.iso.org/iso/home/standards/certification.htm

اعضای IAF بر اساس نام کشورهای اعتباردهنده در وبسایت IAF فهرست شده اند. برای مثال با کلیک روی Australia & New Zealand، مشخصات نهادهای اعتباردهی استرالیا و نیوزلند (JAS-ANZ) و لینک وبسایت آنها نمایان میگردد، برای اطلاعات بیشتر رجوع شود به آدرس زیر:

http://www.iaf.nu//articles/IAF_MEMBERS_SIGNATORIES/4

با کلیک روی لینک وبسایت هر نهاد اعتبار دهنده، شما به وبسایت مربوطه هدایت خواهید شد و در آنجا فهرست نهادهای گواهی دهنده هر نهاد، قابل ردیابی خواهد بود، برای مثال در بخش JAS-ANZ Register فهرست Accredited Bodies استرالیا نمایان خواهد شد؛ با کلیک در آدرس زیر، شما نام Equal را بعنوان یک نهاد گواهی دهنده معتبر در فهرست JAS-ANZ خواهید یافت:

http://www.jas-anz.org/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=44&Itemid=1

و با کلیک روی کلمه Equal، مشخصات نهاد گواهی دهنده Equal Assurance Pty Ltd از جمله وبسایت آن (www.equalassurance.com) نمایان خواهد شد و در این وبسایت نیز در بخش Our people روی نقشه ایران، شما نام و مشخصات شرکت  آزمونگر راویان مدیریت (ArmCert)، بعنوان نماینده رسمی و انحصاری Equal Assurance استرالیا را ملاحظه خواهید کرد.

________________________________________

وب سایت شرکت EQualassurance :

http://equalassurance.com
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره گواهینامه آکادمی‌ EQUAL استرالیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.