زمان مطالعه: 1 دقیقه
افرادی که مناسب ازدواج نیستند

افرادی که مناسب ازدواج نیستند

افرادیکه دارای بیماری های شخصیتی از جمله شخصیت ضد اجتماعی هستند مناسب ازدواج نیستند
در این مطلب می خوانید : [بستن]

به نام یگانه عالم 

افرادیکه دارای بیماریهای شخصیتی ازجمله شخصیت ضد اجتماعی هستند مناسب ازدواج نیستند .

شخصیت ضد اجتماعی

در این مطلب به اختصار به نشانه های آن میپردازیم : فردی که دچار سایکوپات است نمی‌تواند ناراحتی افراد را تشخیص دهد و با آن‌ها همدردی کند. برای این افراد فقط نیاز به قدرت و آزادی خودش مهم است وبه نیازهای دیگران اهمیتی قائل نمیشود. این افراد از تحقیر، توهین ،خورد کردن شما لذت می برندوفقط خودش را آدم قابلی می داند.

بیماران دچار اختلال شخصیت ضداجتماعی معمولاً ظاهر گرم و صمیمی یا دوست‌داشتنی دارند ولی گذشته و سابقه آنها نشانه‌های اختلال دیده می‌شود. آنها از ابتدای کودکی رفتارهایی مانند فرار از مدرسه یا خانه، دزدی، دعوا، سوءمصرف مواد مخدر به‌ویژه الکل و رفتار غیرقانونی را تجربه می‌کنند.

این افراد درگول زدن دیگران بسیارماهرهستندو اگر مهربان بنظر میرسند برای سو استفاده از شمااست نه برای لطف ومحبت کردن به شما.و اگر زن بخواهد به او تکیه کند از دستش می گریزد، و اگر زن به او متکی باشد ممکن است او را آزار دهد.

شخصیت بیکاره

این شخصیت که بتدریج خود را آشکار می کند. او کار نمی کند و برای گذران زندگی به دیگران وابسته است.
حتی اگر از گرسنگی درحال مرگ باشد حاضر به کارکردن وسیر کردن شکم خود وخانواده اش نمیباشد ودائما منتظر کمک از سوی اطرافیان است. نیاز به قدرت در او بالاست ولی میلی به تلاش برای دستیابی به آن ندارد، زیرا برای انجام ندادن هرکاری دلیلی میتراشدوراحت طلب هستند. اصولا این افراد حرفهایی بزرگ می زنند ولی عملکردی در آن هانیست. این افراد برای شما از خودشان حرف میزنند ولی علاقه ای به شنیدن حرفهاودرد دل های شما ندارند.

اگر کسی از او انتظاری نداشته باشد ، مثل یک آدم عادی رفتارمی کند. تازمانیکه همه کارها را خودتان انجام دهیدومسئولیت تمام امور بهعهده شما باشد برای تان همراه خوبی خواهد بود، اما اگر از او مسئولیتی را بخواهید انجام نمیدهد وبهونه تراشی میکند و اگر اصرار کنید ممکن است باخشونت و بدرفتاری باشمابرخورد کند.اوهرگز بزرگ نمی شود وهمانند یک کودک گاهی به شما قول می دهد که تغییر کند ولی هرگز پایبند به قول خود نخواهد بود.

سارافلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «افرادی که مناسب ازدواج نیستند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره افرادی که مناسب ازدواج نیستند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.