زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین مارک پلوپز + راهنمای خرید پلوپز

بهترین مارک پلوپز + راهنمای خرید پلوپز

بهترین مارک پلوپز + راهنمای خرید پلوپز آسمونی : پلوپزهای خانگی جزو وسایلی است که خانم‌های خانه دار علاقه...

بهترین مارک پلوپز + راهنمای خرید پلوپز

بهترین مارک پلوپز + راهنمای خرید پلوپز
بهترین مارک پلوپز + راهنمای خرید پلوپز

آسمونی : پلوپزهای خانگی جزو وسایلی است که خانم‌های خانه دار علاقه دارند در منزل داشته باشند تا اگر مهمان سرزده ای داشتند در پخت و پز سریع به آن‌ها کمک کند. هنگام خرید پلوپز ظرفیت مناسب آن را با اعضای خانواده در نظر داشته باشید.

موارد استفاده از پلوپز

از پلوپز می‌توان برای پختن برنج، غلات، دسرها و بخار پز کردن سبزیجات و پختن سوپ و خورشت استفاده کرد. البته همه انواع پلوپزها نمی‌توانند موارد گفته شده را انجام دهند، به همین جهت هنگام خرید مطمئن باشید که مورد مناسبی را انتخاب نمایید تا نیازهای شما را برآورده کند.

بهترین پلوپزها هنوز هم در ژاپن تولید می‌شوند. می‌توانید پلوپزهای ارزان قیمتی را بخرید که در کشورهای دیگری تولید شده‌اند، ولی نمی‌توانید همان استفاده‌ها و کارکردها را از آنها انتظار داشته باشید.

راهنمای خرید پلوپز : ظرفیت پلوپز

مدل‌هایی با ظرفیت دو پیمانه تا مدل‌های 12 پیمانه را می توانید انتخاب کنید اما انتخاب مدل‌های با ظرفیت بالا برای خانواده‌های کم جمعیت حتی اگر ارزان باشد هم به صرفه نیستند چون نه تنها بازده آنها پایین می آید بلکه انرژی بیشتری مصرف می کنند.

راهنمای خرید پلوپز : صفحه نمایش و تنظیمات پلوپز

قابلیت تنظیم زمان ودرجه حرارت به شما کمک می کند تا با اطمینان بیشتری خانه را ترک کنید. به علاوه تایمرهای روی بدنه کمک می کند تا از زمان باقی مانده از پخت مطلع شوید. به چیدمان و واضح بودن گزینه‌های تنظیم برنامه پخت دقت کنید.

راهنمای خرید پلوپز : امکانات و قابلیت‌های پلوپز

گرمکن یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی آرام پز و پلوپزهاست. با استفاده از این قابلیت می توانید برنامه پخت را طوری تنظیم کنید که بعد از اتمام برنامه، دستگاه تا ساعت‌ها بدون کاهش دادن کیفیت مواد غذایی، غذا را گرم نگه دارد. قابلیت پخت انواع غذاها مثل سوپ، فرنی و پخت با هوای داغ ازغ جمله امکاناتی است که نه تنها کار راه انداز خواهد بود بلکه به مصرف انرژی کمتر کمک خواهد کرد.

بهترین برند پلوپز

پلوپز فلر مدل RC90

پلوپز تفال مدل RK7058

پلوپز پارس خزر مدل RCW181

پلوپز  مولینکس مدل MK111

پلوپز فیلیپس مدل HD3038

پلوپز ویداس مدل Vir-5408

پلوپز فلر مدل RC97SD

پلوپز هوور مدل MNC-100

قیمت خرید پلوپر

قیمت پلوپز بستگی به قابلیت ها و برندهای آن از 400 هزار تومان شروع می شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین مارک پلوپز + راهنمای خرید پلوپز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین مارک پلوپز + راهنمای خرید پلوپز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.