زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه جهانی گوشی همراه (MWC)

نمایشگاه جهانی گوشی همراه (MWC)

نمایشگاه بین المللی صنعت گوشی همراه مجموعه ای از بزرگترین شرکت های سازنده تلفن همراه،اپراتور های ارتباطات، سازندگان نرم افزار و فروشندگان می باشد.

کنگره جهانی موبایل یا نمایشگاه بین المللی تلفن همراه (MWC)

کنگره جهانی موبایل یا نمایشگاه بین المللی تلفن همراه (MWC) در حقیقت یکی از بزرگترین نمایشگاه های جهان برای صنعت تلفن همراه و یک کنفرانس برجسته برای مدیران این صنایع با حضور نمایندگانی از  اپراتور تلفن همراه ،تولید کنندگان انواع دستگاه های هوشمند ، ارائه دهندگان تکنولوژی ، فروشندگان و صاحبان محتوا از سرتاسر جهان می باشد.

پوستر رسمی کنگره بین المللی موبایل در اسپانیا

 

  • عنوان نمایشگاه: کنگره جهانی موبایل یا نمایشگاه بین المللی تلفن همراه (MWC)
  • محل برگزاری نمایشگاه : بارسلونا، اسپانیا
  • زمان برگزاری نمایشگاه : 28 فوریه الی 3 مارس 2022 (9 تا 12 اسفند 1400)
  • زمان بازدید نمایشگاه: 8:30 الی 19 (به وقت محلی)

معرفی کنگره جهانی موبایل GSMA یا MWC

این رویداد در ابتدا به عنوان کنگره جهانی GSM و بعدا به عنوان کنگره جهانی 3GSM تغییر نام کرد.هنوز هم اغلب به عنوان 3GSM یا 3GSM جهانی به آن اشاره می کنند.

کنگره جهانی موبایل GSMA برای اولین بار در ماه فوریه 2009 و درمحل فایرا گران ویا ،شهر بارسلوناواقع در شرق اسپانیا و ایالت خودمختار کاتالونیا  آغاز شد که سالانه بیش از70 الی 80 هزار نفر از مردم در آن حضور داشتند.

البته لازم به ذکر تست که پیش از این نیز چنین کنگره ای وجود داشت و تا سال 2006 این رویداد بزرگ در جشنواره کن صورت می گرفت و به عنوان  3GSM World.Attendees در بیش از 200 کشور از سراسر جهان شناخته شده بود. اما از سال 2009 و با عنوان جدید خود به اسپانیا منتقل شد و شکل و شمایل تازه ای به خود گرفت.

تصاویری از نمایشگاه بین المللی موبایل 2022 شهر بارسلونا

 

در سال 2020 این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و در سال 2021 هم شاهد رونمایی‌ از کالاهای الکترونیکی خاصی نبودیم. اما در MWC 2022 شمار قابل توجهی از شرکت‌های مختلف حوزه فناوری در ین نمایشگاه بین المللی حضور دارند و چشم امید صاحبان صنعت تکنولوژی به این دوره از  کنگره بین المللی موبایل دوخته شده است.

طی چند سال گذشته در این نمایشگاه شرکت‌های زیادی از پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه‌ی فناوری 5G و گوشی‌های تاشو رونمایی کرده‌اند. اما در کنار این حوزه، برخی شرکت‌ها معمولا لپ‌تاپ‌ها و ساعت‌های هوشمند را هم معرفی می‌کنند.

اما در این دوره و با ظهور مفاهیمی مانند رمز ارز ها، بلاک چین و ان اف تی ها خیلی از تحلیلگران امور تکنولوژی امید زیادی به این نمایشگاه بین المللی دارند و شرکت های زیادی تمام پتانیل خد را در این کنگره بهنمایش گذاشته اند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نمایشگاه جهانی گوشی همراه (MWC)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه جهانی گوشی همراه (MWC) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.