زمان مطالعه: 2 دقیقه
اکانتهای ظرفیتی PlayStation

اکانتهای ظرفیتی PlayStation

با توجه به افزایش قیمت دلار، شاید خریدن بازی به صورت دیسکی و یا دیجیتالی، گران باشد. به همین دلیل می توان از اکانت های ظرفیتی استفاده کرد.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

به گزارش آسمونی، با توجه به افزایش قیمت دلار و همچنین قیمت بازی های روز دنیا، بحث هزینه برای خرید این بازی ها پیش می آید. بازیهای کنسول PS4 اکثر در حالت عادی با قیمت 59.99$ و بازی های کنسول نسل نهمی این شرکت، یعنی PS5، با قیمت پایه 69.99$ فروخته می شوند. البته راه کم هزینه تری برای تجربه این بازی ها وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

نه به اکانت های هکی

اکانت های هکی که بعضا با نام اکانت ترکیبی فروخته می شوند، اکانت های اشخاص حقیقی هستند که به دلیل ضعیف بودن پسورد اکانت پلی استیشن، با نرم افزارهای خاصی هک می شوند و با قیمتهایی به مراتب ارزان تر به فروش می رسند. این اکانت ها، بدون در نظر گرفتن موازین اخلاقی، کاری بسیار اشتباه بوده که می تواند باعث بن شدن کنسول شما شود. مخصوصا اگر اکانت به حساب بانکی فرد اصلی مرتبط باشد و یا از پول داخل اکانت فرد استفاده شود.

در حالت کم خطر تر هم، ممکن است در صورت خرید یکی از این اکانت ها، بعد از مدت زمان چند روز، شخص اصلی صاحب اکانت، متوجه هک شدن اکانتش شده و اکانت خود را پس بگیرد و بازی هایی که از این راه بدست آوردید قفل شود.

خرید اکانت ظرفیتی 

اکانت ظرفیتی بر خلاف آنچه در بالا گفته شد، راهکاری است که از سوی شرکت سونی ایجاد شده و بنابراین کاملا قانونی می باشد. در این روش، می توان یکی از سه ظرفیت موجود برای هر اکانت را خریداری کرد و از بازی تحت شرایط خاصی بدون استرس لذت برد. 

بازیهای ظرفیتی به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

ظرفیت یک

در این ظرفیت فردی که بازی را خریداری می کند، می بایست دیتای بازی را در اختیار داشته باشد و وارد کنسول نماید. همچنین بعد از آنکه بازی بر روی کنسول نصب شد، می بایست اتصال خود را با اینترنت به طور کامل قطع کند و تا زمانی که بازی را به اتمام نرسانده، به اینترنت متصل نشود.

در این روش فردی که اکانت را به فروش می رساند، بعد از آنکه مراحل نصب بازی به اتمام برسد و شخص اتصال خود را از اینترنت قطع کند، اقدام به دی اکتیو کردن اکانت از کنسول خریدار می کند. با انجام این کار، در صورتی که خریدار بازی به اینترنت وصل شود، اکانت خریداری شده قفل خواهد شد و دسترسی فرد به بازی از بین خواهد رفت.

این ظرفیت در حالت کلی، ارزان ترین ظرفیت است و شخصی که بازی را تهیه می کند، نباید به اینترنت متصل شود. بنابراین این روش برای تجربه بازی های مولتی پلیر و آنلاین مورد استفاده قرار نمی گیرد.

ظرفیت دو

بهترین ظرفیت ممکن، ظرفیت دو می باشد. به این صورت که فرد بعد از تهیه اکانت، بازی خریداری شده را به صف دانلود خود منتقل می کند، اکانت را بر روی کنسول اکتیو می کند و از اکانت مربوطه خارج می شود. در این صورت چون همواره اکانت به کنسول فرد متصل است و اکتیو شده می باشد، شخص می تواند هم به صورت آنلاین و هم آفلاین در اکانت شخصی خود بازی کند. 

همچنین شخص هر موقع که علاقه داشته باشد می تواند دیتای بازی را دانلود کرده و نصب کند و هیچ خطر قفل شدگی بازی بر روی این ظرفیت وجود ندارد. این ظرفیت برای بازی های آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار میگیرد.

ظرفیت سه

این ظرفیت نیز قابلیت بازی به صورت آنلاین را داراست. اما باید توجه داشت که برای تجربه بازی بر روی این ظرفیت می بایست به صورت دائم به اینترنت متصل باشید. در این روش شخص اکانت رو بر روی کنسول خود اضافه می کند اما آنرا اکتیو نمی کند. بنابراین بازی در صورتی که به صورت آفلاین اقدام به بازی کنید، چون کنسول نمی تواند مجوز مربوط به خرید بازی را چک کند، اجازه بازی را به شما نمی دهد و علامت قفل بر روی اکانت پدیدار می شود.

در این روش شخص می بایست بر روی اکانتی که خریداری میکند بازی کند و نمی تواند بازی را روی اکانت شخصی بازی کند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اکانتهای ظرفیتی PlayStation» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اکانتهای ظرفیتی PlayStation فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.