زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی الکساندرا استن

بیوگرافی الکساندرا استن

الکساندرا استن خواننده آهنگ پرانرژی و معروف مستر ساکسوبیت است که سال 2011 منتشر شد و باعث شهرت وی شد.

الکساندرا استن یکی از خواننده های معروف اهل رومانی است. آهنگی که وی را به شهرت رساند آهنگ Mr Saxobeat "مستر ساکسوبیت" است. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی الکساندرا استن را ببینید.

درباره الکساندرا استن

الکساندرا استن
الکساندرا استن

الکساندرا استن (Alexandra Stan) در تاریخ 10 ژوئن 1989 در شهر کنستانتسا، رومانی به دنیا آمد. وی خواننده و ترانه سرا است. نام کامل این خواننده الکساندرا یوانا استن می باشد. الکساندرا در نوجوانی علاقه زیادی به موسیقی داشت و ملودی‌ های معروف را می‌ خواند و حتی خودش هم آهنگ می ‌ساخت. او در دبیرستان TRAIAN درس خواند و به دانشگاه مدیریت Andrei Saguna رفت. او در رقابت های مختلف موسیقی هم شرکت کرد و جایزه هایی هم برد.

دنیای موسیقی

کاور آلبوم Saxobeats
کاور آلبوم Saxobeats

استن در سال 2009 تبلیغ اولین آهنگش "Lollipop" را منتشر کرد و خود این آهنگ در اواخر سال 2009 منتشر شد. در طول تابستان سال 2010 او یک تراک جدید به نام "راه را به من نشان بده" "Show Me The Way" در تور رومانی اش به نمایش در آورد. در سپتامبر 2010 استن دومین آهنگ خود را به نام "Mr. Saxobeat" را که بسیار معروف شد منتشر کرد. در کمتر از دو ماه این آهنگ به بهترین آمار در رومانی دست یافت و در لیست 100 آهنگ برتر رومانی رسید. این آهنگ در جهان هم موفقیت تجاری زیادی را به دست آورد. در اوایل سال 2011 این آهنگ جزء تگ آهنگ‌ های اسپانیا و ده تک‌ آهنگ برتر فرانسه و صد آهنگ برتر کانادا شد. این آهنگ به برترین آهنگ در کشورهای ایتالیا و دانمارک و سپس اسلواکی، مجارستان و لهستان تبدیل شد. در اواخر ماه مه 2011 این آهنگ به اولین آهنگ رومانیایی تبدیل شد که توانسته به مکان اول بهترین آهنگ در آلمان برسد.

کاور آلبوم Unlocked
کاور آلبوم Unlocked

بعد از موفقیت آهنگ "Mr. Saxobeat" استن آهنگ "Get Back" را منتشر کرد. در تابستان سال 2011 استن آهنگ "Million" را با خواننده رپر زیمبابویی "کارلپریت" منتشر کرد. در اوت 2011 الکساندرا اولین آلبوم خود را با عنوان "Saxobeats" منتشر کرد که شامل هشت آهنگ و پنج آهنگ ریمیکس شده بود.

آلبوم ها

کنسرت الکساندرا استن
کنسرت الکساندرا استن
  • Rainbows 2022
  • Mami 2018
  • Alesta 2016
  • Unlocked 2014
  • Saxobeats 2011

ازدواج

الکساندرا استن و امانوئل
الکساندرا استن و امانوئل

الکساندرا استن در سن 16 سالگی به خواننده رومانیایی دوریان علاقمند شد.
از سال 2014 تا 2019، استن با استارویالا در رابطه بود.
از نوامبر 2020 برای چند ماه با بوگدان دراگیچی قرار داشت.
در جولای 2021، او به مردم فاش کرد که حدود دو ماه قبل، در 24 آوریل، با نامزدش امانوئل ازدواج کرده است. استن جدایی خود را از وی در اکتبر 2021 اعلام کرد.

فتوشات الکساندرا استن
فتوشات الکساندرا استن
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی الکساندرا استن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی الکساندرا استن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.