زمان مطالعه: 1 دقیقه
بازاری که روی آب قرار دارد!!!

بازاری که روی آب قرار دارد!!!

معمولا هر سفری جذابیت خودش را دارد به خصوص اینکه سوغات آوردن آن جذابیتش را دو چندان می کند.در کشور تایلند...

معمولا هر سفری جذابیت خودش را دارد به خصوص اینکه سوغات آوردن آن جذابیتش را دو چندان می کند.در کشور تایلند بازاری قرار دارد که روی آب است و هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران می باشد.

 

image(1)
image(1)

یکی از شلوغ ترین بازارهای این کشور است که همه چیز در آن قابل خرید و فروش است؛ از غذا ها و ونیز تایلند را هم با سوار شدن به قایق ها و کشتی های تفریحی که روی رودخانه چائوپرایا Chao Phraya در حرکت هستند برای خود ماندگار کنید. البته پیشنهاد هم می کنیم اگر بودجه شما اجازه می دهد در کشتی گراند پرل Grand Pearl در فضای دل انگیز به صرف شام با همراهانتان بپردازید، این کشتی که در زمان شب از لنگرگاه ریورسیتی River City در یک مسیر طولانی حرکت می کند و شما ضمن صرف شام می توانید مناظر اطراف را هم نگاه کنید و از زیر پل رامای هشتم دور زده و به لنگرگاه باز گردید.

قطعا سوغاتی که از روی آب بخرید ارزش دوچندانی برای آشنایان و فامیل شما خواهد داشت. به قولیاین سوغاتی هم ازآب گذشته است و هم از روی آب خریداری شده .

 

image(2)
image(2)


 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بازاری که روی آب قرار دارد!!!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بازاری که روی آب قرار دارد!!! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.