زمان مطالعه: 3 دقیقه
مشخص شدن آینده سری Assassin's Creed در مراسم Ubisoft Forward

مشخص شدن آینده سری Assassin's Creed در مراسم Ubisoft Forward

برنامه یوبیسافت برای پایان فاز دوم و شروع فاز سوم سری Assassin's Creed مشخص شد

با برگزاری مراسم یوبیسافت فوروارد، بسیاری از طرفداران سری Assassin's Creed منتظر رونمایی از عنوان Mirage بودند که با سورپرایز و غافلگیری بیشتری از سمت یوبیسافت مواجه شدند. در این مراسم، آینده سری Assassin's Creed برای سال‌های آتی مشخص شد و هواداران از هم اکنون می‌دانند که چه عناوینی قرار است در سال‌های آینده منتشر شود.

در صورتی که هنوز با بازی‌های سری Assassin's Creed که قرار است در آینده منتشر شود، آشنایی ندارید، با آسمونی همراه باشید.

Assassin's Creed: Mirage

اولین بازی از سری Assassin's Creed که در مراسم یوبیسافت فوروارد معرفی شد، عنوان میراژ می‌باشد، این بازی قرار است به ریشه‌های سری بازگردد و در خاورمیانه و شهر بغداد روایت خواهد شد. طبق اعلام رسمی یوبیسافت، بازی Assassin's Creed: Mirage قرار است با بازگشت به ریشه‌ها، خاتمه دهنده فاز دوم سری Assassin's Creed که با بازی اوریجینز آغاز شد، باشد.

Assassins'creed Mirage
Assassins'creed Mirage

 

عنوان Assassin's Creed: Mirage، توسط استودیو یوبیسافت بوردو ساخته خواهد شد که سابقه ساخت بسته الحاقی برای عنوان والهالا را در کارنامه دارد. شعبه بوردو یوبیسافت، یک استودیو جوان است و می‌تواند با انرژی و تلاش مضاعف، یک بازی درخور را برای سال 2023 تولید و عرضه کند.

Assassin's Creed Codename Red

با توجه به آنکه در حال حاضر، تنها نقشه راه سری Assassin's Creed برای سالیان آتی مشخص شده است، بازی‌های بعد از سری میراژ، با نام رمزی شناخه می‌شوند و نزدیک‌ترین عنوان از آن، در حال حاضر با نام Codename Red شناخته می‌شود. این عنوان قرار است آغاز کننده فاز سوم سری Assassin's Creed باشد و همانند بازی‌های اوریجینز، اودیسی و والهالا، نقش آفرینی خواهد بود.

Assassin's Creed Codename Red

Assassin's Creed Codename Red

 

از طرف دیگر، این عنوان قرار است در دوران فئودال ژاپن جریان یابد که به نوبه خود می‌تواند برای طرفداران بسیار دلنشین و جذاب باشد. استودیو یوبیسافت کبک و جاناتان دومان که مسئولیت ساخت بازی اودیسی را برعهده داشتند، قرار است بر روی Codename Red نیز، فعالیت داشته باشند.

باید در نظر داشت با توجه به آنکه این بازی قرار است آغازگر فاز سوم باشد، انتظار نمی‌رود که Codename Red حداقل تا سال 2025 میلادی عرضه شود. طبق اطلاعات منتشر شده، در این بازی، نقش یک نینجای شینوبی را برعهده خواهیم داشت و به مبارزه خواهیم پرداخت.

Assassin's Creed Codename Hexe

عنوان دیگر سری اساسینز کرید که قرار است در آینده منتشر شود، با نام رمزی Hexe شناخته می‌شود که توسط استودیو یوبیسافت مونترئال و به کارگردانی کلینت هاکینگ ساخته خواهد شد. با توجه به تریلر منتشر شده از این عنوان، به نظر می‌رسد که این بازی از المان‌های جادوگری و فراطبیعی برخوردار خواهد بود و ممکن است با اولین اثر ترسناک از سری Assassin's Creed مواجه شویم.

Assassin's Creed Codename Hexe
Assassin's Creed Codename Hexe

 

رئیس سری Assassin's Creed، مارک الکسیس کوته، در خصوص این بازی اشاره کرده است که لازم نیست هر عنوان از سری اساسینز کرید، همانند والهالا، اوریجینز یا اودیسی باشد. در نتیجه ممکن است عنوان Hexe پای خود را فراتر از آنچه که یوبیسافت تاکنون در خصوص سری بازی Assassin's Creed گذاشته است، بگذارد.

Assassin's Creed Invictus

عنوان Assassin's Creed Invictus یک بازی مستقل و آنلاین از سری اساسینز کرید به حساب می‌آید و توسط تیم‌های سازنده بازی Rainbow Six Siege و For Honor ساخته خواهد شد. از آنجایی که بسیاری از طرفداران، علاقه مند به تجربه بازی‌های آنلاین هستند، این تصمیم یوبیسافت کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

Assassin's Creed Codename Jade

عنوانی که قرار است با نام رمزی Jade عرضه شود، یک بازی موبایلی خواهد بود که به گفته یوبیسافت، از المان‌های اکشن ماجراجویی بهره خواهد برد و یک بازی AAA می‌باشد. این عنوان قرار است در چین باستان جریان داشته باشد و بازیکنان می‌توانند به صورت آزادانه در نقشه بازی به گشت و گذار بپردازند.

Assassin's Creed Codename Jade
Assassin's Creed Codename Jade

 

طبق اعلام کوته، این عنوان به صورت رایگان عرضه خواهد شد و با همکاری تنسنت عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که سطح آزادی عمل در این بازی، همانند عنوان Genshin Impact باشد و کاراکتر درون بازی دارای قابلیت شخصی سازی و ارتقا باشد.

Netflix Assassin's Creed

این عنوان، یکی از سه بازی‌ای است که یوبیسافت برای نتفلیکس خواهد ساخت. با این حال هنوز مدت زمان بسیار زیادی تا معرفی آن باقی مانده است و به همین خاطر حتی اسم رمزی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. کوته در خصوص این بازی گفت:

این بازی قرار است با دیگر بازی‌های جهان باز تفاوت داشته باشد. این عنوان قرار است یک بازی جالب باشد که ما را به ریشه‌های خودمان باز می‌گرداند.

Assassin's Creed Infinity

زمانی که شایعات متعدد در خصوص نسخه اینفینیتی بازی اساسینز کرید منتشر شد، همه افراد مطلع تصور می‌کردند که با یک بازی از طرف یوبیسافت مواجه خواهند شد. این در حالی است که Assassin's Creed Infinity، قرار است به عنوان مقر اصلی و خانه سری Assassin's Creed عرضه شود. به نوعی که تمامی موارد مرتبط به سری Assassin's Creed در این قطب اصلی قرار خواهند گرفت و با استفاده از آن می‌توان به بازی‌های Red، Hexe و Invictus دسترسی داشت.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مشخص شدن آینده سری Assassin's Creed در مراسم Ubisoft Forward» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مشخص شدن آینده سری Assassin's Creed در مراسم Ubisoft Forward فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.