زمان مطالعه: 1 دقیقه
تفاوت طرح ها و نحوه ی فروش خودرو

تفاوت طرح ها و نحوه ی فروش خودرو

بررسی و تفاوت طرح های فروش خودرو (پیش فروش، فروش فوری، فروش فوق العاده، مشارکت در تولید).

در این بخش از آسمونی با بررسی و تفاوت طرح های فروش خودرو (پیش فروش، فروش فوری، فروش فوق العاده، مشارکت در تولید) در خدمت شما عزیزان هستیم.

پیش فروش خودرو

در پیش فروش خودرو شرکت ارائه دهنده خودرو مبلغی را تعیین می نماید و به عنوان مبلغ الحساب پیش پرداخت از متقاضیان دریافت می نماید و مابقی پول را زمان تحویل خودرو دریافت می کند.(زمان تحویل خودرو توسط شرکت سازنده تعیین می شود).

فروش فوری خودرو

فروش فوری معمولا در مناسب ها و روزهای خاص توسط شرکت های خودروساز انجام می شود. در این طرح متقاضیان باید کل مبلغ خودرو را زمان ثبت نام بپردازند (با این تفاوت که مبلغ پرداختی نسبت به قیمت بازار کمتر می باشد) و موعد تحویل هم معمولا 90 روزه تعیین می شود.

فروش فوق العاده خودرو

طرح فروش فوق العاده هم تقریبا مانند فروش فوری می باشد ولی با این تفاوت که بعضی از شرکت ها مبلغی را به صورت الحساب پیش پرداخت دریافت می کنند و بعضی از شرکت ها مبلغ کل خودرو را زمان ثبت نام دریافت می نمایند در این طرح هم قیمت نسبت به قیمت خودرو در بازار پایین تر می باشد.

طرح مشارکت در تولید

در طرح مشارکت در تولید افراد نیمی از قیمت کارخانه خودرو را زمان ثبت نام می پردازند و در زمان سررسید، خودرو خود را تحویل می گیرند. و در زمان تحویل خودرو، مشتری سند نهایی را دریافت خواهد کرد و سند در رهن باقی نمی ماند و امکان فروش فوری آن وجود دارد.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تفاوت طرح ها و نحوه ی فروش خودرو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تفاوت طرح ها و نحوه ی فروش خودرو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.