زمان مطالعه: 1 دقیقه
فیلم یک وجب از آسمان

فیلم یک وجب از آسمان

فیلم یک وجب ازآسمان برای اولین بار در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که ویژگی های دو خانواده فقیر و ثروتمند را به خوبی روایت می کند.

 

یک وجب از آسمان به کارگردانی علی وزیریان برای اولین بار در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. این فیلم که مضمونی کمدی و تخیلی دارد پیام های دینی و مذهبی خود را به حرفه ایی ترین شکل به بیننده منتقل می کند. داستان این فیلم به خوبی روایت می شود و ویژگی های دو خانواده فقیر و ثروتمند را به تصویر می کشد.

 بازیگران یک وجب از آسمان: بهروز بقایی، لادن طباطبایی، علی سلیمانی، آتیلا پسیانی، هومن سیدی، افسر اسدی، محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری و ...

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: محسن نوجوانی است که در کنار بچه های خیابانی هم سن و سال خود در میان خیابان های شلوغ شهر گل فروشی می کند. او آرزوی داشتن یک وجب آسمان را در سر دارد. خواسته او محقق می شود، در ابتدا هیچکس تحقق چنین آرزویی را باور نمی کند اما با دیدن آن، ماجراهای گوناگونی آغاز می شود...

برای تماشای فیلم یک وجب از آسمان روی لینک زیر کلیک کنید.

DOWNLOAD

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «فیلم یک وجب از آسمان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره فیلم یک وجب از آسمان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.