زمان مطالعه: 1 دقیقه
ترفندی برای پرپشت به نظر رسیدن مژه ها

ترفندی برای پرپشت به نظر رسیدن مژه ها

 در این بخش آسمونی ترفند هایی برای پرپشت به نظر رسیدن موژه ها ذکر میکنیم که می تونید با استفاده از این...

the-trick-for-bushiness-eyelashes
the-trick-for-bushiness-eyelashes

 

در این بخش آسمونی ترفند هایی برای پرپشت به نظر رسیدن موژه ها ذکر میکنیم که می تونید با استفاده از این ترفند ها و روش ها به زیبایی چشم های خودتون بیافزایید.

1- مژه ها را 3 مرتبه فر کنید. نزدیک به ریشه ها – وسط مژه ها و نزدیک به ریشه و هر بار فر مژه را برای 5 ثانیه نگهدارید. البته خانمهای با موی فر احتیاج به این کار ندارند.

2- یک لایه از ریمل زخیم کننده را روی مژه های بالائی بمالید مخصوصا گوشه های داخلی چشمها. و اجازه دهید برای 30 ثانیه خشک شود.

4- همنطور که هنوز ریمل خیس است یک دست از ریمل سیاه که به مژه ها حالت ضخامت میدهند به تمام مژه ها بمالید.ولی توجهتان بیشتر به ریشه ها باشد. خیلی با دقت و ضریف سعی کنید که خط اصلی مژه را تیره تر کنید.

5- قبل از اینکه ریمل کاملا خشک شود اضافیهای انرا از روی مژه ها بردارید.

6- قسمت پائین مژه ها را با ریمل مخصوص بلند کننده بصورتی که براش ریمل را بصورت افقی نگه داشته اید بمالید. و دوباره اضافه ریملها را پاک کنید.

7- با یک مداد نوک نازک یا با پودر سایه چشم و براش خودش بین ریشه مژه ها بصورت نقطه بکشید این نقطه ها باید کملا تمیز باشند تا حالت خود را روی مژه ها نشان دهند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ترفندی برای پرپشت به نظر رسیدن مژه ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ترفندی برای پرپشت به نظر رسیدن مژه ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.